Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Șabloane
  • Șabloane de e-mail de solicitarea a plății

Șabloane de e-mail de solicitarea a plății

Plățile nereușite sunt o realitate nefericită pentru majoritatea companiilor SaaS și a celor bazate pe abonamente, ceea ce le face să piardă în medie aproximativ 9% din veniturile lor lunare recurente. Din fericire, cele mai multe plăți eșuate au loc în mod neintenționat, fără ca, clientul să realizeze ce s-a întâmplat până când primește un e-mail de solicitare a plății. Deși ar putea fi o experiență destul de frustrantă pentru echipa dvs. și pentru clienții dvs., puteți utiliza eficient e-mailuri de solicitare a plății bine scrise pentru a preveni fluctuația și pentru a recupera veniturile pierdute. Mai jos sunt prezentate câteva puncte cheie de care trebuie să vă amintiți atunci când compuneți și trimiteți e-mailuri de solicitarea a plății clienților dvs., împreună cu câteva modele de e-mailuri de solicitare a plății eficiente, gata de utilizare, bazate pe exemple din viața reală.

Ce sunt e-mailurile de solicitare a plății?

E-mailurile de tip „dunning”(solicitare a plății) sunt tipul de e-mailuri tranzacționale (de obicei o serie de e-mailuri) trimise de SaaS și de întreprinderile bazate pe abonamente pentru a notifica clienții cu privire la probleme de plată, cum ar fi plăți eșuate ale abonamentelor, carduri de credit expirate sau plăți întârziate. De obicei, aceste e-mailuri actualizează utilizatorii cu privire la starea conturilor lor și oferă opțiunea de a-și actualiza informațiile de facturare și de a efectua o plată pentru a continua să utilizeze produsul sau serviciul. E-mailurile de solicitare a plății sunt o modalitate eficientă de a reduce rata de dezabonare a clienților și de a crește gradul de retenție.

emplu_de_email_de_solicitare_plată_hulu

Cele mai bune practici pentru e-mailurile de solicitare a plății

1. Trimiteți e-mailuri de la o persoană reală

Chiar dacă e-mailurile de reclamație sunt în întregime automatizate, faptul că sunt trimise de o persoană reală le face să pară mai umane și mai demne de încredere și ajută ca e-mailurile dvs. să fie remarcate. Un studiu a arătat că utilizarea numelui unei persoane în locul unei adrese de e-mail generale sau a unui nume de companie poate crește rata de deschidere cu până la 35%.

2. Activați posibilitatea de răspunde la e-mail

Asigurați-vă că trimiteți e-mailurile de reclamație de la o adresă de e-mail la care clienții dvs. pot răspunde în cazul în care se confruntă cu probleme sau doresc să pună întrebări suplimentare. Adresele de tip “Nu răspundeți” ar putea contribui doar la o mai mare frustrare a clienților, deoarece nu le-ați facilitat revenirea la dvs. dacă doresc să facă acest lucru.

3. Reamintiți-le ce riscă să piardă

În loc să-i informați pur și simplu pe clienți că plata nu a fost efectuată și să le cereți să își actualizeze informațiile detaliate despre cardul de credit, puteți adăuga un sentiment de urgență. Reamintiți-le ce anume vor pierde dacă nu întreprind acțiunea solicitată (cum ar fi pierderea accesului la contul lor și la datele istorice, întreruperea serviciului etc.).

exemplu de e-mail de solicitare a plății de la nyt

4. Includeți un CTA clar și pașii următori

Un apel clar la acțiune este una dintre cele mai importante părți ale e-mailurilor de solicitare a plății. Adăugați un link direct care îi va duce pe clienți la actualizarea informațiilor de facturare fără a deschide o altă fereastră, fără a se autentifica sau a face click. Asigurați-vă că îi anunțați cât timp au la dispoziție până când contul lor va fi dezactivat dacă nu se efectuează o plată.

5. Oferiți o alternativă

În funcție de modelul dvs. de tarifare, puteți oferi clienților o alternativă la anularea contului, cum ar fi o retrogradare la un plan gratuit până când își actualizează informațiile de facturare sau o reducere specială pentru a continua să vă folosească serviciul. Această alternativă ar putea fi benefică în cazul în care plata a eșuat din cauza fondurilor insuficiente.

Exemple de linii de subiect pentru e-mail de solicitare a plății

  • Acțiune Necesară – Plata dvs. pentru [Produs] a eșuat
  • Acționați acum pentru a vă păstra abonamentul [Produs]
  • Nu am putut procesa plata pentru [Produs] dvs.
  • Plata pentru [Produs] nu a fost efectuată
  • Plata pentru [Produs] a fost refuzată
  • Uh-oh! Plata dvs. pentru [Produs] a eșuat
  • Problemă de facturare – actualizați detaliile de facturare
exemplu de e-mail de solicitare a plății de la spotify

Zece exemple de șabloane de e-mail de solicitare a plății

1. E-mail de pre-decontare

2. E-mail scurt de bază de solicitare a plății

Design your own dunning emails

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

3. E-mail de bază cu solicitare de plată extinsă

4. E-mail de solicitare a plății obițnuit

5. E-mail de solicitare a plății personalizat

6. E-mailul de solicitare a plății “aversiune la pierderi

7. Seria de e-mailuri de solicitare a plății – e-mail #1

8. Seria de e-mailuri de solicitare a plății – e-mail de succedare #2

9. Seria de e-mailuri de solicitare a plății – e-mail de succedare #3

10. Seria de e-mailuri de solicitare a plății – e-mail de tip „ultimul avertisment” #4

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions about dunning emails

Why are dunning emails important?

Many business owners feel uncomfortable when they have to send out dunning emails to their customers. However, since most failed payments typically happen by accident (e.g., due to credit card expiry), dunning emails can genuinely be efficient in helping businesses recover failed payments and reduce involuntary churn.

How many dunning emails should I send?

As transactional emails can often get overlooked, sending a single dunning email is one of the biggest mistakes you can make. If you want to recover more revenue from failed payments, consider sending out a series of emails instead of a single message. It’s recommended to send at least three follow-up emails for a month, each with a slightly different text.

Should I send pre-dunning emails?

Since technologies like credit card retries have come into use, many failed payments can be automatically handled without your team ever needing to bother your customers with pre-dunning messages. In that case, pre-dunning emails are not only providing zero-value but can also be irritating for your customers and, therefore, should be avoided.

Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație