Asistați-vă clienții dintr-o soluție axată pe crearea unui birou de asistență de succes. Rămâneți conectat la clienții dvs. cu un birou de asistență multi-canal care acceptă e-mail, chat live, call center, portal pentru clienți și rețele de socializare.
LiveAgent este o soluție dedicată și ușor de utilizat, pregătită să vă ajute să gestionați orice tichete primite de la clienți. Continuați să citiți pentru a afla mai multe despre instrumentele, caracteristicile și avantajele LiveAgent, sau continuați și începeți astăzi încercarea gratuită de 14 zile.
Funcții | Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență pentru clienți! Nu este nevoie de card de credit.
|
OneDesk
|
---|---|---|
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările de servicii ale clienților.
|
LiveAgent oferă ticketing în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
|
OneDesk oferă ticketing în plan pentru 11 $/agent/lună.
|
Chat Live
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
|
LiveAgent oferă Chat Live în planul Ticket+Chat pentru 29$/agent/lună.
|
OneDesk oferă Chat Live în plan pentru 11$/agent/lună.
|
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și a primi apeluri utilizând distribuirea automată a apelurilor.
|
LiveAgent oferă Call Center.
|
OneDesk nu oferă Call Center.
|
Autoservire
O funcție care vă permite să creați un portal pentru clienți, în care aceștia se pot înregistra pentru a avea acces la tichetele lor anterioare și la conținutul bazei de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă portalul de autoservire în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
|
OneDesk oferă portalul de autoservire în cadrul planului pentru 11 $/agent/lună.
|
Facebook
O integrare cu Facebook care preia toate comentariile și menționările și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și menționările din software-ul de asistență pentru social media.
|
LiveAgent oferă o integrare cu Facebook.
|
OneDesk nu oferă o integrare cu Facebook.
|
Twitter
O integrare cu Twitter care preia toate menționările și comentariile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă la Tweet-uri direct din software.
|
LiveAgent oferă o integrare cu Twitter.
|
OneDesk nu oferă o integrare cu Twitter.
|
Instagram
O integrare cu Instagram care preia toate comentariile și menționările și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și menționările din software-ul de asistență pentru social media.
|
LiveAgent oferă o integrare cu Instagram.
|
OneDesk nu oferă o integrare cu Instagram.
|
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de asistență pentru social media.
|
LiveAgent oferă o integrare cu Viber.
|
OneDesk nu oferă o integrare cu Viber.
|
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de tip „cum se face”.
|
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
|
OneDesk oferă o bază de cunoștințe în plan pentru 11 $/agent/lună.
|
Forum pentru clienți
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., care se află direct în baza dvs. de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă forum pentru clienți în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
|
OneDesk oferă forumul clienților în plan pentru aproximativ 11 $/agent/lună.
|
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
|
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
|
OneDesk oferă automatizare și reguli în plan pentru 11 $/agent/lună.
|
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
|
LiveAgent oferă funcții API în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
|
OneDesk oferă funcții API în plan pentru aproximativ 11 $/agent/lună.
|
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite celor care apelează să navigheze într-un sistem de telefonie înainte de a vorbi cu un operator uman.
|
LiveAgent oferă funcții IVR.
|
OneDesk nu oferă funcții IVR.
|
Apeluri video
Un apel care conține imagini video, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
|
LiveAgent oferă apeluri video.
|
OneDesk nu oferă apeluri video.
|
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu se șterg - le puteți vizualiza în orice moment.
|
LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
|
OneDesk oferă istoric nelimitat în plan pentru 11$/agent/lună .
|
Site-uri web nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
|
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate.
|
OneDesk nu oferă site-uri web nelimitate.
|
Butoane de chat nelimitate
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs.
|
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate.
|
OneDesk nu oferă butoane de chat nelimitate.
|
Tichete/e-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tichete.
|
LiveAgent oferă un număr nelimitat de tichete/e-mailuri în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
|
OneDesk oferă tichete/e-mailuri nelimitate în plan pentru 11$/agent/lună.
|
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
|
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
OneDesk nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
Asistență nelimitată 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7, fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
|
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7.
|
OneDesk nu oferă asistență nelimitată 24/7.
|
Chat-ul live este un instrument uimitor pentru furnizarea de asistență pentru clienți. Sporiți implicarea clienților cu invitațiile noastre de chat proactive pentru chat-ul live, personalizați-vă butoanele de chat sau pregătiți-vă răspunsurile înainte ca ai dvs. clienți să acceseze trimiterea. Răspundeți mai rapid și rezolvați eficient problemele cu un chat live de la LiveAgent . Este susținut de o varietate de caracteristici și este foarte rapid cu viteza de afișare a chat-ului la 2,5 secunde.
Oferirea de asistență pe mai multe canale este ușoară atunci când aveți instrumentul pentru a vă face backup . LiveAgent vine cu un sistem de ticketing care adună toate comunicările într-un singur loc. După aceea sunt filtrate, organizate și oferite agenților de asistență pentru clienți, în funcție de prioritate și disponibilitate . Organizați-vă ticketing-ul prin e-mail, chat-urile, apelurile, articolele din baza de cunoștințe și rețelele de socializare – Viber, Facebook, Twitter și Instagram într-un singur loc și gestionați totul ca un profesionit.
Facebook, Twitter, Instagram pot fi folosite pentru mult mai mult decât pentru a partaja poze cu pisici și meme-uri amuzante. Rețelele de socializare au devenit un canal de afaceri complet capabil, un instrument de marketing și da, ați ghicit – un canal eficient de asistență pentru clienți. Ajutați-vă și asistați-vă clienții pe rețelele de socializare cu soluția noastră unificată multi-canal . Țineți evidența canalelor dvs. de socializare. De asemenea, puteți adăuga Viber pentru a adăuga un alt mod prin care clienții dvs. vă pot contacta.
Ne puteți contacta 24/7 prin e-mail, chat live, telefon sau căutați articole în portalul pentru clienți ori de câte ori aveți nevoie de informații. Academia LiveAgent este gratuită și plină de lucruri utile pentru a afla despre asistența pentru clienți și software-ul de asistență. Alăturați-vă clienților noștri fericiți și vedeți de ce au decis să înceapă să folosească LiveAgent ca singura lor soluție de asistență.
LiveAgent combină chat-ul live excelent, ticketing-ul și automatizarea care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.
Peter Komornik, CEO
Aruncați o privire la videoclipul de tur pentru a vedea tot ceea ce LiveAgent are de oferit. De asemenea, puteți naviga prin planurile de prețuri accesibile pentru a vedea care se potrivește companiei dvs. Începeți încercarea gratuită de 14 zile astăzi și oferiți asistență clienților cu LiveAgent. Nu sunt necesare informații despre cardul de credit și nu sunt alte obligații atașate.
Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?
LiveAgent este o soluție eficientă și ușor de utilizat pentru a îmbunătăți comunicarea și asistența clienților.
Căutați o alternativă la Zopim?
Simplificați interacțiunile clienților cu un software de birou de asistență, pentru a vă îmbunătăți imaginea de marketing. Răspundeți la mențiunile sociale și simplificați interacțiunile cu clienții.
Căutați o alternativă la Gorgias?
LiveAgent este soluția perfectă pentru comunicarea și asistența clienților, fiind apreciată pentru calitatea și eficiența sa.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team