Obțineți un raport privind canalele de comunicație și vedeți care este cel mai popular mod prin care sunteți contactat de către clienți. LiveAgent vă oferă infomații detaliate referitoare la orice canal de comunicare.: Email, Live Chat, Call Center, Formulare de contact, Formulare pentru Feedback, mesaje pe Facebook, Tweets… Uitați de aplicațiile terțe de monitorizare. Aveți la îndemână tot ce vă trebuie!
Înregistrările individuale pot fi sortate după Departament, Agent, Etichete și Dată. Raportul privind canalele de comunicație poate fi exportat în format CSV.
Raportul privind canalele de comunicație – opțiuni de afișare (coloane):
- Canal de comunicare
- Răspunsuri
- Răspuns nou, timp mediu de răspuns
- Răspuns în derulare, timp mediu de răspuns
- Apeluri
- Apeluri pierdute
- Minute apelurilor
- Mesaje chat
- Chat-uri
- Chat-uri pierdute
- Preluare chat, timp mediu de preluare
- Chat, timp mediu de preluare
- Neclasificat
- Neclasificat %
- Recompense
- Recompense %
- Atenționări
- Atenționări %
- Mesaje primite
- Apeluri primite
- Apeluri încheiate
- Invitații la chat primite
- Discuții pe chat încheiate
- Tichete create
- Tichete rezolvate
Raportul privind canalele de comunicație redă informațiile sub forma acestor tipuri de grafic:
Utilizați Raportul privind canalele de comunicație cu API
Utilizați API-ul REST de la LiveAgent.
Identify the hardest working departments
Generate department reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats each department answered. Try it today. No credit card required.
Chat live pentru comerț electronic și servicii
Chat-ul live este o soluție esențială pentru afacerile de comerț electronic, oferind asistență rapidă și personalizată pentru clienți. Este un instrument puternic de marketing, contribuind la conversii și păstrarea clienților. Agenții de chat trebuie să aibă abilități tehnice și de comunicare excelente pentru a gestiona sesiunile de chat eficient.
Strategiile eficiente de marketing se concentrează pe segmentarea corectă a pieței și adaptarea mesajelor pentru a atrage clienții potențiali. Canalele de comunicare adecvate și serviciile excelente contribuie la succesul în marketing. LiveAgent oferă asistență pe mai multe canale, precum e-mail, chat live, telefon, Facebook și Twitter, pentru a spori eficiența și răspunsul rapid.
LiveAgent oferă o platformă complexă de birou de asistență multicanal, care include caracteristici precum gestionarea tichetelor, integrări sociale, raportare și gamificare. Aceasta oferă, de asemenea, posibilitatea de a monitoriza și gestiona interacțiunile cu clienții de pe diverse rețele de socializare, precum și rapoarte detaliate despre performanța agenților și departamentelor.
Galerie de butoane de conversații
Adauga buton de conversatie pe site-ul tau pentru a optimiza suportul pentru clienti. LiveAgent ofera diverse optiuni pentru a valida cel mai potrivit stil. Camerele de conversații web facilitează comunicarea cu clienții.