Ce este un jurnal de audit?
Urmăriți contul și modificările aduse de utilizatori și personalul de asistență clienți. Jurnalul de audit este o caracteristică excelentă, care vă permite acest lucru. Este un set de înregistrări cronologice. Această dovadă documentară a activităților urmărește automat acțiuni precum: conectarea utilizatorului, vizualizarea tichetului utilizatorului, etichete modificate, tichetul părăsit de utilizator, clasarea tichetelor, mesajul vocal al tichetului, transferul tichetului și multe altele. În LiveAgent puteți utiliza un filtru personalizat pentru jurnalul de audit, care afișează doar anumite activități sau reprezentantul clientului selectat.
Împreună cu jurnalele de activitate, oferă o vedere mai holistică a activităților de zi cu zi ale agentului dvs.
În LiveAgent, puteți utiliza un filtru personalizat de jurnal de audit, care afișează numai anumite activități sau reprezentanți selectați ai clienților.
Află mai multe despre Jurnalul de Audit în LiveAgent.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.