Ce este un jurnal de audit?
Urmăriți contul și modificările aduse de utilizatori și personalul de asistență clienți. Jurnalul de audit este o caracteristică excelentă, care vă permite acest lucru. Este un set de înregistrări cronologice. Această dovadă documentară a activităților urmărește automat acțiuni precum: conectarea utilizatorului, vizualizarea tichetului utilizatorului, etichete modificate, tichetul părăsit de utilizator, clasarea tichetelor, mesajul vocal al tichetului, transferul tichetului și multe altele. În LiveAgent puteți utiliza un filtru personalizat pentru jurnalul de audit, care afișează doar anumite activități sau reprezentantul clientului selectat.
Află mai multe despre Jurnalul de Audit în LiveAgent.

FAQ
Ce este jurnalul de audit?
Jurnalul de audit, cunoscut și sub numele de pista de audit, este o înregistrare a evenimentelor și a modificărilor. De obicei, acestea sunt evenimente legate de o succesiune de acțiuni sau de o activitate specifică. Acest lucru vă permite să urmăriți modificările efectuate de agenți la un anumit tichet.
Cine poate emite jurnale de audit?
Jurnalele de audit pot fi emise de orice agent care deservește clienții. Acest lucru vă permite să urmăriți acțiuni specifice sau acțiuni întreprinse în legătură cu un client.
Cum se verifică jurnalele de audit în tabloul de bord LiveAgent?
Pentru a verifica jurnalele de audit din panoul LiveAgent, faceți clic pe „Configurări”, apoi accesați fila „Instrumente” și selectați „Jurnal de audit”.
- Ce este un jurnal de audit? (+ perioadă de încercare gratuită) | LiveAgent
- Rapoarte (Explicat)
- Listă de verificare privind auditul serviciului clienți – Acoperă toți factorii interni și externi
- Arhivare [Explicată]
- Cel mai bun program de gestionare a poștei electronice 2022 | LiveAgent
- Validator de parole și jurnal de audit al parolelor - LiveAgent
- Ce sunt acțiunile în masă pentru biroul de asistență? (+ perioadă de încercare gratuită) | LiveAgent
- Baza de Cunoștințe (Explicații)