Toky integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Cine sunt cei de la Toky?
Toky este un serviciu call center, un sistem de telefonie pentru afaceri și un furnizor de servicii VoIP. Este utilizat în gestionarea departamentelor call center.
Cum îl puteți folosi?
Apelurile noi, mesajele vocale și mesajele text nu vor putea fi trecute cu vederea de către dvs. deoarece veți primi notificări despre ele în panoul LiveAgent. Puteți de asemenea gestiona contacte, crea conversații și trimite mesaje text.
Avantaje
- Suport prin call center pentru centrul dvs. de contact
- Sunteți la curent cu toate apelurile, mesajele text și vocale fără a trece de la o aplicație la alta
- Trimiteți mesaje text direct din panou
Dacă doriți să aflați mai multe despre modul de funcționare al programului call center, urmăriți videoclipul de mai jos.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free O2 Business services integration!
Frequently Asked Questions
Cine sunt cei de la Toky?
Toky este o companie care oferă un sistem telefonic de tip cloud și care activează din anul 2014. Cu Toky, puteți obține foarte simplu propriul număr VoIP (Voice over Internet Protocol), în doar câteva minute.
Cum puteți utiliza Toky din cadru LiveAgent?
Integrarea Toky vă dă posibilitatea de a primi notificări despre apeluri noi și mesajele instant direct în LiveAgent. Drept urmare, serviciul dvs. de suport poate trata eficient solicitările clienților, oferindu-le astfel o experiență plăcută. Mai mult decât atât, puteți gestiona datele de contact ale clienților, precum și conversațiile cu aceștia din cadru LiveAgent.
Ucraft este un constructor de site-uri web intuitiv care accelerează procesul de creare a site-urilor web. Integrarea cu LiveAgent permite adăugarea unui buton de chat și un sistem de ticketing pentru a oferi suport rapid și eficient clienților. Integrarea este simplă și site-ul web poate fi personalizat ușor folosind editorul Ucraft.
Telus LiveAgent este un software versatil pentru gestionarea serviciilor clienților, inclusiv apeluri, reclamații, e-mailuri și portalul clienților. Sendy E-mailul este un instrument puternic pentru promovarea afacerii, dar utilizatorii pot întâmpina probleme de funcționalitate și curba de învățare. Aplicația call center LiveAgent oferă integrări și caracteristici variate pentru serviciul clienților.
LiveAgent oferă o platformă pentru gestionarea serviciului clienților, inclusiv e-mail și VoIP. Agenții pot personaliza șabloanele de răspuns pentru a economisi timp și a crește satisfacția și loialitatea clienților. Compania are parteneriate cu furnizori VoIP și oferă funcții precum migrare de date și gestionare a e-mailurilor.