Asistați-vă clienții dintr-o soluție axată pe crearea unui birou de asistență de succes. Rămâneți conectat la clienții dvs. cu un birou de asistență multi-canal care acceptă e-mail, chat live, call center, portal pentru clienți și rețele de socializare.
LiveAgent este o soluție dedicată și ușor de utilizat, pregătită să vă ajute să gestionați orice tichete primite de la clienți. Continuați să citiți pentru a afla mai multe despre instrumentele, caracteristicile și avantajele LiveAgent, sau continuați și începeți astăzi încercarea gratuită de 14 zile.
Datele sunt transmise prin mașină...
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Funcții | Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență pentru clienți! Nu este nevoie de card de credit.
|
OneDesk
|
---|---|---|
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările de servicii ale clienților.
|
LiveAgent oferă ticketing în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
|
OneDesk oferă ticketing în plan pentru 11 $/agent/lună.
|
Chat Live
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
|
LiveAgent oferă Chat Live în planul Ticket+Chat pentru 29$/agent/lună.
|
OneDesk oferă Chat Live în plan pentru 11$/agent/lună.
|
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și a primi apeluri utilizând distribuirea automată a apelurilor.
|
LiveAgent oferă Call Center.
|
OneDesk nu oferă Call Center.
|
Autoservire
O funcție care vă permite să creați un portal pentru clienți, în care aceștia se pot înregistra pentru a avea acces la tichetele lor anterioare și la conținutul bazei de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă portalul de autoservire în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
|
OneDesk oferă portalul de autoservire în cadrul planului pentru 11 $/agent/lună.
|
Facebook
O integrare cu Facebook care preia toate comentariile și menționările și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și menționările din software-ul de asistență pentru social media.
|
LiveAgent oferă o integrare cu Facebook.
|
OneDesk nu oferă o integrare cu Facebook.
|
Twitter
O integrare cu Twitter care preia toate menționările și comentariile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă la Tweet-uri direct din software.
|
LiveAgent oferă o integrare cu Twitter.
|
OneDesk nu oferă o integrare cu Twitter.
|
Instagram
O integrare cu Instagram care preia toate comentariile și menționările și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și menționările din software-ul de asistență pentru social media.
|
LiveAgent oferă o integrare cu Instagram.
|
OneDesk nu oferă o integrare cu Instagram.
|
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de asistență pentru social media.
|
LiveAgent oferă o integrare cu Viber.
|
OneDesk nu oferă o integrare cu Viber.
|
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de tip „cum se face”.
|
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
|
OneDesk oferă o bază de cunoștințe în plan pentru 11 $/agent/lună.
|
Forum pentru clienți
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., care se află direct în baza dvs. de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă forum pentru clienți în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
|
OneDesk oferă forumul clienților în plan pentru aproximativ 11 $/agent/lună.
|
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
|
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
|
OneDesk oferă automatizare și reguli în plan pentru 11 $/agent/lună.
|
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
|
LiveAgent oferă funcții API în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
|
OneDesk oferă funcții API în plan pentru aproximativ 11 $/agent/lună.
|
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite celor care apelează să navigheze într-un sistem de telefonie înainte de a vorbi cu un operator uman.
|
LiveAgent oferă funcții IVR.
|
OneDesk nu oferă funcții IVR.
|
Apeluri video
Un apel care conține imagini video, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
|
LiveAgent oferă apeluri video.
|
OneDesk nu oferă apeluri video.
|
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu se șterg - le puteți vizualiza în orice moment.
|
LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
|
OneDesk oferă istoric nelimitat în plan pentru 11$/agent/lună .
|
Site-uri web nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
|
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate.
|
OneDesk nu oferă site-uri web nelimitate.
|
Butoane de chat nelimitate
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs.
|
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate.
|
OneDesk nu oferă butoane de chat nelimitate.
|
Tichete/e-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tichete.
|
LiveAgent oferă un număr nelimitat de tichete/e-mailuri în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
|
OneDesk oferă tichete/e-mailuri nelimitate în plan pentru 11$/agent/lună.
|
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
|
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
OneDesk nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
Asistență nelimitată 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7, fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
|
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7.
|
OneDesk nu oferă asistență nelimitată 24/7.
|
Chat-ul live este un instrument uimitor pentru furnizarea de asistență pentru clienți. Sporiți implicarea clienților cu invitațiile noastre de chat proactive pentru chat-ul live, personalizați-vă butoanele de chat sau pregătiți-vă răspunsurile înainte ca ai dvs. clienți să acceseze trimiterea. Răspundeți mai rapid și rezolvați eficient problemele cu un chat live de la LiveAgent . Este susținut de o varietate de caracteristici și este foarte rapid cu viteza de afișare a chat-ului la 2,5 secunde.
Oferirea de asistență pe mai multe canale este ușoară atunci când aveți instrumentul pentru a vă face backup . LiveAgent vine cu un sistem de ticketing care adună toate comunicările într-un singur loc. După aceea sunt filtrate, organizate și oferite agenților de asistență pentru clienți, în funcție de prioritate și disponibilitate . Organizați-vă ticketing-ul prin e-mail, chat-urile, apelurile, articolele din baza de cunoștințe și rețelele de socializare – Viber, Facebook, Twitter și Instagram într-un singur loc și gestionați totul ca un profesionit.
