Învățați cum să folosiți tehnici de vânzare încrucișată și vânzare ascendentă în cadrul e-mail-urilor pentru a genera mai multe vânzări. Găsiți aici șabloane și exemple de linii de subiect pentru a vă începe campaniile de marketing. Aflați despre fidelizare, feedback, strategii de comunicare și mai multe.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Este posibil să nu fiți familiarizat cu conceptele de vânzare încrucișată și vânzare ascendentă sau poate confundați cei doi termeni. Cu toate acestea, dorim să vă împărtășim un sfat simplu: ambele tehnici vă vor ajuta să generați mai multe vânzări. Aproape toate magazinele online folosesc aceste strategii, iar dvs. ar trebui să faceți la fel!
Dacă faceți cumpărături online, cu siguranță ați întâlnit deja diferite strategii de vânzare încrucișată și vânzare ascendentă. Este posibil să fi observat unele dintre ele, dar multe sunt atât de subtile încât ajungi să te întrebi cum de ai cheltuit atât de mulți bani în momentul în care ai terminat procesul de cumpărare, când ai cumpărat doar un singur articol.
Vânzarea încrucișată înseamnă a oferi unui (potențial) client un produs care merge mână în mână cu produsul pe care intenționează să îl cumpere. De exemplu, dacă un client cumpără un mouse pentru calculator, a-i sugera să cumpere un nou mouse pad sau o nouă tastatură ar fi o vânzare încrucișată.
Vânzarea ascendentă este otehnică de marketing și de vânzări care constă în oferirea unui potențial client sau client a unui produs sau serviciu similar cu cel pe care dorește să îl cumpere sau l-a cumpărat, dar într-o versiune mai scumpă. Aceasta ar putea fi sub forma unui upgrade sau a unui alt supliment, de exemplu.
În aceste definiții, am menționat clienții și potențialii clienți: trebuie să țineți cont de faptul că aceste tehnici nu sunt folosite doar cu clienții existenți. De asemenea, puteți folosi astfel de metode pentru a încuraja clienții potențiali să cheltuiască mai mult.
Pentru a vă asigura că activitățile de vânzare încrucișată și/sau de vânzare ascendentă dau rezultate, respectați cele două reguli de aur:
Pentru vânzare încrucișată: Articolele trebuie să fie complementare. Produsele sau serviciile pe care le oferiți trebuie să meargă “mână în mână”. Așa cum am menționat mai sus, dacă clientul dvs. cumpără accesorii pentru calculatoare, nu-i oferiți alte produse electronice care nu au legătură cu acestea, cum ar fi prăjitoare de pâine sau mixere.
Pentru vânzare ascendentă: Produsele trebuie să ofere o valoare suplimentară. Produsele sau serviciile oferite trebuie să aibă o valoare semnificativ mai mare, oferindu-i utilizatorului beneficii suplimentare. De exemplu, dacă clientul dvs. se gândește să cumpere un telefon, i-ați putea oferi o versiune îmbunătățită a modelului (cu mai mult spațiu de stocare, o calitate mai bună a aparatului foto, o durată de viață a bateriei etc.).
Creșterea considerabilă a vânzărilor: Dacă implementați strategii de vânzare încrucișate, vă puteți îmbunătăți vânzările cu până la 30%, ceea ce reprezintă o cifră destul de semnificativă care poate face diferența pentru majoritatea companiilor.
Oferirea valorii pentru consumatori: Oferind clienților dvs. produse mai personalizate, aceștia se vor simți mai mulțumiți de afacerea dvs. La urma urmei, clienții tânjesc după personalizare, deoarece arată că afacerea se preocupă suficient de mult pentru a-i cunoaște pe ei și interesele lor.
Creșterea loialității cumpărătorilor: Atunci când satisfaceți toate nevoile clienților dvs., aceștia vor deveni mai loiali companiei dvs. Aceștia se vor întoarce să cumpere și alte produse de la dvs. pentru că știu că vor putea găsi tot ceea ce caută.
Deci, care este cea mai bună modalitate de a face vânzări încrucișate și vânzări ascendente? Una dintre cele mai bune modalități este să vă anunțați clienții despre ofertele relevante prin e-mailuri. Liniile de subiect și modelele de e-mail pe care le-am adunat mai jos vă vor ajuta să începeți.
