Partener
Ce este Actio?
Actio este un operator polonez VoIP care oferă soluții de telecomunicații pentru clienții casnici și de afaceri – PBX virtual, fax virtual. Compania își desfășoară activitatea în Polonia și în alte țări internaționale din 2006.
Cât costă conectarea Actio VoIP în LiveAgent?
Nu există costuri suplimentare pentru conectarea LiveAgent with Actio. Deși, este important să subliniem că Actio este o companie individuală, deci taxează separat pentru serviciile VoIP.
Cum vă puteți conecta numărul Actio VoIP cu LiveAgent?
1. Conectați-vă la contul dvs. LiveAgent
2. Navigați la Numere
3. Căutați Actio
4. și ADĂUGAȚI
Avantajele Actio VoIP:
- rentabil
- foarte fiabil
- accesibilitate mare
- conectivitate excelentă a dispozitivului
Dacă doriți să aflați mai multe despre cum funcționează programul informatic de call center, urmăriți videoclipul de mai jos.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Actio integration!
Frequently asked questions
Ce este Actio?
Actio este o companie de telecomunicații care oferă servicii VoIP în toată Europa din 2006.
Cum puteți conecta Actio cu LiveAgent?
Dacă sunteți abonat Actio și LiveAgent, puteți naviga laConfigurări> Apel> Numere > Actioîn LiveAgent și introduceți numărul VoIP fără taxe suplimentare.
Cum pot obține un serviciu de telefonie VoIP?
În prezent există o mulțime de furnizori de VoIP pe piață. În primul rând, determinați-vă prioritățile, cum ar fi accesibilitatea, prețurile, asistența etc. Dacă sunteți abonat LiveAgent, vă sugerăm să aruncați o privire asupra parteneriatelor noastre VoIP pentru o integrare ușoară. După aceea, pur și simplu contactați furnizorul preferat online și utilizați imediat numărul VoIP.
LiveAgent offers integrations with different platforms such as VoIP and complaint management systems for improved customer experience. Incorporating multiple features in one strategy can reduce cart abandonment rates and attract potential customers. LiveAgent provides real-time keyboard viewing, visitor behavior monitoring, and personalized video conversations for direct communication with customers. Magenta is a reliable VoIP provider in Austria, and LiveAgent offers free integration with their services. The LiveAgent software provides efficient customer support across various channels including social media, email, and live chat.
LiveAgent oferă software pentru serviciul clienților, sisteme de telefonie VoIP, software pentru autoservire, sistem de gestionare a reclamațiilor și multe altele. Compania are premii și certificate, recenzii ale clienților și parteneri VoIP. LiveAgent oferă, de asemenea, un program de afiliere și posibilitatea de a construi parteneriate. Site-ul oferă un blog, glosar, academie și seminar web. LiveAgent poate fi contactat prin vânzări, social media și abonări la newsletter-ul lor. Aceștia oferă un calculator de costuri și teste de dactilografie. LiveAgent vă construiește contul și realizează un tablou de bord pentru a vă furniza datele de autentificare.
The TEXT contains information about a company offering various services including VoIP, customer service software, and partnerships. The company also provides a blog, academy, and webinars for learning purposes. There are sales contacts, social media sites, and a newsletter available for users. The company is building the LiveAgent dashboard and will provide login information once completed. The TEXT also includes legal information such as terms and conditions, security policies, and GDPR compliance.
The article discusses vCita, an appointment scheduling tool for small businesses that also includes customer management and marketing tools. Its integration with LiveAgent can create a more efficient workflow and facilitate scheduling appointments. The article also mentions other software solutions for customer service and email management. The essential features of an email management program include a shared mailbox, departments and responsibilities, and automation rules for email marketing with personalized templates. Robust reporting and analysis tools can help determine the quality of customer service.