Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Andocarea ferestrei de conversații

Ce înseamnă andocarea ferestrei de conversații?

Înseamnă pur și simplu un buton de conversații andocat în lateral. Fereastra de conversații poate fi andocată în partea stângă sau dreaptă a unei pagini de internet.

Vizitatorii pot minimiza fereastra de conversații. Notificarea: „Mesaj nou necitit” este afișată atunci când un agent trimite un mesaj în conversație, iar fereastra de conversații este minimizată.

Cum funcționează andocarea ferestrei de conversații?

Docked Chat Window | www.liveagent.com

Beneficii pentru afacere:

  • Experiență mai bună pentru clienți
  • Flux de lucru fluent pentru serviciul clienți
  • Îmbunătățirea satisfacției clienților

Fereastră de conversații – opțiuni personalizabile în LiveAgent:

  • Mesaj de întâmpinare
  • Ascundeți mesajul de întâmpinare
  • Ascundeți din nou butonul de pornire a conversației
  • Activați lăsarea mesajelor neconectate
  • Stil
  • Dimensiune
  • Culori
  • Titlu
  • Z-index
  • CSS personalizat

Nu vă atrage andocarea ferestrei de conversații?

Nicio problemă. LiveAgent mai oferă opțiunea de a crea o fereastră contextuală.

Get a chat button for FREE!

LiveAgent is a customer service software that also includes live chat. Try it out and discover all the features, including Chat window docking.

14-day free trial

Sfaturi bonus:

Butonul de conversații este o îmbunătățire pentru agenții, pagina de internet și, în cele din urmă, clienții dumneavoastră. Însă, poziționarea greșită a acestuia poate fi contraproductivă. Este cunoscut faptul că clienții apreciază asistența prin conversații directe, întrucât este o modalitate rapidă și eficientă de a comunica cu serviciul de asistență pentru clienți.

Cu toate acestea, un buton agasant care apare la momentul și în locul nepotrivit poate determina clientul să aleagă un concurent în detrimentul paginii dumneavoastră. Da, experiența utilizatorului (UX) poate decide dacă un client alege compania dumneavoastră în locul concurenței. Pentru a preveni acest lucru, avem două sfaturi importante pentru a vă ajuta să evitați această situație.

Interval de timp

LiveAgent vă permite să setați un interval de timp specific după care o fereastră de conversații să fie afișată pe pagina de internet. Este esențial să lăsați clientul să vă navigheze pagina pentru o perioadă. Regula generală este de aproximativ 30 de secunde.

Poziționarea

După cum am explicat deja, poziționarea este crucială. În general, butonul de conversații este plasat în colțul din dreapta jos al unei pagini de internet. Clienții sunt obișnuiți cu această poziționare și este destul de natural să caute acolo, deoarece majoritatea oamenilor citesc de la stânga la dreapta. Dacă încă aveți îndoieli legate de poziționare, pur și simplu testați-o și vedeți.

Resurse din baza de cunoștințe:

Dacă ați dori să implementați un buton de conversații, urmați acest ghid.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație