Aveți nevoie să oferiți asistență în mai multe limbi? Configurați widget-urile de Chat, Contact, sau feedback într-o limbă pe care o vorbesc clienții și Agenții.

Dacă oferiți asistență clienților în mai multe limbi și doriți să direcționați o conversație către agenții care vorbesc limba respectivă, acest lucru se poate face prin crearea de widget-uri de contact în limbi personalizate. Puteți apoi să direcționați comunicarea din aceste widget-uri către departamente precum “Englez”, “German”, “Spaniol” sau orice altă limbă acceptată.
Configurarea unui widget de chat
Dacă doriți să configurați limbile widget-urilor dvs. de chat, puteți face acest lucru în setările avansate ale widget-ului.

Provide support on the go
Download our Android app and start answering tickets from anywhere. Try it today for free. No credit card required.
Migrați de la Pure Chat la LiveAgent?
Migrați fără stres de la Pure Chat la LiveAgent! Beneficiați de asistență gratuită pentru transferul rapid și sigur al datelor, plus o perioadă de încercare de până la 30 de zile fără card de credit. Îmbunătățiți-vă serviciul clienți cu peste 175 de funcții și suport disponibil 24/7. Descoperiți avantajele migrării acum!
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Vă mutați de la Vocalcom la LiveAgent?
Migrează gratuit de la Vocalcom la LiveAgent cu ajutorul specialiștilor noștri. Transfer sigur al datelor și suport 24/7. Încearcă acum!





