Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Șabloane
  • Șabloane de e-mail de vânzare ascendentă/vânzare încrucișată

Șabloane de e-mail de vânzare ascendentă/vânzare încrucișată

Este posibil să nu fiți familiarizat cu conceptele de vânzare încrucișată și vânzare ascendentă sau poate confundați cei doi termeni. Cu toate acestea, dorim să vă împărtășim un sfat simplu: ambele tehnici vă vor ajuta să generați mai multe vânzări. Aproape toate magazinele online folosesc aceste strategii, iar dvs. ar trebui să faceți la fel!

Dacă faceți cumpărături online, cu siguranță ați întâlnit deja diferite strategii de vânzare încrucișată și vânzare ascendentă. Este posibil să fi observat unele dintre ele, dar multe sunt atât de subtile încât ajungi să te întrebi cum de ai cheltuit atât de mulți bani în momentul în care ai terminat procesul de cumpărare, când ai cumpărat doar un singur articol. 

Ce este mai exact vânzarea încrucișată și vânzarea ascendentă?

Vânzarea încrucișată înseamnă a oferi unui (potențial) client un produs care merge mână în mână cu produsul pe care intenționează să îl cumpere. De exemplu, dacă un client cumpără un mouse pentru calculator, a-i sugera să cumpere un nou mouse pad sau o nouă tastatură ar fi o vânzare încrucișată.

Vânzarea ascendentă este otehnică de marketing și de vânzări care constă în oferirea unui potențial client sau client a unui produs sau serviciu similar cu cel pe care dorește să îl cumpere sau l-a cumpărat, dar într-o versiune mai scumpă. Aceasta ar putea fi sub forma unui upgrade sau a unui alt supliment, de exemplu.

În aceste definiții, am menționat clienții și potențialii clienți: trebuie să țineți cont de faptul că aceste tehnici nu sunt folosite doar cu clienții existenți. De asemenea, puteți folosi astfel de metode pentru a încuraja clienții potențiali să cheltuiască mai mult.

Vânzarea încrucișată a Lazy Oaf

Regulile de aur ale vânzării încrucișate și ale vânzării ascendente

Pentru a vă asigura că activitățile de vânzare încrucișată și/sau de vânzare ascendentă dau rezultate, respectați cele două reguli de aur:

Pentru vânzare încrucișată: Articolele trebuie să fie complementare. Produsele sau serviciile pe care le oferiți trebuie să meargă “mână în mână”. Așa cum am menționat mai sus, dacă clientul dvs. cumpără accesorii pentru calculatoare, nu-i oferiți alte produse electronice care nu au legătură cu acestea, cum ar fi prăjitoare de pâine sau mixere.

Pentru vânzare ascendentă: Produsele trebuie să ofere o valoare suplimentară. Produsele sau serviciile oferite trebuie să aibă o valoare semnificativ mai mare, oferindu-i utilizatorului beneficii suplimentare. De exemplu, dacă clientul dvs. se gândește să cumpere un telefon, i-ați putea oferi o versiune îmbunătățită a modelului (cu mai mult spațiu de stocare, o calitate mai bună a aparatului foto, o durată de viață a bateriei etc.).

Principalele avantaje ale vânzării încrucișate și ale vânzării ascendente

Creșterea considerabilă a vânzărilor: Dacă implementați strategii de vânzare încrucișate, vă puteți îmbunătăți vânzările cu până la 30%, ceea ce reprezintă o cifră destul de semnificativă care poate face diferența pentru majoritatea companiilor.

Oferirea valorii pentru consumatori: Oferind clienților dvs. produse mai personalizate, aceștia se vor simți mai mulțumiți de afacerea dvs. La urma urmei, clienții tânjesc după personalizare, deoarece arată că afacerea se preocupă suficient de mult pentru a-i cunoaște pe ei și interesele lor.

Creșterea loialității cumpărătorilor: Atunci când satisfaceți toate nevoile clienților dvs., aceștia vor deveni mai loiali companiei dvs. Aceștia se vor întoarce să cumpere și alte produse de la dvs. pentru că știu că vor putea găsi tot ceea ce caută.

Deci, care este cea mai bună modalitate de a face vânzări încrucișate și vânzări ascendente? Una dintre cele mai bune modalități este să vă anunțați clienții despre ofertele relevante prin e-mailuri.  Liniile de subiect și modelele de e-mail pe care le-am adunat mai jos vă vor ajuta să începeți.

