Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Nu sunteți mulțumit de programul actual de asistență?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă pentru OneDesk de pe piață.

  • ✓ Fără taxă de configurare    
  • ✓ Serviciu clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar un card de credit    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Alternativă pentru OneDesk
Alternatives background

Căutați o alternativă pentru OneDesk?

Asistați-vă clienții dintr-o soluție axată pe crearea unui birou de asistență de succes. Rămâneți conectat la clienții dvs. cu un birou de asistență multi-canal care acceptă e-mail, chat live, call center, portal pentru clienți și rețele de socializare

LiveAgent este o soluție dedicată și ușor de utilizat, pregătită să vă ajute să gestionați orice tichete primite de la clienți. Continuați să citiți pentru a afla mai multe despre instrumentele, caracteristicile și avantajele LiveAgent, sau continuați și începeți astăzi încercarea gratuită de 14 zile.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Cel mai rapid chat live din biroul dvs. de asistență

Chat-ul live este un instrument uimitor pentru furnizarea de asistență pentru clienți. Sporiți implicarea clienților cu invitațiile noastre de chat proactive pentru chat-ul live, personalizați-vă butoanele de chat sau pregătiți-vă răspunsurile înainte ca ai dvs. clienți să acceseze trimiterea. 

Răspundeți mai rapid și rezolvați eficient problemele cu un chat live de la LiveAgent . Este susținut de o varietate de caracteristici și este foarte rapid cu viteza de afișare a chat-ului la 2,5 secunde.

Încercați chat-ul nostru live cu funcții complete

Experiența finală pe mai multe canale

Oferirea de asistență pe mai multe canale este ușoară atunci când aveți instrumentul pentru a vă face backup . LiveAgent vine cu un sistem de ticketing care adună toate comunicările într-un singur loc. După aceea sunt filtrate, organizate și oferite agenților de asistență pentru clienți, în funcție de prioritate și disponibilitate .

Organizați-vă ticketing-ul prin e-mail, chat-urile, apelurile, articolele din baza de cunoștințe și rețelele de socializare Viber, Facebook, Twitter și Instagram într-un singur loc și gestionați totul ca un profesionit.

Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Oferiți asistență pe toate canalele importante ale clienților

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Reports in Help desk software - LiveAgent

Asistența pe rețelele de socializare este cheia

Facebook, Twitter, Instagram pot fi folosite pentru mult mai mult decât pentru a partaja poze cu pisici și meme-uri amuzante. Rețelele de socializare au devenit un canal de afaceri complet capabil, un instrument de marketing și da, ați ghicit – un canal eficient de asistență pentru clienți

Ajutați-vă și asistați-vă clienții pe rețelele de socializare cu soluția noastră unificată multi-canal . Țineți evidența canalelor dvs. de socializare. De asemenea, puteți adăuga Viber pentru a adăuga un alt mod prin care clienții dvs. vă pot contacta.

Deveniți social cu LiveAgent și ajungeți la mai mulți clienți

Asistența LiveAgent vă ține spatele

Ne puteți contacta 24/7 prin e-mail, chat live, telefon sau căutați articole în portalul pentru clienți ori de câte ori aveți nevoie de informații. Academia LiveAgent este gratuită și plină de lucruri utile pentru a afla despre asistența pentru clienți și software-ul de asistență. 

Alăturați-vă clienților noștri fericiți și vedeți de ce au decis să înceapă să folosească LiveAgent ca singura lor soluție de asistență.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • Razvan Sava

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

Peter Komornik

LiveAgent combină chat-ul live excelent, ticketing-ul și automatizarea care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Alăturați-vă astăzi la LiveAgent

Aruncați o privire la videoclipul de tur pentru a vedea tot ceea ce LiveAgent are de oferit. De asemenea, puteți naviga prin planurile de prețuri accesibile pentru a vedea care se potrivește companiei dvs.

Începeți încercarea gratuită de 14 zile astăzi și oferiți asistență clienților cu LiveAgent. Nu sunt necesare informații despre cardul de credit și nu sunt alte obligații atașate.

Veți Fi Pe Mâini Bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit … LiveAgent!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

FAQ

Care este o alternativă bună pentru OneDesk Hesk?

Există o mulțime de alternative, dar doar unele dintre ele se pot potrivi cu OneDesk. LiveAgent oferă un sistem de ticketing multicanal la un preț corect. Oferă, de asemenea, o varietate de caracteristici de productivitate și peste 140 de integrări cu alte software-uri.

Care sunt avantajele trecerii de la OneDesk la LiveAgent?

În timp ce OneDesk acoperă cele mai importante canale de comunicare a clienților, LiveAgent are, de asemenea, bonusul rețelelor de socializare. Puteți oferi asistență pe Facebook, Twitter și Instagram. De asemenea, acceptă Viber și oferă un număr mare de integrări.

LiveAgent oferă chat live?

Da, LiveAgent are unul dintre cele mai rapide widget-uri de chat live disponibile pe piață. A arătat viteze de afișare a chat-ului la 2,5 secunde.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație