Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Contacte Asistență ZOHO

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei ZOHO. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei ZOHO. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei ZOHO și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei ZOHO, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al ZOHO

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei ZOHO

ZOHO Asistență prin poștă electronică

sales@zohocorp.com

Discutați cu reprezentantul companiei ZOHO

ZOHO Asistență prin conversații directe

N/A

Apelați serviciul de asistență al companiei ZOHO

ZOHO Asistență centru de apeluri

+1 877 834 4428

Aflați mai multe despre produsele companiei ZOHO

ZOHO Bază de cunoștințe

https://help.zoho.com/portal/en/kb

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a ZOHO

Pagina de Instagram a ZOHO

instagram.com/zoho/

Pagina de Facebook a ZOHO

Pagina de Facebook a ZOHO

facebook.com/zoho/

Pagina de Twitter a ZOHO

Pagina de Twitter a ZOHO

twitter.com/zoho

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

N/A

Repertoriu

SLA conversații directe

N/A

Repertoriu

SLA centru de apeluri

N/A

Repertoriu

SLA forum

N/A

Termenii și condițiile ZOHO

Termenii și condițiile ZOHO

N/A

Politica de confidențialitate a ZOHO

Politica de confidențialitate a ZOHO

N/A

Politica de securitate a ZOHO

Politica de securitate a ZOHO

N/A

Politica RGPD a ZOHO

Politica RGPD a ZOHO

N/A

Pagina de Wikipedia a ZOHO

Pagina de Wikipedia a ZOHO

N/A

Programul de afiliere al ZOHO

Programul de afiliere al ZOHO

N/A

Locație

Întrebări frecvente

Ce este ZOHO?

ZOHO se concentrează pe instrumente de afaceri bazate pe web și pe tehnologia informației, inclusiv o suită de birou online, o platformă de gestionare a internetului obiectelor și o suită de software de gestionare IT.

Ce fel de asistență oferă ZOHO?

Echipa de servicii pentru clienți ZOHO oferă următoarele canale de asistență: e-mail, call center, asistență pe rețelele de socializare, asistență pe forum și asistență cu autoservire.

 

Cum pot contacta ZOHO?

Puteți contacta ZOHO prin e-mail, apelând linia directă a acestora sau lăsând un mesaj pe una din platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistența cu autoservire.

 

Care este adresa de e-mail a ZOHO?

Puteți contacta asistența acestora scriind un e-mail la sales@zohocorp.com

ZOHO are chat live?

Nu, ZOHO nu oferă asistență prin chat live.

 

Cum vorbesc cu cineva din ZOHO?

Dacă preferați asistența prin apel telefonic, puteți contacta linia de asistență a acestora +1 877 834 4428

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație