Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Viber. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Viber. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Viber și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Viber, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Viber conectează peste 1 miliard de utilizatori în mod liber și sigur, indiferent de cine sunt sau de unde provin.
Viber conectează peste 1 miliard de utilizatori în mod liber și sigur, indiferent de cine sunt sau de unde provin.
Echipa de servicii pentru clienți Viber oferă următoarele canale de asistență: e-mail, asistență pe rețelele de socializare, asistență pe forum și asistență cu autoservire.
Puteți contacta Viber prin e-mail sau lăsând un mesaj pe una din platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistența cu autoservire.
Puteți contacta asistența acestora scriind un e-mail la support@viber.com
Nu, Viber nu oferă asistență prin chat live.
Viber nu oferă asistență telefonică pentru clienți.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date