Ce înseamnă KPI?
Indicatorii cheie de performanță (KPI) sunt o măsură în studiile de afaceri care ajută proprietarul sau directorul executiv să monitorizeze afacerea. Fiecare domeniu de activitate are propriul KPI. În domeniul marketingului sau al serviciilor pentru clienți, indicatorii sunt următorii:
- Timpul Mediu de Așteptare: este timpul mediu de răspuns la o interogare de către prima linie.
- Timpul Mediu de Rezolvare: timpul necesar pentru ca echipa să rezolve problema clientului.
- Dezabonarea Clientului: atunci când clienții nu mai fac afaceri cu o companie.
- Scorul de Satisfacție a Clienților: măsoară fericirea clienților dvs. pe o perioadă scurtă de timp.

Frequently Asked Questions
Ce reprezintă KPI?
KPI, sau indicator cheie de performanță, este o valoare care ne arată cât de eficient își atinge compania obiectivele cheie ale afacerii. Organizațiile utilizează KPI pentru a-și evalua succesul în atingerea obiectivelor. Datorită urmăririi acestor date, ele știu dacă acțiunile lor sunt eficiente sau nu.
Care sunt exemple de KPI?
KPI-urile depind de ceea ce dorește compania dvs. să monitorizeze. De exemplu, în cadrul departamentului de marketing, aceștia pot fi: conștientizarea mărcii, implicarea clienților, lead-uri calificate pentru marketing (MQL) și costul de achiziție a clienților (CAC), în cadrul departamentului de vânzări vor fi: creșterea lunară a vânzărilor, marja medie de profit sau performanța produsului. În SaaS, pe de altă parte, aceștia pot fi: indicele de lichiditate, KPI Scorul Net al Promotoului (NPS) și KPI de cost de achiziție a clienților (CAC).
Când să utilizați KPI?
Utilizăm KPI atunci când dorim să urmărim progresul în vederea atingerii unui anumit obiectiv în timp. Obiectivele se pot schimba, la fel ca și rezultatele și progresele înregistrate în atingerea lor. Este extrem de important să le urmărim și să determinăm dacă sunt satisfăcătoare sau nu.
Rentabilitatea investiției a unui serviciu excelent
"TEXT" este un material de marketing care necesita o rezumare concisa si captivanta, pentru a atrage atentia si interesul publicului tinta.
Topul indicatorilor call center-ului (standardele industriei)
Echipa de serviciu pentru clienți trebuie să răspundă la recenzii negative și să urmărească KPI-uri pentru a proteja reputația brandului. LiveAgent oferă instrumente pentru gestionarea eficientă a clienților.
Top 20 Indicatori de măsurat privind serviciului clienți
Setul potrivit de indicatori stabilește performanța și calitatea serviciului clienți, oferind informații despre nevoile și satisfacția clienților. Indicatorii includ NPS, CSAT, CES și IQS. LiveAgent este un software recomandat pentru servicii clienți.
Cum se creează un program de fidelizare a clienților
Un program de fidelizare a clienților recompensează și motivează clienții să cumpere mai mult. Avantajele includ conexiuni mai profunde și colectare de date pentru campanii de marketing. Implementarea acestui program este o investiție rentabilă. Șapte pași cheie trebuie urmați pentru a crea un program de fidelizare eficient.