Baza de cunoștințe: șabloane de început
În vremurile moderne, oamenii își doresc să găsească informații observându-și propria experiență. Din acest motiv, crearea unei baze de cunoștințe este o idee foarte bună pentru orice afacere, astfel încât să puteți oferi clienților dumneavoastră o opțiune de autoservire și să le îndepliniți așteptările. Articolele din baza de cunoștințe ar trebuie să includă elemente cum ar fi scurte descrieri ale produselor sau serviciilor, întrebări frecvente, link-uri către cele mai utile resurse și moduri de a contacta departamentul de servicii pentru clienți.
Program Gratuit de Call Center
LiveAgent oferă servicii de suport pentru clienți cu caracteristici personalizate, integrări cu alte platforme și asistență tehnică pentru migrarea datelor. Compania oferă software pentru serviciul clienților, sisteme de telefonie VoIP și alte soluții, prin intermediul cărora utilizatorii pot primi noutăți și actualizări prin intermediul unui buletin informativ. Deținerea unui call center virtual este o metodă eficientă de a începe oferirea unui suport de excepție clienților dvs. Programul de call center poate fi cu sau fără plată și reprezintă o soluție care permite agenților să primească și să efectueze apeluri precum și să acceseze informațiile necesare, cum ar fi istoricul apelurilor, ceea ce duce la îmbunătățirea experienței clienților. Furnizorii de programe software pot seta sistemul call center cu ușurință, în schimbul unei taxe lunare, însă este important să revizuiți cu atenție care sunt funcționalitățile și serviciile incluse în sistemul call center pe care doriți să îl achiziționați, mai ales dacă optați pentru unul gratuit.
Buttonul de chat live este o pictogramă plasată pe site-ul companiei și permite clienților să comunice în timp real cu serviciul de asistență pentru clienți. Acest lucru poate crește profiturile companiei, satisfacția clienților și a agenților și poate îmbunătăți retentia clientilor. În plus, butonul de chat poate fi personalizat pentru a se potrivi cu designul și brandul site-ului. LiveAgent oferă chiar și animație pentru butonul de chat care poate crește atenția vizitatorilor site-ului. Customizarea butonului de chat poate ajuta la îmbunătățirea serviciului de asistență pentru clienți. Pot exista și alte facilități disponibile în software-ul de help desk.
The text is an advertisement for LiveAgent, a customer service software company. It offers a free trial, assistance with data migration, and various software solutions for managing customer complaints and emails. The company also boasts awards, positive customer reviews, and partnerships. Interested individuals can contact LiveAgent through various channels, including social media. Overall, the text serves to promote the features and benefits of LiveAgent to potential customers.
Program gratuit de live chat pentru website-ul dvs.
Live chat este o soluție accesibilă pentru afaceri, care poate îmbunătăți experiența clienților și crește vânzările. Chiar și un program simplu de live chat poate avea un impact pozitiv asupra clienților și poate asigura o mai bună comunicare cu aceștia. Mai mult decât atât, este o modalitate de a începe o relație de lungă durată cu clienții și de a le oferi suportul necesar. Serviciul de live chat se numără printre tendințele actuale și poate fi folosit cu succes atât în afacerile B2B, cât și în cele de tip ecommerce. De asemenea, este important să luați în considerare obiectivele și principiile companiei înainte de a alege un program de live chat.
Aveți nevoie să vă îmbunătățiți serviciul pentru clienți?
LiveAgent este cel mai revizuit și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru întreprinderile mici în 2019-2020. A fost preferat de peste 21.000 de companii din diferite industrii și este plin de peste 180 de caracteristici, cu peste 40 de integrări și cu personalizări infinite. Este bazat pe cloud și securizat, ușor de configurat și de utilizat. Instrumentul este potrivit pentru îmbunătățirea serviciului pentru clienți.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date