Ce este un ajutor contextual?
LiveAgent oferă widget-uri de căutare încorporabile pe site-ul dvs. web cu ajutor contextual. Ajutorul contextual sugerează automat articole din baza de cunoștințe pe baza cuvintelor cheie pe care începeți să le tastați. Acest lucru crește cu adevărat experiența clienților și, de asemenea, poate reduce cantitatea de tichete noi trimise.
Frequently Asked Questions
Ce este un ajutor contextual?
Ajutorul contextual oferă ajutor într-un anumit moment al stării software-ului exact într-o situație legată de starea respectivă. Mai precis, acest lucru înseamnă că un astfel de ajutor conține doar cele mai necesare informații de care are nevoie clientul pentru a-și depăși problema. Un astfel de ajutor este încorporat direct în interfață.
Cum funcționează un ajutor contextual?
Ajutorul contextual funcționează de obicei în așa fel încât sistemul să-i sugereze utilizatorului ce articole sau alt conținut ar trebui să cunoască, recunoscând adresa URL a site-ului web pe care se află utilizatorul. Acestea sunt cele mai bune sugestii care ar trebui să ajute clientul cu problema sa.
LiveAgent permite ajutorul contextual?
LiveAgent oferă widget-uri de căutare pe care le puteți încorpora oriunde pe site-ul dvs. Acest lucru permite clientului să obțină ajutor contextual. Sistemul sugerează automat articole din baza de cunoștințe în care puteți găsi informații despre un anumit subiect, pe baza cuvintelor cheie introduse.
Oferiți clienților servicii de asistență excelente.
LiveAgent oferă o platformă de serviciu clienți pe mai multe canale, inclusiv sistem avansat de ticketing și chat live rapid. De asemenea, furnizează resurse precum seminarii web și liste de verificare pentru gestionarea proceselor. Aflați mai multe despre companiile partenere, precum FrëschKëscht și Post Affiliate Pro, și comparați-le pentru a găsi cea mai potrivită soluție pentru dvs.