Un jurnal de audit este un set cronologic de înregistrări care oferă dovezi documentare ale activităților care au fost efectuate de către agenții de asistență.
Jurnalul de audit urmărește automat acțiunile precum:
- Utilizator – stare modificată
- Utilizator – autentificat
- Utilizator – deconectat
- Acțiune generală
- Utilizator – vizualizând tichet
- Utilizator – părăsire tichet
- Tichet – stare
- Tichet – mesaj
- Tichet – mesaj intern
- Tichet – fișier
- Tichet – transfer
- Tichet – mesaj de sistem
- Tichet – etichete modificate
- Tichet – mesaj vocal
- Tichet – notă
- Tichet – clasificare
- Tichet – împărțit
- Tichet – altele
- Tichet – apel
- Tichet – conversație
- Tichet – Facebook
- Tichet – redirecționare
- Tichet – bază de cunoștințe
- Tichet – neconectat
- Tichet – mesaj pe Twitter
- Tichet – împărțit
- Tichet – Tencent
- Tichet – Weibo
Filtru personalizat de jurnal de audit
Utilizați filtre personalizate pentru a afișa doar anumite acțiuni sau selectați un agent, departament sau interval de timp pentru a prelua date specifice.
Something fishy going on?
Check your audit log for a chronological list of events/actions taken by your agents. Try it today. No credit card required.
Resurse din baza de cunoștințe
LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.