V-ați plictisit de soluția actuală de asistență?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă la CallPage de pe piață.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Asistență clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul de credit    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Căutați o alternativă la CallPage?

Căutați un software de gestionare a clienților cu mai multe instrumente? LiveAgent este o alternativă excelentă dacă doriți să obțineți mai multe opțiuni de comunicare cu clienții dvs. și este la un preț accesibil.

Vă putem oferi mai mult decât un call center virtual. Conturi de e-mail, cel mai rapid widget de chat live, asistență pe rețele sociale și propria bază de cunoștințe. Și totul este la un preț rezonabil!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Apelurile sunt doar un canal pe care îl folosesc clienții dvs.
Puneți totul sub un singur acoperiș cu LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

CallPage vs LiveAgent dintr-o privire

Caracteristici Liveagent CallPage
Sistem de Tichete
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
LiveAgent oferă sistemul de tichete.
CallPage nu oferă sistemul de tichete.
Chat Live
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă Chat Live.
CallPage nu oferă Chat Live.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center în planul Totul Inclus pentru 39 USD / agent / lună.
CallPage oferă Call Center în plan pentru aprox. 53 USD / agent / lună.
Autoserviciu
O caracteristică ce vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa tichetele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă Autoserviciu.
CallPage nu oferă Autoserviciu.
Facebook
O integrare Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Facebook.
CallPage nu oferă o integrare Facebook.
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
LiveAgent oferă o integrare Twitter.
CallPage nu oferă o integrare Twitter.
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
CallPage nu oferă o integrare Instagram.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Viber.
CallPage nu oferă o integrare Viber.
Bază de Cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe.
CallPage nu oferă o bază de cunoștințe.
Forumul Clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forumul clienților.
CallPage nu oferă forumul clienților.
Automatizare și Reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
CallPage oferă automatizare și reguli în plan pentru aprox. 53 USD / agent / lună.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
CallPage oferă funcții API în plan pentru aprox. 53 USD / agent / lună.
Răspuns Vocal Interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă caracteristici IVR în planul Totul Inclus pentru 39 USD / agent / lună.
CallPage oferă caracteristici IVR în plan pentru aprox. 53 USD / agent / lună.
Apeluri Video
Un apel care conține video, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
CallPage nu oferă apeluri video.
Istorie Nelimitată
Tichetele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istorie nelimitată.
CallPage nu oferă istorie nelimitată.
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate.
CallPage nu oferă site-uri web nelimitate.
Butoane de Chat Nelimitate
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate.
CallPage nu oferă butoane de chat nelimitate.
Tichete / E-mailuri Nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tichete.
LiveAgent oferă tichete / e-mailuri nelimitate.
CallPage nu oferă tichete / e-mailuri nelimitate.
Înregistrare Nelimitată a Apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
CallPage nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Asistență Nelimitată 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de solicitări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7.
CallPage nu oferă asistență nelimitată 24/7.
Person deciding between two solutions

Alternativă fiabilă la CallPage

LiveAgent vă oferă mult mai mult decât un call center. Cu conturi de e-mail, asistență pe rețele sociale, bază de cunoștințe și cel mai rapid widget de chat live de pe piață, serviciul dvs. pentru clienți acoperă cele mai utilizate canale de comunicare. Acest lucru oferă clienților confortul mult dorit atunci când vine vorba de asistență pentru clienți.

Totul este pur și simplu accesibil. Vă oferim trei planuri de preț care acoperă toate caracteristicile de care ați putea avea nevoie pentru a oferi cea mai bună asistență pentru clienți, fără a vă depăși bugetul.

Asistență prin call center

Așa este, pe lângă toate instrumentele și caracteristicile excelente, LiveAgent vă oferă și opțiunea de a vă crea propriul call center virtual. Nu este necesar un echipament special pentru a face acest lucru și configurarea se face în câteva minute. Vă puteți conecta browserul, telefonul sau orice alt echipament dacă doriți, depinde de dvs.

Nu este nevoie de furnizori terți. LiveAgent are grijă de toate pentru dvs.

Voice and video calls supported

3 motive pentru care companiile aleg să treacă la LiveAgent

Asistență prin call center

Pe lângă multe alte funcții, LiveAgent acceptă și integrarea call center-ului. Este rapid și ușor de configurat!

Bogat în caracteristici

Peste 180 de caracteristici pentru a vă face fluxul de lucru mai ușor și mai plăcut.