Șabloane de linii de subiect ale e-mailurile de vânzare ascendentă/vânzare încrucișată

  • Ce zici să adăugați asta la colecția dvs.?
  • De asemenea, vă recomandăm…
  • Ați cumpărat deja [articol], așa că ce-ar fi să încercați [alt articol]?
  • Spuneți-ne ce vă place pentru o experiență de cumpărare mai personalizată
  • Clienții care au cumpărat [articol] sunt de asemenea interesați de…
  • Oferiți-vă un cadou…
  • Avem ceva special pentru dvs…
  • [Elementul pe care l-a căutat un client] este bun, dar noi avem ceva mult mai bun!

Șabloane de e-mailuri de vânzare ascendentă și de vânzare încrucișată

Șablon de e-mail de vânzare ascendentă/vânzare încrucișată 1 – axat pe vânzare încrucișată

Șablon de e-mail de vânzare ascendentă/vânzare încrucișată 2 – axat pe vânzare încrucișată

Șablon de e-mail de vânzare ascendentă/vânzare încrucișată 3 – axat pe vânzare ascendetă

Șablon de e-mail de vânzare ascendentă/vânzare încrucișată 4 – axat pe vânzare ascendetă

Șabloane de e-mailuri de vânzare ascendentă/vânzare încrucișată – Întrebări frecvente

Ce ar trebui să conțină fiecare e-mail de vânzare ascendentă/vânzare încrucișată?

Șabloane de e-mail de vânzare ascendentă/vânzare încrucișată

Pentru a vă asigura că strategiile de vânzare ascendentă/încrucișată funcționează, trebuie să personalizați oferta pe care o prezentați în mesaj. Nu încercați să vindeți încrucișat totul la toată lumea, deoarece pur și simplu nu va funcționa. Adaptați oferta la achizițiile curente sau istorice ale clientului dvs. și la preferințele acestuia. Mesajul dvs. de e-mail trebuie să includă și imagini ale altor articole pe care doriți să le recomandați clienților sau potențialilor clienți – nu vă bazați doar pe text.

De ce ar trebui să trimit e-mailuri de vânzare ascendetă/încrucișată în primul rând?

Aplicație de asistență

Pentru că va influența în mod pozitiv rezultatele companiei dvs. Vânzarea ascendentă și vânzarea încrucișată sunt strategii care vă pot ajuta să obțineți mai multe vânzări într-un mod simplu și practic. Principalul avantaj al acestor tehnici este faptul că procesul de vânzare este 100% personalizat, iar clienții simt că faceți totul cu adevărat pentru a le îmbunătăți experiența și pentru a le face viața mai ușoară.

Vânzarea ascendentă/încrucișată funcționează pentru alte companii?

Șabloane de e-mail de vânzare ascendentă/vânzare încrucișată

Rezultatele activităților de vânzare ascendentă/încrucișată depind de mai mulți factori. De aceea, unele companii se descurcă mai bine decât altele. De exemplu, aproximativ 35% din veniturile Amazon sunt generate de vânzările încrucișate (sursa), deci este clar că această tehnică funcționează pentru ei. Invespo afirmă că vânzările încrucișate personalizate reprezintă 26% din veniturile lor (sursa).

Free 14-day trial with no credit card input?

That's right! Get started with LiveAgent today. Save these email templates and send them out from LiveAgent with a single click.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce ar trebui să conțină fiecare e-mail de vânzare ascendentă/vânzare încrucișată?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pentru a vă asigura că strategiile dvs. de vânzare ascendentă/încrucișată funcționează, trebuie să personalizați oferta pe care o prezentați în mesaj. De asemenea, e-mailul dvs. trebuie să includă imagini cu alte articole pe care doriți să le recomandați clienților sau potențialilor clienți – nu vă bazați doar pe text.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “De ce ar trebui să trimit e-mailuri de vânzare ascendentă/încrucișată?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Vânzarea ascendentă și vânzarea încrucișată sunt strategii care vă pot ajuta să obțineți mai multe vânzări. Principalul avantaj al acestor tehnici este că procesul de vânzare este 100% personalizat, iar clienții simt că faceți totul pentru a le îmbunătăți experiența și pentru a le face viața mai ușoară.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Vânzarea ascendentă/încrucișată funcționează pentru alte companii?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Rezultatele activităților de vânzare ascendentă/încrucișată depind de mai mulți factori. De aceea, unele companii o fac mai bine decât altele. De exemplu, aproximativ 35% din veniturile Amazon sunt generate de vânzările încrucișate, deci această tehnică funcționează pentru ei.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație