V-ați plictisit de soluția actuală de asistență?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă la CallPage de pe piață.

  • ✓ Fără taxă de instalare
  • ✓ Asistență clienți 24/7
  • ✓ Nu este necesar cardul de credit
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Căutați o alternativă la CallPage?

Căutați un software de gestionare a clienților cu mai multe instrumente? LiveAgent este o alternativă excelentă dacă doriți să obțineți mai multe opțiuni de comunicare cu clienții dvs. și este la un preț accesibil.

Vă putem oferi mai mult decât un call center virtual. Conturi de e-mail, cel mai rapid widget de chat live, asistență pe rețele sociale și propria bază de cunoștințe. Și totul este la un preț rezonabil!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Apelurile sunt doar un canal pe care îl folosesc clienții dvs.
Puneți totul sub un singur acoperiș cu LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

CallPage vs LiveAgent dintr-o privire

Caracteristici Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență pentru clienți! Nu este necesar cardul de credit.
CallPage
Sistem de Tichete
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
LiveAgent oferă sistemul de tichete.
CallPage nu oferă sistemul de tichete.
Chat Live
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă Chat Live.
CallPage nu oferă Chat Live.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center în planul Totul Inclus pentru 39 USD / agent / lună.
CallPage oferă Call Center în plan pentru aprox. 53 USD / agent / lună.
Autoserviciu
O caracteristică ce vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa tichetele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă Autoserviciu.
CallPage nu oferă Autoserviciu.
Facebook
O integrare Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Facebook.
CallPage nu oferă o integrare Facebook.
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
LiveAgent oferă o integrare Twitter.
CallPage nu oferă o integrare Twitter.
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
CallPage nu oferă o integrare Instagram.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Viber.
CallPage nu oferă o integrare Viber.
Bază de Cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe.
CallPage nu oferă o bază de cunoștințe.
Forumul Clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forumul clienților.
CallPage nu oferă forumul clienților.
Automatizare și Reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
CallPage oferă automatizare și reguli în plan pentru aprox. 53 USD / agent / lună.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
CallPage oferă funcții API în plan pentru aprox. 53 USD / agent / lună.
Răspuns Vocal Interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă caracteristici IVR în planul Totul Inclus pentru 39 USD / agent / lună.
CallPage oferă caracteristici IVR în plan pentru aprox. 53 USD / agent / lună.
Apeluri Video
Un apel care conține video, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
CallPage nu oferă apeluri video.
Istorie Nelimitată
Tichetele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istorie nelimitată.
CallPage nu oferă istorie nelimitată.
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate.
CallPage nu oferă site-uri web nelimitate.
Butoane de Chat Nelimitate
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate.
CallPage nu oferă butoane de chat nelimitate.
Tichete / E-mailuri Nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tichete.
LiveAgent oferă tichete / e-mailuri nelimitate.
CallPage nu oferă tichete / e-mailuri nelimitate.
Înregistrare Nelimitată a Apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
CallPage nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Asistență Nelimitată 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de solicitări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7.
CallPage nu oferă asistență nelimitată 24/7.
Person deciding between two solutions

Alternativă fiabilă la CallPage

LiveAgent vă oferă mult mai mult decât un call center. Cu conturi de e-mail, asistență pe rețele sociale, bază de cunoștințe și cel mai rapid widget de chat live de pe piață, serviciul dvs. pentru clienți acoperă cele mai utilizate canale de comunicare. Acest lucru oferă clienților confortul mult dorit atunci când vine vorba de asistență pentru clienți.

Totul este pur și simplu accesibil. Vă oferim trei planuri de preț care acoperă toate caracteristicile de care ați putea avea nevoie pentru a oferi cea mai bună asistență pentru clienți, fără a vă depăși bugetul.

Asistență prin call center

Așa este, pe lângă toate instrumentele și caracteristicile excelente, LiveAgent vă oferă și opțiunea de a vă crea propriul call center virtual. Nu este necesar un echipament special pentru a face acest lucru și configurarea se face în câteva minute. Vă puteți conecta browserul, telefonul sau orice alt echipament dacă doriți, depinde de dvs.

Nu este nevoie de furnizori terți. LiveAgent are grijă de toate pentru dvs.

Voice and video calls supported

3 motive pentru care companiile aleg să treacă la LiveAgent

Asistență prin call center

Pe lângă multe alte funcții, LiveAgent acceptă și integrarea call center-ului. Este rapid și ușor de configurat!

Bogat în caracteristici

Peste 180 de caracteristici pentru a vă face fluxul de lucru mai ușor și mai plăcut.

Prețuri accesibile

LiveAgent oferă multe la un preț rezonabil. Alegeți unul dintre cele trei planuri plătite sau alegeți caracteristici separate pentru a vă personaliza biroul de asistență.

Ready to switch to LiveAgent

Intrați cu cel mai rapid chat live

Asistența pentru clienți nu mai este doar despre apeluri telefonice. E-mailurile, dar mai ales rețelele sociale și widget-urile de chat live de pe site-urile web sunt calea de urmat pentru majoritatea clienților.

LiveAgent acoperă toate acestea și are cel mai rapid widget de chat live de pe piață, cu viteze de chat afișate la 2,5 secunde. Nu puteți obține nimic mai rapid decât atât.

Aflați mai multe

Sunteți gata să obțineți mai mult pentru mai puțin?

CallPage își face treaba bine, dar înțelegem că s-ar putea să doriți ceva diferit. Obțineți mai multe instrumente, caracteristici și integrări pentru mai puțin. LiveAgent vă oferă trei planuri de prețuri, pline de caracteristici care nu vă vor depăși bugetul.

În cazul în care doriți ceva în plus, puteți cumpăra întotdeauna caracteristici separate fără a plăti pentru un plan mai scump. Aruncați o privire la planurile noastre de mai jos.

Do more customer support for less money

Vedeți ce spun alte companii despre LiveAgent

Doriți să comparați LiveAgent cu mai multe software-uri pentru call center?

Sunteți curios să vedeți cum ne adaptăm la alte soluții software populare? Consultați paginile noastre de comparație și descoperiți tot ce avem de oferit.

    Articole legate deAlternativă la CallPage
    Vă transferați de la Pure Chat la LiveAgent? Membrii echipelor noastre tehnice și de suport sunt mai mult decât bucuroși să vă ajute cu migrarea tuturor datelor dvs., rapid și în siguranță. Gratuit. Contactați-ne astăzi pentru a discuta despre migrarea datelor dvs.

    Migrați de la Pure Chat la LiveAgent?

    Migrați cu ușurință de la alte platforme la LiveAgent pentru servicii superioare de asistență clienți și suport 24/7 în mai multe limbi, inclusiv widgeturi adaptabile. LiveAgent oferă soluții complete pentru birouri de asistență și personalizarea experienței clienților prin gestionarea informațiilor importante. Alegeți una din cele 43 de traduceri distincte și beneficiați de instrumente utile, peste 175 de funcții și peste 40 de integrări.

    LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru clienți, cu acoperire a tuturor canalelor relevante, sistem fiabil de tichete și un preț echitabil. În afară de un chat live puternic, LiveAgent vă oferă alte instrumente grozave, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă pentru clienți. LiveAgent are trei mari planuri plătite care nu vă vor depăși bugetul.

    Căutați o alternativă la Zopim?

    Simplificați interacțiunile clienților cu un software de birou de asistență, pentru a vă îmbunătăți imaginea de marketing. Răspundeți la mențiunile sociale și simplificați interacțiunile cu clienții.

    Căutați o alternativă la Gorgias? Căutarea a luat sfârșit! Încercați LiveAgent pentru nevoile serviciului dumneavoastră pentru clienți. Este inclusă o perioadă de încercare de 14 zile.

    Căutați o alternativă la Gorgias?

    LiveAgent este soluția perfectă pentru comunicarea și asistența clienților, fiind apreciată pentru calitatea și eficiența sa.

    Dacă sunteți în căutarea unei alternative puternice Kayako, luați în considerare LiveAgent. Are cel mai rapid widget de chat de pe piață și are peste 179 de funcții utile pentru biroul de asistență

    Căutați o alternativă Kayako?

    LiveAgent este un software multilingv care permite comunicarea eficienta intre clienti si afaceri, in peste 43 de limbi, facilitand astfel construirea de relatii semnificative. Trial gratuit disponibil.

    Liveagent este soluția de asistență pentru clienți supremă pentru afacerea dvs. Oferiți asistență prin mai multe canale și conturi. Oferiți ajutor cu cele mai bune instrumente și ușurați fluxul de lucru cu un sistem excelent de tichete. 4 motive pentru care companiile trec la cel mai rapid chat live liveagent, widgetul nostru de chat live este cel mai rapid de pe piață, cu viteze de chat afișate la 2,5 secunde.

    Căutați o alternativă Vocalcom?

    Îmbunătățiți serviciul pentru clienți cu LiveAgent, soluția supremă de asistență ce oferă ajutor prin mai multe canale și ușurătatea fluxului de lucru.

    Sporiți implicarea clienților cu ajutorul asistenței omnicanal personalizate. Lăsați-vă clienții cu un sentiment extraordinar de fiecare dată când interacționează cu afacerea dvs.

    Sporiți implicarea cu LiveAgent

    LiveAgent oferă o soluție completă pentru biroul de asistență, cu gestionare eficientă a tichetelor și comunicare omnicanală. Software-ul permite personalizare și viteză pe toate canalele de asistență, sporind implicarea clienților și oferind o experiență perfectă. Acest lucru este susținut de statisticile care arată că 52% dintre clienți ar plăti mai mult pentru o experiență rapidă și eficientă.

    Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

    Start Free Trial x