Ce este un avantaj competitiv?
Lucrul care vă face mai bun decât alte companii și concurenți se numește avantaj competitiv. Fiecare companie are propriul său avantaj competitiv. Poate fi un preț mai mic, un produs de calitate, un serviciu sau altceva. Companiile trebuie să știe ce clienți cumpără produse sau servicii de la ei și să știe cum pot să-i satisfacă. Serviciul de asistență pentru clienți poate fi un mare avantaj competitiv pentru fiecare companie. Oferiți clienților dvs. ceea ce solicită de fiecare dată și rezolvați-le problemele și întrebările.
Frequently asked questions
Ce este un avantaj competitiv?
Avantajul competitiv constă din factorii care influențează producția de bunuri sau servicii mai bine și mai ieftin decât concurența. Ca urmare, compania poate genera mai multe vânzări și profituri în comparație cu concurența.
Cum se poate construi un avantaj competitiv?
Construirea unui avantaj competitiv este posibilă datorită diferiților factori. Acestea includ: costurile și structura acestora, creșterea gradului de recunoaștere a mărcii, rețeaua de distribuție a produselor și serviciilor, calitatea ofertei, precum și serviciul pentru clienți.
Are o companie nevoie de un avantaj competitiv?
O afacere are nevoie de un avantaj competitiv pentru a fi profitabilă. Datorită avantajului mai mare, compania are șanse pentru o mai mare recunoaștere și condiții de vânzare mai favorabile ale produselor și serviciilor sale. În cele din urmă, acest lucru ar trebui să se traducă în profit și mai multe vânzări.
Expert note
Avantajul competitiv constă din factorii care influențează producția de bunuri sau servicii mai bine și mai ieftin decât concurența, ceea ce poate duce la mai multe vânzări și profituri.

Cum să transformați clienții nemulțumiți în avocați ai mărcii
The article discusses the importance of customer feedback and how to collect it. It emphasizes the need to focus on customer interactions, offer appreciation, and improve customer service. The text also highlights the role of customer service in enhancing customer experience and suggests conducting surveys to gather feedback. Overall, the article provides valuable insights on enhancing customer satisfaction.
Cum să transformați clienții nemulțumiți în avocați ai mărcii
În era rețelelor sociale, clienții nemulțumiți nu pot fi ignorați deoarece pot distruge rapid imaginea unei mărci prin comentarii negative. În plus, 70% dintre clienții care se plâng vor face afaceri cu firma dacă problema este rezolvată. Este important să se facă clienții nemulțumiți să se simtă ascultați, să li se ceară scuze și să li se ofere o soluție imediată și, dacă este posibil, să li se ofere mai mult decât se așteptau. Astfel, clienții pot deveni ambasadori ai mărcii.
Cum se obține un serviciu clienți remarcabil?
LiveAgent este o companie specializată în furnizarea de software pentru serviciul clienților, sisteme de telefonie VoIP, software de autoservire, software pentru centre de apeluri primite și sisteme de gestionare a reclamațiilor. Aceștia oferă de asemenea integrări alternative și asistență pentru migrarea datelor. LiveAgent are cumpărători din toată lumea și oferă prețuri competitive și caracteristici utile pentru clienți. Compania are parteneri, un program de afiliere și premii pentru serviciul de calitate.
Gamificarea în Serviciul Clienți
Textul prezintă câteva opțiuni și resurse pentru întreprinderi mici și specialiști în marketing, inclusiv software de asistență pentru industria eGaming și eSports și idei pentru a exprima recunoștința față de clienți și a îmbunătăți relațiile cu aceștia. De asemenea, este subliniată importanța unei valori propuse a clientului și a demonstrării acesteia pentru a obține vânzări. LiveAgent este menționat ca software de asistență care se integrează cu diverse platforme de comunicare și ajută la îmbunătățirea experienței clienților.