Rulați biroul de asistență pentru clienți din contul de Google e-mail al dumneavoastră? Treceți la nivelul următor și mutați-vă astăzi la LiveAgent.
LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru orice companie, indiferent de dimensiunea acesteia. Adăugați mai multe instrumente la asistența dumneavoastră pentru clienți. Dezvoltați mai mult chat-ul live, centrul de apeluri, baza de cunoștințe sau integrarea rețelelor sociale. Aflați mai multe în privința beneficiilor pe care o poate aduce acest lucru afacerii dumneavoastră.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Sistemul de eliberare a biletelor vă poate ajuta să vă organizați mai bine în privința problemelor cu clienții.
Conturi de e-mail, chat live, call center, bază solidă de cunoștințe și rețele de socializare acceptate.
Puteți face mai multe, într-un timp mai scurt. Economisiți fonduri, ajutați mai mulți clienți
Atât Gmail-ul, cât și produsele de la Google sunt abolut minunate, motiv pentru care, le folosim și noi pe unele dintre ele pentru a ne face treaba. Totuși, asistența pentru clienți este o ligă diferită și la unele niveluri necesită mai multă atenție, și un software specializat.
În acele cazuri intervine LiveAgent, pentru a vă salva ziua. Nu trebuie să scăpați de contul dumneavoastră de Gmail pentru a-l utiliza, întrucât vă putem integra căsuța poștală în sistemul LiveAgent de eliberare a biletelor și puteți urmări toate e-mailurile din tabloul de bord. Este mult mai bine organizat în ceea ce privește asistența clienților, și totodată, puteți afla cu exactitate când o problemă a fost rezolvată.
Mutăm contactele dumneavoastră
E-mailurile dumneavoastră și alte moduri de comunicare
De asemenea, și etichetările e-mailurilor pot fi importate
Mutăm toate feedback-urile dumneavoastră
Pe lângă includerea căsuței dumneavoastră de Gmail, puteți adăuga mai multe căsuțe de e-mail de la diferiți furnizori, precum Yahoo, Microsoft sau oricare altul. Sistemul nostru de eliberare a biletelor vă va organiza e-mailurile din toate conturile. Dar asta nu este tot.
LiveAgent vă oferă mai multe instrumente pentru a vă conecta cu clienții. Intrați în contact cu widget-ul nostru de chat live foarte rapid, cu chat afișat la viteze de 2.5 secunde. Creați-vă propriul call center și propria bază de cunoștințe. Sau contactați asistența mediilor de socializare. Puteți integra Facebook Messenger, Twitter, Instagram și Viber. Doriți să încercați?
Oferiți asistentă excelentă cu LiveAgent și primiți în schimb un sprijin extraordinar. Toți clienții noștri primesc asistență 24/7, inclusă în planurile lor.
Ori de câte ori trebuie să rezvolvați o problemă sau când, pur și simplu, doriți să ne puneți câteva întrebări, vom fi acolo pentru a vă răspunde. Folosim același software, așa că știm exact cum să vă ajutăm. Asta înseamnă că ne puteți contacta, de asemenea, și pe canalele dumneavoastră preferate. Sunați-ne, trimiteți-ne un e-mail sau contactați-ne prin intermediul rețelelor de socializare. Sunteți interesat? Dați click pe butonul de mai jos și încercați.
3,000+ Trustpilot | Obțineți aplicația | G2 crowd reviews
Roman Bosch
Partly
Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.
Răzvan Sava
Webmaster Deals
De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.
Viviane Carter
CSI Products
Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.
Christian Lange
Lucky-Bike
Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.
Jens Malmqvist
Projure
Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.
Catana Alexandru
Websignal
Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...
Sissy Böttcher
Study Portals
Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.
Peter Koning
TypoAssassin
Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.
Aranzazu F
Factorchic
Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.
Martin Drugaj
Atomer
Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.
Ivan Golubović
AVMarket
Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.
Alexandra Danišová
Nay
Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...
David Chandler
Volterman
Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Mutați-vă în mod gratuit datele de la oricare dintre furnizorii de asistență enumerați. Faceți această schimbare chiar astăzi. Noi avem grijă de dumneavoastră.
Migrați de la Pure Chat la LiveAgent?
LiveAgent este un software de asistență pentru clienți care oferă multiple soluții pentru comunicare și gestionarea clienților. Include un centru de apel, integrare cu media socială și opțiuni de demo și migrare a datelor. Este o alternativă populară la Zopim și LeadDesk, oferind asistență excelentă și caracteristici mobile.
Migrați de la Gist la LiveAgent?
Vă mbunătățiți imaginea de marketing prin interacțiunea cu clienții și utilizând LiveAgent ca software de asistență pentru clienți.
Treceți de la Crisp la LiveAgent?
LiveAgent este software de asistență pentru IMM-uri, recenzat și evaluat bine în 2020. Companii precum Huawei, BMW, Yamaha și Universitatea Oxford îl utilizează pentru asistență de clasă mondială.
Sporiți implicarea cu LiveAgent
Explicația și beneficiile utilizării LiveAgent pentru a oferi asistență clienților, inclusiv accesul la toate canalele de comunicare într-o singură casetă de e-mail companiei. De asemenea, cu ajutorul CRM-ului încorporat, puteți personaliza experiența clienților prin gestionarea informațiilor importante despre aceștia.
Doriți să migrați de la Jira la LiveAgent?
Migrarea din Jira la LiveAgent oferă un serviciu clienți stelar cu agenți disponibili 24/7 și suport în multiple limbi, inclusiv widgeturi adaptabile. Soluție completă pentru biroul de asistență.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date