Prețuri accesibile

LiveAgent oferă multe la un preț rezonabil. Alegeți unul dintre cele trei planuri plătite sau alegeți caracteristici separate pentru a vă personaliza biroul de asistență.

Ready to switch to LiveAgent

Intrați cu cel mai rapid chat live

Asistența pentru clienți nu mai este doar despre apeluri telefonice. E-mailurile, dar mai ales rețelele sociale și widget-urile de chat live de pe site-urile web sunt calea de urmat pentru majoritatea clienților.

LiveAgent acoperă toate acestea și are cel mai rapid widget de chat live de pe piață, cu viteze de chat afișate la 2,5 secunde. Nu puteți obține nimic mai rapid decât atât.

Sunteți gata să obțineți mai mult pentru mai puțin?

CallPage își face treaba bine, dar înțelegem că s-ar putea să doriți ceva diferit. Obțineți mai multe instrumente, caracteristici și integrări pentru mai puțin. LiveAgent vă oferă trei planuri de prețuri, pline de caracteristici care nu vă vor depăși bugetul.

În cazul în care doriți ceva în plus, puteți cumpăra întotdeauna caracteristici separate fără a plăti pentru un plan mai scump. Aruncați o privire la planurile noastre de mai jos.

Do more customer support for less money

Vedeți ce spun alte companii despre LiveAgent

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Articole legate deAlternativă la CallPage
Configurați șablonul dvs.! Adăugați saluturi și semnături la un șablon și economisiți-vă timpul. Șablonul de răspuns al agentului vă va ajuta să lucrați mai rapid și mai eficient.

Șablon de răspuns agent

Șabloanele de răspuns agent sunt instrumente personalizabile pentru economisirea timpului și îmbunătățirea experienței clienților. LiveAgent oferă această opțiune și multe altele.

Ghidați-vă clienții și clienții potențiali prin canalul de vânzări al magazinului dvs. de comerț electronic, prin utilizarea software-ului de chat live de la LiveAgent.

Chat live pentru comerț electronic și servicii

Chat-ul live în comerțul electronic este esențial pentru a oferi asistență instantanee și a crește ratele de conversie. Este mai eficient și mai ieftin decât telefonul și emailul, și poate fi utilizat și în scopuri de marketing. Prin chat-ul live, agenții pot oferi recomandări personalizate și pot colecta date pentru îmbunătățirea experienței clientului. Implementarea unui formular pre-chat poate ajuta la construirea listei de clienți și la oferirea unor experiențe mai directe și plăcute.

Faceți din comunicarea dvs. un efort fără riscuri și alegeți un instrument de comunicare puternic pentru întreprinderea dvs. - chat live de la LiveAgent.

Chat live pentru întreprinderi de afaceri

Sistemul hibrid de tichete și invitațiile de chat proactivă sunt caractristici esențiale pentru creșterea afacerilor și mai personală pentru clienți. Agenții sunt ghidați de liniile directoare și regulile etichetei chat-ului, pentru a oferi servicii excelente. Integrarea chat-ului live pe site nu necesită experiență de codificare.

Clienții care folosesc găzduirea dvs. au nevoie de ajutor mai bun? Oferiți-le cu software-ul potrivit. Încercați LiveAgent, 14 zile gratuit, fără alte obligații atașate.

Software de asistență pentru industria de găzduire web

LiveAgent este o soluție populară pentru suportul clienților, oferind soluții adaptate și demo-uri gratuite, precum și asistență pe rețelele sociale.

Aveți grijă de facturare, facturi, autorizări de plată și multe altele cu instrumentele și integrările de facturare pentru LiveAgent.

Gestionarea facturării

Este esențial să ai o bună gestionare a clienților pentru o afacere mică. LiveAgent reprezintă o alternativă populară la Jira, având un raport calitate-preț excelent, asistență excelentă și ușurință de utilizare, precum și caracteristici mobile și integrări utile. Învățarea și utilizarea software-ului pot fi efectuate prin portalul lor de asistență. Există și alte opțiuni populare de software pentru serviciul clienților, cum ar fi sistemele de telecomunicații VoIP și software-ul pentru gestionarea e-mailurilor.

Tichetul de asistență este o cerere primită de un sistem de ticketing. Fiecare tichet creat are propriul ID unic. Tichetul de asistență este deschis până când nu este rezolvat.

Tichet de asistență

LiveAgent oferă soluții de asistență pentru clienți, inclusiv articole și șabloane de răspuns. Platforma permite adăugarea de fișiere și crearea unei comunități online.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație