Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Asistența online

Ce este asistența online?

Asistența online este o formă bazată pe web de furnizare a unui serviciu pentru clienți. În zilele noastre, este o formă foarte populară de contactare a companiei, mai populară decât vizitarea unei companii sau un apel telefonic. Asistența online este, de asemenea, o parte a managementului relației cu clienții.

Cel mai bun avantaj al asistenței online este un serviciu pentru clienți 24 de ore pe zi. Clienții sau vizitatorii site-ului web pot contacta cu ușurință reprezentantul clienților, atunci când apare o problemă sau când au unele întrebări despre produs sau serviciu.

Întrebări frecvente

Ce este asistența online?

Asistența online este o formă online de a oferi servicii pentru clienți și de a ajuta clienții să rezolve diverse probleme. Poate fi implementat, de exemplu, prin email, rețele de socializare sau chat live. De asemenea, vă permite să obțineți opinii ale clienților și sprijină construirea de relații cu aceștia

 

Ar trebui să oferiți asistență online?

Dacă doriți ca întreprinderea dvs. să conteze pe piață, trebuie să oferiți asistență online. Clienții sunt acum mai predispuși să folosească canale de comunicare online decât comunicarea prin telefon. Pentru a-și îndeplini așteptările, este bine să oferiți cât mai multe canale de comunicare, și online.

 

Poate fi folosit LiveAgent pentru a oferi asistență online?

Da, desigur. LiveAgent este un software care acceptă toate tipurile de serviciu pentru clienți. Datorită acestuia, puteți gestiona toate canalele de comunicare într-un singur loc, adică email, rețele de socializare, chat video și chat live. De asemenea, oferă crearea unei baze de cunoștințe. Aveți acces la rapoarte și istoricele conversațiilor care vă ajută să asigurați asistență online eficientă.

 

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație