Partener
Ce este Insightly
Insightly este o soluție de management al relației cu clienții (CRM). Este folosit pentru construirea de relații, stocarea datelor, livrarea de proiecte și gestionarea vânzărilor.
Cum îl puteți folosi?
Informațiile despre clienți, înregistrările noi sau actualizate și câmpurile actualizate despre notificările de înregistrări vă țin informat. Creați, actualizați sau găsiți înregistrări, gestionați-vă clienții sau începeți conversații din tabloul de bord LiveAgent.
Avantaje
- Capabilități CRM în tabloul de bord
- Țineți evidența actualizărilor și a știrilor importante
- Gestionați înregistrările, clienții și începeți conversațiile fără a schimba aplicațiile
Frequently asked questions
Ce este Insightly?
Insightly este o platformă de gestionare a relației cu clienții care asigură stocarea datelor, gestionarea clienților și gestionarea vânzărilor pentru peste 1,5 milioane de utilizatori.
Cum puteți utiliza Insightly în LiveAgent?
- vizualizați datele clienților din LiveAgent
- flux de lucru eficient
- gestionați informațiile despre clienți din LiveAgent
Baza de cunoștințe: șabloane de început
În vremurile moderne, oamenii își doresc să găsească informații observându-și propria experiență. Din acest motiv, crearea unei baze de cunoștințe este o idee foarte bună pentru orice afacere, astfel încât să puteți oferi clienților dumneavoastră o opțiune de autoservire și să le îndepliniți așteptările. Articolele din baza de cunoștințe ar trebuie să includă elemente cum ar fi scurte descrieri ale produselor sau serviciilor, întrebări frecvente, link-uri către cele mai utile resurse și moduri de a contacta departamentul de servicii pentru clienți.
Șabloane de comunicare elementare din baza de cunoștințe
Un răspuns dintr-o bază de cunoștințe ar trebui să fie cuprinzător, adaptându-se situației. Comunicarea ar trebui să fie accesibilă și inclusivă, evitând jargonul și termenii tehnici. Bazele de cunoștințe și întrebările frecvente diferă prin arhitectura informațiilor, căutare, experiența utilizatorului și posibilitățile de analiză. O bază de cunoștințe conține informații diverse legate de anumite subiecte și poate fi modificată, iar întrebările frecvente sunt statice și conțin întrebări frecvente despre un subiect. Conținutul unei baze de cunoștințe poate include diverse informații și ghiduri de depanare.
Mobilizați clienții cu ajutorul programului informatic de bază de cunoștințe
LiveAgent este un program informatic de asistență și evaluat ca numărul unu pentru IMM-uri în 2020. Programul vă permite să creați o bază de cunoștințe personalizabilă pentru clienții dumneavoastră, reducând în același timp timpul alocat agenților. Acesta oferă un test gratuit de 7 sau 30 de zile și nu necesită card de credit.
Un program CRM permite gestionarea relațiilor de afaceri, stocarea și organizarea informațiilor despre clienți și monitorizarea contractelor și suportului acordat clienților. Funcționalitățile esențiale includ managementul contactelor, documentelor și ofertelor și integrarea serviciului de email. Cele mai bune practici includ alegerea programului potrivit, instruirea angajaților și includerea tuturor datelor și informațiilor în CRM.