Funcția de apeluri interne vă oferă posibilitatea de a comuta chat-ul intern pentru un mod mult mai convenabil de comunicare cu colegii dvs., și anume chat-ul vocal. O funcție integrată direct în LiveAgent cu restul call center-ului vă permite să rezolvați rapid orice problemă cu care vă puteți confrunta sau să obțineți răspunsul corect într-un timp foarte scurt. Crearea unui apel intern este o sarcină foarte ușoară.
Pur și simplu dați click pe butonul plus din colțul de sus și selectați „Apel intern nou” din lista de opțiuni.

Aceasta va deschide o nouă parte a LiveAgent, unde puteți selecta persoana cu care doriți să vorbiți. Dacă dați click pe butonul de apel, se va deschide imediat un nou tichet cu propriul ID și o interfață similară cu restul LiveAgent.
Similar cu chat-ul intern, aveți ocazia să inserați o notiță care să conțină ID-ul tichetului (pe care poate fi dat click și vă va direcționa către acel tichet).
În cazul în care aveți nevoie de ajutor pentru un anumit tichet sau pentru cererea clientului, puteți iniția și apelul intern direct din interfața acelui tichet. Dacă dați click pe cele 3 puncte vă va afișa lista opțiunilor disponibile, iar apelul intern face parte din ele. Procesul de inițiere a unui apel este același ca și cu metoda anterioară. Selectați colegul preferat și apăsați butonul de apelare.
Feeling stuck? Hit up a colleague
LiveAgent enables you to call your online colleagues for free, without the need for any third-party software. Try it today. No credit card required.
Descoperiți integrarea Virtual-Call cu LiveAgent pentru o experiență operațională fără probleme. Beneficiați de conectivitate superioară, soluții rentabile și servicii de top în țări precum Elveția, Germania și Brazilia. Începeți cu o probă gratuită de 30 de zile și explorați potențialul maxim al afacerii dvs.!
Centru pentru intrările apelurilor
Descoperă cum să îmbunătățești serviciul pentru clienți cu soluțiile de call center de intrare de la LiveAgent! Oferim tehnologii avansate precum IVR, rutare automată a apelurilor și analize detaliate pentru a crește satisfacția clienților și eficiența agenților. Configurează un centru de apeluri în câteva minute și începe perioada de încercare gratuită! Află mai multe acum!
Descoperă integrarea SendMyCall cu LiveAgent pentru un management superior al apelurilor și clienților. Beneficiază de numere virtuale, sisteme de telefonie PBX și multe altele fără costuri suplimentare. Îmbunătățește-ți centrul de apeluri cu planuri flexibile și accesibile! Începe acum cu o perioadă de încercare gratuită.