Partener
Ce este Actio?
Actio este un operator polonez VoIP care oferă soluții de telecomunicații pentru clienții casnici și de afaceri – PBX virtual, fax virtual. Compania își desfășoară activitatea în Polonia și în alte țări internaționale din 2006.
Cât costă conectarea Actio VoIP în LiveAgent?
Nu există costuri suplimentare pentru conectarea LiveAgent with Actio. Deși, este important să subliniem că Actio este o companie individuală, deci taxează separat pentru serviciile VoIP.
Cum vă puteți conecta numărul Actio VoIP cu LiveAgent?
1. Conectați-vă la contul dvs. LiveAgent
2. Navigați la Numere
3. Căutați Actio
4. și ADĂUGAȚI
Avantajele Actio VoIP:
- rentabil
- foarte fiabil
- accesibilitate mare
- conectivitate excelentă a dispozitivului
Dacă doriți să aflați mai multe despre cum funcționează programul informatic de call center, urmăriți videoclipul de mai jos.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Actio integration!
Frequently asked questions
Ce este Actio?
Actio este o companie de telecomunicații care oferă servicii VoIP în toată Europa din 2006.
Cum puteți conecta Actio cu LiveAgent?
Dacă sunteți abonat Actio și LiveAgent, puteți naviga laConfigurări> Apel> Numere > Actioîn LiveAgent și introduceți numărul VoIP fără taxe suplimentare.
Cum pot obține un serviciu de telefonie VoIP?
În prezent există o mulțime de furnizori de VoIP pe piață. În primul rând, determinați-vă prioritățile, cum ar fi accesibilitatea, prețurile, asistența etc. Dacă sunteți abonat LiveAgent, vă sugerăm să aruncați o privire asupra parteneriatelor noastre VoIP pentru o integrare ușoară. După aceea, pur și simplu contactați furnizorul preferat online și utilizați imediat numărul VoIP.
DFRS folosește în prezent LiveAgent și Facebook pentru a comunica cu clienții. LiveAgent le permite să răspundă la tickete și mesaje în timp real și să ofere comunicare personalizată. Clienții au reacționat bine la aceste noi funcționalități, numărul solicitărilor acestora crescând. DFRS a remarcat că LiveAgent i-a ajutat să reducă timpul de lucru și să își îndeplinească obiectivele mai eficient.
Software-ul de autoservire va ajunge la o valoare de 18,12 miliarde USD până în 2024, contribuind la îmbunătățirea eficienței și productivității și la reducerea costurilor de asistență. LiveAgent este o platformă unică pentru suportul clienților și oferă o perioadă gratuită de probă de 14 zile, precum și o integrare cu Nicereply și o opțiune de migrare de la Genesys.
Alternativă de centru de apeluri pentru vânzări și asistență
Din evaluările utilizatorilor de pe Capterra, am identificat cele mai bune alternative de gestionare a tichetelor, de asemenea, am comparat soluții pentru conversații directe și autoservire, inclusiv alternativele pentru birourile de asistență pentru rețele sociale. Descoperiți cele mai bune soluții de gestionare a tichetelor de pe piață.
LiveAgent este o platformă de gestionare a comunicării cu clienții, care oferă posibilitatea de a programa și de a urmări demo-uri live, de a urmări actualizări și reduceri, precum și de a subscrie la newsletter. Utilizatorii așteaptă date de autentificare prin e-mail, în timp ce conturile lor sunt construite. Platforma utilizează module cookie, iar utilizatorii pot programa apeluri și chat-uri directe cu echipa de asistență LiveAgent.