În ce constă un serviciu excelent de suport clienți?
Există multe modalități prin care puteți oferi un serviciu de suport de calitate. Trebuie să răspundeți întrebărilor clienților cât de repede posibil. Compania trebuie să se concentreze pe construirea unei relații durabile și de încredere cu clienții, nu să se axeze doar pe vânzări. Reprezentanții departamentului de suport ar trebui să asculte clienții cu atenție pentru a-i putea ajuta. Ei trebuie să mențină clienții mulțumiți. Aceasta este cheia succesului. Agenții trebuie de asemenea să fie intruiți și să-și dezvolte aptitudinile și cunoștințele în mod constant.
Care este topul celor mai bune 10 practici în ce privește serviciul de suport?
- Spune-ți Îmi pare rău și Mulțumesc
- Ascultați
- Încurajați exprimarea unei opinii și acționați ținând cont de aceasta
- Gestionați timpul în mod eficient
- Fi-ți empatic
- Identificați tipurile de clienți
- Răspundeți prin Live chat
- Colectați și utilizați datele clienților
- Evitați jargonul
- Instruiți reprezentanții serviciului de asistență clienți.
Cum puteți îmbunătăți serviciul de suport clienți cu ajutorul programului de suport?
Există un singur progres pe care îl poate înregistra o companie, în afara practicilor menționate. Având un program de suport ca LiveAgent veți cunoaște o îmbunătățire a activităților zilnice în ce privește suportul acordat clienților. Integrarea software pentru call center în cloud precum LiveAgent îmbunătățește și mai mult experiența de comunicare, permițând răspunsuri directe și prompte la întrebările clienților și asigurarea unui nivel mai ridicat de satisfacţie şi loialitate.
LiveAgent creează un mediu eficient atât pentru agenți cât și pentru clienți. Acesta colectează date de pe toate tipurile de platforme și le redă într-o singură interfață. Crește gradul de retenție al clienților și veniturile companiei.
Este firesc să te străduiești să alegi cel mai bun sistem de eliberare a biletelor la biroul de asistență atunci când încerci să oferi un serviciu remarcabil pentru clienți, care lasă o impresie durabilă asupra clienților. Luați în considerare întotdeauna avantajele și dezavantajele soluției pe care o luați în considerare, cum poate îmbunătăți activitatea agenților dvs. de servicii pentru clienți și cum poate beneficia în cele din urmă de afacerea dvs.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquires from one interface and start improving your customer service with a 30-day free trial right away.
Ce companii au un serviciu remarcabil de suport clienți?
- Chick-fil-A
- Ikea
- Amazon
Care sunt metodele prin care aceste brand-uri oferă suport de excepție?
După cum puteți observa, companiile activează în domenii diferite. Însă toate se străduiesc să ofere suport de excepție clienților. Haideți să le analizăm și să ne inspirăm din fiecare companie în parte.
Google oferă beneficii angajaților excepționali din SUA. Spre exemplu: mese gratuite la serviciu, medici la dispoziția angajaților, posibilitatea de a aduce animalul de companie la serviciu și multe altele. Acestea creează un mediu de lucru puțin stresant, ceea ce îi face pe reprezentanții serviciului de suport să fie mai creativi și productivi în același timp.
Chick-fil-A is a well known fast-food restaurant chain. How do they provide great customer service? The company simply understands the need to invest in their employees first. Training employees can create a huge impact. Chick-fil-A customer service has been rated as most polite. Here is how being polite gave the Chick-fil-A competitor advantage.
IKEA focuses and ultimately creates an experience. IKEA always strives to improve the customer experience. Let’s look at the example. Your family needs to go furniture shopping. If you have young kids, IKEA enables them to play in the children’s play center while you shop. After finishing your shopping, you can just simply pick the kids up and go for a nice family meal under the same roof. This convenience is what ultimately creates an example of a great customer experience. This is a big part of the overall customer service satisfaction of the company.
Și nu în ultimul rând, Amazon. Ce strategie are Amazon încât să primească numeroase aprecieri în ce privește gradul de satisfacție al clienților? Gândiți-vă la momentul în care ați cumpărat ceva de pe Amazon și a trebuit să returnați produsul. Sunt șanse foarte mari ca procesul de retur să se fi desfășurat destul de rapid și ușor. Acesta este unul dintre aspectele la care serviciul de asistență clienți al Amazon excelează.
Urmărește acest videoclip cu sfaturi interesante despre un serviciu excelent pentru clienți
Descoperiți informații și tehnici valoroase despre furnizarea de servicii excepționale pentru clienți în acest videoclip informativ. Aflați cum să treceți mai departe pentru a crea experiențe memorabile pentru clienții dvs. Explorați comunicarea eficientă, ascultarea activă, rezolvarea problemelor și abilitățile de construire a empatiei care vă vor ajuta să oferiți servicii remarcabile. Obțineți sfaturi practice și strategii pentru a depăși așteptările clienților, a stimula loialitatea clienților și a lăsa o impresie pozitivă de durată. Urmărește acum și dezvăluie secretele pentru a oferi un serviciu excelent pentru clienți.