Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei ZOHO. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei ZOHO. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei ZOHO și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei ZOHO, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
ZOHO se concentrează pe instrumente de afaceri bazate pe web și pe tehnologia informației.
ZOHO se concentrează pe instrumente de afaceri bazate pe web și pe tehnologia informației, inclusiv o suită de birou online, o platformă de gestionare a internetului obiectelor și o suită de software de gestionare IT.
Echipa de servicii pentru clienți ZOHO oferă următoarele canale de asistență: e-mail, call center, asistență pe rețelele de socializare, asistență pe forum și asistență cu autoservire.
Puteți contacta asistența acestora scriind un e-mail la sales@zohocorp.com
Nu, ZOHO nu oferă asistență prin chat live.
Dacă preferați asistența prin apel telefonic, puteți contacta linia de asistență a acestora +1 877 834 4428
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date