Facebook, Twitter, Instagram pot fi folosite pentru mult mai mult decât pentru a partaja poze cu pisici și meme-uri amuzante. Rețelele de socializare au devenit un canal de afaceri complet capabil, un instrument de marketing și da, ați ghicit – un canal eficient de asistență pentru clienți. Ajutați-vă și asistați-vă clienții pe rețelele de socializare cu soluția noastră unificată multi-canal . Țineți evidența canalelor dvs. de socializare. De asemenea, puteți adăuga Viber pentru a adăuga un alt mod prin care clienții dvs. vă pot contacta.
Ne puteți contacta 24/7 prin e-mail, chat live, telefon sau căutați articole în portalul pentru clienți ori de câte ori aveți nevoie de informații. Academia LiveAgent este gratuită și plină de lucruri utile pentru a afla despre asistența pentru clienți și software-ul de asistență. Alăturați-vă clienților noștri fericiți și vedeți de ce au decis să înceapă să folosească LiveAgent ca singura lor soluție de asistență.
Roman Bosch
Partly
Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.
Răzvan Sava
Webmaster Deals
De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.
Viviane Carter
CSI Products
Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.
Christian Lange
Lucky-Bike
Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.
Jens Malmqvist
Projure
Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.
Catana Alexandru
Websignal
Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...
Sissy Böttcher
Study Portals
Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.
Peter Koning
TypoAssassin
Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.
Aranzazu F
Factorchic
Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.
Martin Drugaj
Atomer
Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.
Ivan Golubović
AVMarket
Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.
Alexandra Danišová
Nay
Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...
David Chandler
Volterman
Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.
LiveAgent combină chat-ul live excelent, ticketing-ul și automatizarea care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.
Peter Komornik, CEO
Aruncați o privire la videoclipul de tur pentru a vedea tot ceea ce LiveAgent are de oferit. De asemenea, puteți naviga prin planurile de prețuri accesibile pentru a vedea care se potrivește companiei dvs. Începeți încercarea gratuită de 14 zile astăzi și oferiți asistență clienților cu LiveAgent. Nu sunt necesare informații despre cardul de credit și nu sunt alte obligații atașate.
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Există o mulțime de alternative, dar numai unele dintre ele pot egala OneDesk. LiveAgent oferă un sistem de ticketing pe mai multe canale la un preț corect. Oferă, de asemenea, o varietate de funcții de productivitate și peste 140 de integrări cu alte programe.
În timp ce OneDesk acoperă cele mai importante canale de comunicare cu clienții, LiveAgent are, de asemenea, bonusul suplimentar al social media. Puteți oferi asistență cu ajutorul Facebook, Twitter și Instagram. De asemenea, suportă Viber și oferă un număr mare de integrări.
Căutați o alternativă la Zopim?
LiveAgent este o software de asistență care oferă mai multe funcționalități, cum ar fi opțiunea de autoserviciu pentru clienți, call center, chat live, tichete și multe altele. Prin urmare, economisește timp, costuri și crește fidelizarea clienților, satisfacția și rentabilitatea investiției. Pluginul de migrare facilitează transferarea rapidă a datelor esențiale către LiveAgent. Există mai multe alternative pentru Zopim, cum ar fi Qonvo, Novocall, Dashly, Gist, HelpSpot, Lucep, CallPage și LiveHelpNow.
Căutați o alternativă la Customerly?
Compania oferă trei planuri de prețuri excelente pentru a ajuta clienții să își gestioneze afacerile cu ușurință. LiveAgent este cel mai rapid sistem de conversații directe de pe piață și oferă asistență rapidă pentru clienți pentru a-i transforma în clienți plătitori.
Sunteți în căutarea unei alternative la Olark?
LiveAgent oferă cel mai rapid widget de live chat de pe piață, fiind esențial în oferirea asistenței clienților. Obțineți toate instrumentele de care aveți nevoie, la un preț accesibil, prin cele trei planuri tarifare oferite de LiveAgent.
Alternativă de centru de apeluri pentru vânzări și asistență
Din evaluările utilizatorilor de pe Capterra, am identificat cele mai bune alternative de gestionare a tichetelor, de asemenea, am comparat soluții pentru conversații directe și autoservire, inclusiv alternativele pentru birourile de asistență pentru rețele sociale. Descoperiți cele mai bune soluții de gestionare a tichetelor de pe piață.
Căutați o alternativă la HelpSpot?
LiveAgent este recomandat ca o alternativă mai bună și cu valoare adăugată la Kayako de către diverse companii. Echipa de asistență a LiveAgent răspunde prompt și oferă soluții eficiente. LiveAgent ajută la clasificarea tichetelor și îmbunătățește comunicarea cu clienții. Această soluție a crescut satisfacția clienților și vânzările pentru anumite companii, iar timpul de răspuns a crescut cu 60%. LiveAgent este ușor de utilizat și îmbunătățește productivitatea în activitățile de ecommerce.
Căutați o alternativă la Gorgias?
LiveAgent este o soluție excelentă pentru comunicarea cu clienții, oferind asistență mai bună, rapidă și precisă, conform testimonialelor unor clienți mulțumiți. Acest instrument îmbunătățește serviciul pentru clienți și poate economisi mult timp prețios, cu agenți nelimitați și integrare telefonică. Este o alternativă rentabilă la alte soluții, cu valoare adăugată, și poate ajuta la creșterea satisfacției clienților și vânzărilor.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date