Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Raportul privind canalele de comunicație

Obțineți un raport privind canalele de comunicație și vedeți care este cel mai popular mod prin care sunteți contactat de către clienți. LiveAgent vă oferă infomații detaliate referitoare la orice canal de comunicare.: Email, Live Chat, Call Center, Formulare de contact, Formulare pentru Feedback, mesaje pe Facebook, Tweets… Uitați de aplicațiile terțe de monitorizare. Aveți la îndemână tot ce vă trebuie!

Înregistrările individuale pot fi sortate după Departament, Agent, Etichete și Dată. Raportul privind canalele de comunicație poate fi exportat în format CSV.

Raportul privind canalele de comunicație - LiveAgent
Raport privind canalele de comunicație

Raportul privind canalele de comunicație – opțiuni de afișare (coloane):

  • Canal de comunicare
  • Răspunsuri
  • Răspuns nou, timp mediu de răspuns
  • Răspuns în derulare, timp mediu de răspuns
  • Apeluri
  • Apeluri pierdute
  • Minute apelurilor
  • Mesaje chat
  • Chat-uri
  • Chat-uri pierdute
  • Preluare chat, timp mediu de preluare
  • Chat, timp mediu de preluare
  • Neclasificat
  • Neclasificat %
  • Recompense
  • Recompense %
  • Atenționări
  • Atenționări %
  • Mesaje primite
  • Apeluri primite
  • Apeluri încheiate
  • Invitații la chat primite
  • Discuții pe chat încheiate
  • Tichete create
  • Tichete rezolvate

Raportul privind canalele de comunicație redă informațiile sub forma acestor tipuri de grafic:

Utilizați Raportul privind canalele de comunicație cu API

Utilizați API-ul REST de la LiveAgent.

Identify the hardest working departments

Generate department reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats each department answered. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație