Obțineți un raport privind canalele de comunicație și vedeți care este cel mai popular mod prin care sunteți contactat de către clienți. LiveAgent vă oferă infomații detaliate referitoare la orice canal de comunicare.: Email, Live Chat, Call Center, Formulare de contact, Formulare pentru Feedback, mesaje pe Facebook, Tweets… Uitați de aplicațiile terțe de monitorizare. Aveți la îndemână tot ce vă trebuie!
Înregistrările individuale pot fi sortate după Departament, Agent, Etichete și Dată. Raportul privind canalele de comunicație poate fi exportat în format CSV.

Raportul privind canalele de comunicație – opțiuni de afișare (coloane):
- Canal de comunicare
- Răspunsuri
- Răspuns nou, timp mediu de răspuns
- Răspuns în derulare, timp mediu de răspuns
- Apeluri
- Apeluri pierdute
- Minute apelurilor
- Mesaje chat
- Chat-uri
- Chat-uri pierdute
- Preluare chat, timp mediu de preluare
- Chat, timp mediu de preluare
- Neclasificat
- Neclasificat %
- Recompense
- Recompense %
- Atenționări
- Atenționări %
- Mesaje primite
- Apeluri primite
- Apeluri încheiate
- Invitații la chat primite
- Discuții pe chat încheiate
- Tichete create
- Tichete rezolvate
Raportul privind canalele de comunicație redă informațiile sub forma acestor tipuri de grafic:
Utilizați Raportul privind canalele de comunicație cu API
Utilizați API-ul REST de la LiveAgent.
Identify the hardest working departments
Generate department reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats each department answered. Try it today. No credit card required.
Canalele de comunicare ale Visa
Visa este cel mai mare procesator de plăți digitale din lume. Serviciul clienți al Visa poate fi contactat prin live chat, call center, rețele de socializare și centru de auto-asistență. Reprezentanții Visa pot fi contactați prin completarea unui formular sau apelare telefonică. Visa oferă, de asemenea, suport prin live chat. Politicile și acordurile Visa sunt disponibile online, la fel și pagina de Wikipedia și programul de afiliere al companiei. Agenții de asistență ai companiei Visa răspund la mesajele prin poștă electronică în decurs de 2 zile.
LiveAgent offers a range of features for managing customer support inquiries, including a ticketing system that enables simultaneous handling of tickets by multiple agents, unlimited fields for storing additional information, detailed customer information, and the ability to export tickets in CSV format. Other features include live chat, customizable chat buttons, built-in visitor tracking and analytics, real-time conversation monitoring, and automated distribution of conversations. The platform also includes a call center with features such as automatic call back, call routing, IVR, and internal calling. LiveAgent also integrates with social media platforms such as Facebook and Twitter to improve customer support on those channels.
Chat live pentru întreprinderi de afaceri
Software-ul de chat live este o soluție eficientă și rentabilă pentru comunicarea cu clienții. Este o așteptare a clienților și poate aduce numeroase beneficii, inclusiv timp redus de așteptare și implicare crescută.
Textul subliniază importanța unui serviciu de asistență clienți de calitate, precum și a instrumentelor necesare pentru îmbunătățirea acestuia. LiveAgent este prezentat ca fiind un software popular, oferind diferite funcții, cum ar fi un portal de asistență, migrare de date, jurnal de modificări și solicitări de informații. Rapoartele privind serviciul clienți oferă informații despre funcționarea echipei de asistență pentru clienți, precum și pentru identificarea problemelor și îmbunătățirea serviciului. LiveAgent oferă 11 funcții de raportare și un program de învățare cu șabloane și seminarii web.