Say goodbye to slow, subpar software

Switch to LiveAgent & we’ll migrate your data from Gmail for free.

  • ✓ No setup fee
  • ✓ Customer service 24/7
  • ✓ No credit card required
  • ✓ Cancel any time
Used by
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Vă mutați de la Gmail?

Rulați biroul de asistență pentru clienți din contul de Google e-mail al dumneavoastră? Treceți la nivelul următor și mutați-vă astăzi la LiveAgent.

LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru orice companie, indiferent de dimensiunea acesteia. Adăugați mai multe instrumente la asistența dumneavoastră pentru clienți. Dezvoltați mai mult chat-ul live, centrul de apeluri, baza de cunoștințe sau integrarea rețelelor sociale. Aflați mai multe în privința beneficiilor pe care o poate aduce acest lucru afacerii dumneavoastră.

Beneficiile mutării de la Gmail

Eliberarea biletelor

Sistemul de eliberare a biletelor vă poate ajuta să vă organizați mai bine în privința problemelor cu clienții.

Mai multe canale de comunicare

Conturi de e-mail, chat live, call center, bază solidă de cunoștințe și rețele de socializare acceptate.

Flux de muncă îmbunătățit

Puteți face mai multe, într-un timp mai scurt. Economisiți fonduri, ajutați mai mulți clienți

Benefits of attended call transfers

Vom muta datele dumneavoastră în mod gratuit

Atât Gmail-ul, cât și produsele de la Google sunt abolut minunate, motiv pentru care, le folosim și noi pe unele dintre ele pentru a ne face treaba. Totuși, asistența pentru clienți este o ligă diferită și la unele niveluri necesită mai multă atenție, și un software specializat.

În acele cazuri intervine LiveAgent, pentru a vă salva ziua. Nu trebuie să scăpați de contul dumneavoastră de Gmail pentru a-l utiliza, întrucât vă putem integra căsuța poștală în sistemul LiveAgent de eliberare a biletelor și puteți urmări toate e-mailurile din tabloul de bord. Este mult mai bine organizat în ceea ce privește asistența clienților, și totodată, puteți afla cu exactitate când o problemă a fost rezolvată.

Doresc să încerc

Ce fel de date putem muta?

Supervisor

Oameni

Mutăm contactele dumneavoastră

Mail envelope

Comunicare

E-mailurile dumneavoastră și alte moduri de comunicare

Tags - icon

Etichete

De asemenea, și etichetările e-mailurilor pot fi importate

customer feedback satisfaction rewards

Feedback

Mutăm toate feedback-urile dumneavoastră

E-mailul este doar începutul

Pe lângă includerea căsuței dumneavoastră de Gmail, puteți adăuga mai multe căsuțe de e-mail de la diferiți furnizori, precum Yahoo, Microsoft sau oricare altul. Sistemul nostru de eliberare a biletelor vă va organiza e-mailurile din toate conturile. Dar asta nu este tot.

LiveAgent vă oferă mai multe instrumente pentru a vă conecta cu clienții. Intrați în contact cu widget-ul nostru de chat live foarte rapid, cu chat afișat la viteze de 2.5 secunde. Creați-vă propriul call center și propria bază de cunoștințe. Sau contactați asistența mediilor de socializare. Puteți integra Facebook Messenger, Twitter, Instagram și Viber. Doriți să încercați?

liveagent tools

Aruncați o privire la ce puteți folosi

get inspired

Asistență pentru clienți 24/7

Oferiți asistentă excelentă cu LiveAgent și primiți în schimb un sprijin extraordinar. Toți clienții noștri primesc asistență 24/7, inclusă în planurile lor.

Ori de câte ori trebuie să rezvolvați o problemă sau când, pur și simplu, doriți să ne puneți câteva întrebări, vom fi acolo pentru a vă răspunde. Folosim același software, așa că știm exact cum să vă ajutăm. Asta înseamnă că ne puteți contacta, de asemenea, și pe canalele dumneavoastră preferate. Sunați-ne, trimiteți-ne un e-mail sau contactați-ne prin intermediul rețelelor de socializare. Sunteți interesat? Dați click pe butonul de mai jos și încercați.

Doresc să încerc

Ce spun clienții noștri despre noi

Vă mutați de la un e-mail diferit al unui client?

Mutați-vă în mod gratuit datele de la oricare dintre furnizorii de asistență enumerați. Faceți această schimbare chiar astăzi. Noi avem grijă de dumneavoastră.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Articole legate deMutarea Gmail
415713 How To Setup And Create Contacts In LiveAgent

How to setup and create Contacts in LiveAgent

LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.

485115 How To Create Contact Groups In LiveAgent

How to create Contact groups in LiveAgent

Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.

752568 Using Contact Groups To Answer VIP Customers Faster

Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster

Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.

677682 Custom Roles Available Permissions

Custom roles available permissions

LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Noticias

El uso de WhatsApp para el servicio al cliente es una excelente manera de crear un canal de comunicación directa. Los programas de CRM pueden mejorar la satisfacción del cliente. Zendesk y ServiceNow son opciones destacadas. Los sistemas de tickets de problemas son esenciales para brindar soporte al cliente. LiveAgent ofrece una variedad de características y alternativas para el servicio al cliente.

Get better overview about your support service. Track time spent by each agent supporting customers automatically by LiveAgent’s function - Time tracking.

Time tracking

Time tracking in LiveAgent allows for automatic tracking of time spent by agents on customer support tickets. It also provides the option to force agents to manually input time and add notes. The tracking stops if the agent switches to another ticket or browser tab, ensuring accurate time tracking.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x