Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Dice. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Dice. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Dice și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Dice, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Dice conectează cel mai bun talent tehnologic cu oportunități pentru locuri de muncă din întreaga lume.
Dice conectează cele mai bune talente tehnologice cu oportunități pentru locuri de muncă din întreaga lume.
Echipa de servicii pentru clienți Dice oferă următoarele canale de asistență: e-mail, call center, asistență social media și asistență self-service.
Puteți contacta Dice prin e-mail, apelând linia fierbinte a acestora sau lăsându-le un mesaj pe una dintre platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistența de tip autoservire.
Puteți contacta asistența acestora scriind un e-mail la support@dice.com
Nu, Dice nu are suport pentru chat live.
Dacă preferați asistența pentru apeluri, puteți contacta linia de asistență a acestora 888-321-DICE (3423)
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date