Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Canale de comunicare ale NCR

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei NCR. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei NCR. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei NCR și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei NCR, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al NCR

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei NCR

NCR Asistență prin poștă electronică

media.inquiry@ncr.com

Discutați cu reprezentantul companiei NCR

NCR Asistență prin conversații directe

N/A

Apelați serviciul de asistență al companiei NCR

NCR Asistență centru de apeluri

1-800-225-5627

Luați parte la discuțiile de pe forum ale comunității companiei NCR.

NCR Forum

N/A

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a NCR

Pagina de Instagram a NCR

instagram.com/ncrcorporation/

Pagina de Facebook a NCR

Pagina de Facebook a NCR

facebook.com/ncrcorp/

Pagina de Twitter a NCR

Pagina de Twitter a NCR

twitter.com/NCRCorporation

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

N/A

Repertoriu

SLA conversații directe

N/A

Repertoriu

SLA centru de apeluri

N/A

Repertoriu

SLA forum

N/A

Termenii și condițiile NCR

Termenii și condițiile NCR

N/A

Politica de confidențialitate a NCR

Politica de confidențialitate a NCR

N/A

Politica de securitate a NCR

Politica de securitate a NCR

N/A

Politica RGPD a NCR

Politica RGPD a NCR

N/A

Pagina de Wikipedia a NCR

Pagina de Wikipedia a NCR

N/A

Programul de afiliere al NCR

Programul de afiliere al NCR

N/A

Locație

Întrebări frecvente

Cu ce se ocupă cei de la NCR?

NCR Corporation (NYSE: NCR) este o organizație de top în domeniul soluțiilor de ecommerce și banking, oferind experiențe incredibile, care fac viața mai ușoară.

Prin ce canale de comunicare oferă NCR suport?

Serviciul clienți al NCR poate fi contactat prin email, call center, rețele de socializare și centru de auto-asistență.

Cum pot contacta NCR?

Puteți contacta reprezentanții NCR prin trimiterea unui email, apelare telefonică sau lăsându-le un mesaj pe platformele social media. Puteți de asemenea să utilizați baza de informații dacă preferați auto-asistența.

Care este adresa de email a NCR?

Puteți contacta NCR prin completarea formularului de contact: https://www.ncr.com/contact-us

NCR oferă deține serviciul de live chat?

Nu, NCR nu oferă suport prin live chat.

Cum pot discuta cu cineva de la NCR?

Dacă doriți să discutați telefonic, apelați numărul 1-800-225-5627

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație