Toky integration
Cine sunt cei de la Toky?
Toky este un serviciu call center, un sistem de telefonie pentru afaceri și un furnizor de servicii VoIP. Este utilizat în gestionarea departamentelor call center.
Cum îl puteți folosi?
Apelurile noi, mesajele vocale și mesajele text nu vor putea fi trecute cu vederea de către dvs. deoarece veți primi notificări despre ele în panoul LiveAgent. Puteți de asemenea gestiona contacte, crea conversații și trimite mesaje text.
Avantaje
- Suport prin call center pentru centrul dvs. de contact
- Sunteți la curent cu toate apelurile, mesajele text și vocale fără a trece de la o aplicație la alta
- Trimiteți mesaje text direct din panou
Dacă doriți să aflați mai multe despre modul de funcționare al programului call center, urmăriți videoclipul de mai jos.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free O2 Business services integration!
Frequently Asked Questions
Cine sunt cei de la Toky?
Toky este o companie care oferă un sistem telefonic de tip cloud și care activează din anul 2014. Cu Toky, puteți obține foarte simplu propriul număr VoIP (Voice over Internet Protocol), în doar câteva minute.
Cum puteți utiliza Toky din cadru LiveAgent?
Integrarea Toky vă dă posibilitatea de a primi notificări despre apeluri noi și mesajele instant direct în LiveAgent. Drept urmare, serviciul dvs. de suport poate trata eficient solicitările clienților, oferindu-le astfel o experiență plăcută. Mai mult decât atât, puteți gestiona datele de contact ale clienților, precum și conversațiile cu aceștia din cadru LiveAgent.
Discover seamless integration with yuutel and LiveAgent to enhance operational productivity. Effortlessly manage customer communication and track calls for improved service quality. Enjoy cost-effective, scalable, and secure VoIP solutions tailored for businesses of all sizes. Start your free trial today and elevate your customer support experience!
Descoperă Kopano, soluția de e-mail și calendar auto-găzduită pentru întreprinderi mici, care oferă și software de videoconferință și groupware separat. Integrarea cu LiveAgent îți permite să-ți îmbunătățești serviciile de asistență clienți printr-un sistem dedicat de ticketing. Kopano este sigur, simplu de utilizat și eficient din punct de vedere al costurilor, oferind aplicații web, desktop și mobile. Începe acum o perioadă de încercare gratuită!
Descoperă integrarea Sendy cu LiveAgent pentru un management eficient al campaniilor de email marketing. Trimite și monitorizează buletine informative cu ușurință, beneficiezi de informații accesibile despre abonați și un flux de lucru eficient direct din LiveAgent. Încearcă gratuit și simplifică-ți strategia de marketing!
Descoperiți integrarea Teletek VoIP cu LiveAgent pentru o experiență îmbunătățită a clienților și productivitate sporită. Beneficiați de accesibilitate ușoară și rentabilitate cu numere VoIP disponibile în toată Europa. Încercați gratuit integrarea și transformați comunicarea afacerii dumneavoastră!






