Partener
Ce este Insightly
Insightly este o soluție de management al relației cu clienții (CRM). Este folosit pentru construirea de relații, stocarea datelor, livrarea de proiecte și gestionarea vânzărilor.
Cum îl puteți folosi?
Informațiile despre clienți, înregistrările noi sau actualizate și câmpurile actualizate despre notificările de înregistrări vă țin informat. Creați, actualizați sau găsiți înregistrări, gestionați-vă clienții sau începeți conversații din tabloul de bord LiveAgent.
Avantaje
- Capabilități CRM în tabloul de bord
- Țineți evidența actualizărilor și a știrilor importante
- Gestionați înregistrările, clienții și începeți conversațiile fără a schimba aplicațiile
Frequently Asked Questions
Ce este Insightly?
Insightly este o platformă de gestionare a relației cu clienții care asigură stocarea datelor, gestionarea clienților și gestionarea vânzărilor pentru peste 1,5 milioane de utilizatori.
Cum puteți utiliza Insightly în LiveAgent?
- vizualizați datele clienților din LiveAgent - flux de lucru eficient - gestionați informațiile despre clienți din LiveAgent
Baza de cunoștințe: șabloane de început
Un articol introductiv ar trebui să aibă între 150-200 de cuvinte și să folosească un limbaj simplu și ușor de înțeles. Ar trebui să includă scurte descrieri, întrebări frecvente și moduri de contact pentru clienți.
Cum se creează un program de fidelizare a clienților
Un program de fidelizare a clienților recompensează și motivează clienții să cumpere mai mult. Avantajele includ conexiuni mai profunde și colectare de date pentru campanii de marketing. Implementarea acestui program este o investiție rentabilă. Șapte pași cheie trebuie urmați pentru a crea un program de fidelizare eficient.