We noticed that you left your shopping cart full of cool stuff.
We think you could add a few more things to make sure you’ve got everything you need for [what items are used for].
Here’s a list of products that you might want to consider adding to your cart before you complete your purchase:
[A List of products with pictures]
We hope this helps!
You bought [product] recently.
As it’s just one part of our [collection] line, I thought you should know that you can get additional products that will make your experience with [product] even better.
Here’s what we’ve got for you:
[A List of products with pictures]
Think it through, and let us know if we can do anything more for you.
And remember that you can test our products for 30 days and return them if you are not satisfied.
[Button] Check out our returns policy.
Free shipping. Free returns.
We noticed that you’ve been using [product(s)/service(s)] for quite some time. We’re super grateful that you trust us with helping you [what product is helping with].
I’m reaching out today with a small tip about the upgraded version of [product/service].
By purchasing [upgraded version], you’ll get [value the new version brings].
Think about it. I’ll be happy to answer any of your questions.
In the last few months, we’ve refreshed the [product line/certain product].
You bought the previous version on [date of the previous purchase], so I thought I should let you know that you can now take your experience with [company] products to the next level.
We’ve added [X] new feature(s) and improved [Y] process(es).
Not to mention that we started a community forum for [product] users.
If you want to check out what’s so great about the new [product], just hit the button below:
[Button] Show me what’s new
Pentru a vă asigura că strategiile de vânzare ascendentă/încrucișată funcționează, trebuie să personalizați oferta pe care o prezentați în mesaj. Nu încercați să vindeți încrucișat totul la toată lumea, deoarece pur și simplu nu va funcționa. Adaptați oferta la achizițiile curente sau istorice ale clientului dvs. și la preferințele acestuia. Mesajul dvs. de e-mail trebuie să includă și imagini ale altor articole pe care doriți să le recomandați clienților sau potențialilor clienți – nu vă bazați doar pe text.
Pentru că va influența în mod pozitiv rezultatele companiei dvs. Vânzarea ascendentă și vânzarea încrucișată sunt strategii care vă pot ajuta să obțineți mai multe vânzări într-un mod simplu și practic. Principalul avantaj al acestor tehnici este faptul că procesul de vânzare este 100% personalizat, iar clienții simt că faceți totul cu adevărat pentru a le îmbunătăți experiența și pentru a le face viața mai ușoară.
Rezultatele activităților de vânzare ascendentă/încrucișată depind de mai mulți factori. De aceea, unele companii se descurcă mai bine decât altele. De exemplu, aproximativ 35% din veniturile Amazon sunt generate de vânzările încrucișate (sursa), deci este clar că această tehnică funcționează pentru ei. Invespo afirmă că vânzările încrucișate personalizate reprezintă 26% din veniturile lor (sursa).
Free 14-day trial with no credit card input?
That's right! Get started with LiveAgent today. Save these email templates and send them out from LiveAgent with a single click.
Șabloane de e-mail de întâmpinare a clienților
Backlink-urile atrag trafic și cresc profilul mărcii. Intâmpinarea clienților este importantă pentru a îndruma utilizarea produselor și serviciilor. Pentru marketing digital eficient, e-mailurile personalizate joaca un rol crucial.
Șabloane de e-mail care anticipează reducerile
Reducțiile de preț pot atrage noi clienți și crește vânzările pe termen scurt. Trimiteți e-mailuri care anunță reducerile viitoare pentru a le atrage atenția și a le stimula achizițiile.
Șabloane de e-mail pentru programul de fidelizare
Programul de fidelizare a clienților aduce beneficii semnificative pentru afaceri, influențând alegerea mărcilor și creșterea frecvenței de cumpărare. E-mailurile personalizate sunt eficiente și pot fi utilizate pentru a îmbunătăți colaborarea cu clienții și a crește vânzările.
Șabloane de e-mail de vânzare promoțională a produselor
Folosiți mai multe canale de comunicare pentru a anunța campanii de vânzări promoționale, inclusiv e-mailul, social media și reclamele online. Feedback-ul clienților este important pentru decizia numărului de e-mailuri trimise și e-mailurile promoționale pot fi mai lungi și mai atrăgătoare, folosind imagini și texte captivante.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date