Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Creșteți nivelul de asistență pentru clienți cu ajutorul biroului de asistență LiveAgent pentru WordPress și a plugin-ului de chat live

Furnizarea de asistență excelentă pentru clienți este ceea ce face diferența, ajută mărcile să se distingă de concurenți și păstrează clienții loiali. 

Dacă vă conduceți afacerea pe un site web WordPress, furnizarea de asistență rapidă și eficientă este mult mai ușoară cu biroul de asistență LiveAgent pentru WordPress  și plugin pentru chat live. Interacționați în mod activ cu clienții și potențialii dvs. clienți, oferiți asistență imediată, îmbunătățiți satisfacția clienților și generați conversii.

LiveAgent este biroul de asistență potrivit pentru WordPress și plugin-ul de chat live potrivit pentru afacerea dvs.?

Alegerea plugin-ului potrivit pentru biroul de asistență pentru WordPress nu trebuie să fie o sarcină copleșitoare. Cu ajutorul plugin-ului LiveAgent, puteți adăuga cu ușurință un widget de chat live pe site-ul sau blogul dvs. WordPress. Cu o gamă largă de funcții comune și unice de chat live, puteți profita de:

real-time typing view

Cel mai rapid și complet personalizabil widget de chat pentru a completa site-ul dvs.

Deoarece consumatorii de astăzi au așteptări mari pentru viteza de asistență pentru clienți, am creat cel mai rapid widget de chat live de pe piață care se afișează în doar 2,5 secunde. În plus, este complet și ușor de personalizat – astfel încât să puteți regla aspectul și senzația widget-ului dvs. de chat pentru a-l face să pară nativ pe site-ul dvs. web.

Live chat   Proactive chat invitations

Invitații de chat proactive pentru a atrage și a converti mai mulți vizitatori în clienți

Îmbunătățiți implicarea invitându-vă în mod proactiv clienții potențiali și clienții să discute cu agenții dvs. în timp ce aceștia navighează pe site-ul dvs. web. Configurați invitații de chat pentru adrese URL personalizate – cum ar fi paginile dvs. de stabilire a prețurilor sau de plată – și sporiți conversiile ca niciodată. LiveAgent se asigură, de asemenea, că apar invitații proactive numai atunci când aveți suficienți reprezentanți disponibili online.

use case scenario share important information with liveagent

Rutare inteligentă a chat-ului pentru a asigura o comunicare rapidă și precisă

LiveAgent direcționează chat-urile primite către membrii potriviți din echipa dvs. și adaptează dinamic disponibilitatea chat-ului pe măsură ce agenții dvs. se conectează și se deconectează în timpul schimburilor lor. În plus, direcționarea avansată a chat-ului asigură că chat-urile sunt atribuite agenților care au avut interacțiuni anterioare cu clienții de pe chat pentru o comunicare mai precisă și relevantă.

smart intelligent call routing

Monitorizare online pentru a urmări comportamentul vizitatorilor pe site-ul dvs. web

Monitorizați cine navighează pe site-ul dvs. web, cum se deplasează în jurul acestuia și cât timp au fost acolo. Înarmat cu contextul potrivit – cum ar fi site-ul real al vizitatorului, referentul, țara și ora curentă – îi puteți invita în mod proactiv la chat ori de câte ori considerați că este adecvat pentru a vă asigura că invitația dvs. de chat este relevantă.

What is live chat software

Vizualizarea tastării în timp real pentru a pregăti răspunsurile și mai repede

Impresionați clienții cu care discutați, oferind răspunsuri și mai rapid, cu un pic de magie a „vizualizării tastării în timp real”. Vedeți ce tastează vizitatorul de la celălalt capăt în chat în timp real înainte de a trimite și începeți să vă gândiți la un răspuns. Pregătiți-vă răspunsul înainte ca întrebarea să fie trimisă pentru a vă încânta clienții cu serviciul dvs. rapid.

Three agents providing support via voice

Chat intern pentru a interacționa cu alți agenți atunci când este nevoie de ajutor suplimentar

Nu aveți un răspuns sau nu puteți rezolva imediat problema unui client? Conectați-vă instantaneu cu alți agenți prin chat intern ori de câte ori aveți nevoie de ajutor din partea membrilor echipei dvs. De asemenea, puteți să vă invitați colegii la o sesiune de chat în curs, să le trimiteți mesaje text sau să scrieți notițe, vizibile numai dvs. și altor agenți.

De ce ar trebui să oferiți asistență pe chat live clienților dvs.

Increase icon

Tendințe pe piața globală

Chat-ul live continuă să crească ca și canal de comunicare. Se așteaptă ca piața globală de software de chat live să atingă valoarea de 997 milioane dolari până în 2023.

Stars

Sporiți satisfacția clienților

Chat-ul live are cele mai ridicate niveluri de satisfacție pentru orice canal de servicii pentru clienți, la 73%, comparativ cu 61% pentru e-mail și 44% pentru asistență telefonică.

Healthcare icon

Creșteți vânzările și loialitatea

79% dintre companii afirmă că oferirea de asistență prin chat live clienților lor a avut un efect pozitiv asupra vânzărilor, veniturilor și loialității clienților.

Macros, Attachments and Notes

O soluție all-inclusive

Pe lângă faptul că are un plugin de chat live WordPress, LiveAgent oferă o soluție de birou de asistență omnicanală multifuncțională care include peste 180 de caracteristici, peste 40 de integrări și o mulțime de opțiuni de personalizare disponibile .

Un sistem robust de gestionare a tichetelor cu automatizare, intrare virtuală & centru de apeluri de ieșire încorporat chiar în biroul dvs. de asistență, chat live nativ, integrări în rețelele de socializare și capabilități solide de autoservire cu portal pentru clienți, mai multe baze de cunoștințe și forumuri pentru clienți – le avem într-un singur instrument cu o căsuță de e-mail universală.

Birou de asistență bazat pe cloud pentru toate nevoile dvs. de asistență pentru clienți

Mai mult, biroul de asistență LiveAgent & software-ul de chat live este complet bazat pe cloud. Deoarece biroul de asistență este una dintre cele mai grele aplicații de servicii pentru clienți, existența unei soluții bazate pe cloud este o modalitate mai bună de a merge din mai multe motive.

Nu necesită o descărcare dezordonată, operează și stochează date pe servere la distanță și nu vă umflă baza de date, astfel încât să le puteți folosi chiar și atunci când site-ul dvs. este defect.

use case scenario help desk software by liveagent
call center software trusted by leading companies

Clienții mai fericiți sunt la doar un click distanță, încercați!

Știați că LiveAgent a fost software-ul de asistență numărul 1 pentru IMM-uri în 2019 și 2020? 

Începeți o perioadă de încercare gratuită complet funcțională, de 14 zile, fără probleme și aruncați o privire mai atentă la modul în care funcționează toate și cum vă poate ajuta să vă duceți asistența pentru clienți la nivelul următor. Nu este necesar un card de credit. 

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

Care este cel mai bun software de asistență?

Cel mai bun software de asistență vă ajută organizația să gestioneze solicitările de servicii pentru clienți și atribuie automat clientului agentul de asistență prin intermediul software-ului de asistență pentru clienți integrat.

Pentru ce este folosit software-ul de asistență?

Software-ul de asistență este de obicei utilizat pentru servicii și asistență pentru clienți, pentru a ajuta la organizarea și gestionarea cererilor primite de către clienți utilizând software specific.

Cum integrez LiveAgent cu WordPress?

Pentru a integra LiveAgent cu WordPress, trebuie să instalați plugin-ul LiveAgent.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație