Căutați o alternativă la HelpCrunch?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă la HelpCrunch de pe piață.

  • ✓ Fără tarif de configurare    
  • ✓ Asistență pentru clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul bancar    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

V-ați săturat de programul informatic actual de birou de asistență?

HelpCrunch este foarte bun, însă poate doriți să încercați altceva. LiveAgent are mai mult decât conversații directe. Conectați-vă poșta electronică, rețelele sociale, baza de cunoștințe și echipamentele telefonice pentru a oferi clienților dumneavoastră un serviciu complet.

LiveAgent are peste 175 de caracteristici, peste 40 de integrări și un preț excelent, toate menite să vă pună la dispoziție cea mai bună cale de a comunica cu clienții.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Economisiți mai mult cu LiveAgent

HelpCrunch vs. LiveAgent dintr-o privire

Caracteristici LiveAgent
Încercați cea mai bună alternativă de servicii de asistență pentru clienți! Nu este necesar cardul bancar.
HelpCrunch
Sistem de gestionare a tichetelor
Dispune de un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările aferente serviciilor pentru clienți.
LiveAgent oferă sistem de gestionare a tichetelor în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
HelpCrunch oferă sistem de gestionare a tichetelor în planul de aproximativ 17,5$/lună.
Conversații directe
O interfață de conversații directe care poate fi implementată pe oricare pagină de internet.
LiveAgent oferă conversații directe în planul Tichet+conversații la prețul de 29$/agent/lună.
HelpCrunch oferă conversații directe în planul de aproximativ 17,5$/lună.
Centru de apeluri
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri prin folosirea distribuirii automate a apelurilor.
LiveAgent oferă centru de apeluri.
HelpCrunch nu oferă centru de apeluri.
Autoservire
O caracteristică care permite construirea unui portal de clienți la care clienții se pot înregistra în vederea accesării tichetelor anterioare și conținutului bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portal de autoservire în planul Tichet la prețul de 15$/lună/agent.
HelpCrunch oferă portal de autoservire în planul de aproximativ 17,5$/lună.
Facebook
O integrare pentru Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook.
HelpCrunch nu oferă integrare pentru Facebook.
Twitter
O integrare pentru Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă la mesajele Tweet direct din programul informatic.
LiveAgent oferă integrare pentru Twitter.
HelpCrunch nu oferă integrare pentru Twitter.
Instagram
O integrare pentru Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru.
HelpCrunch nu oferă integrare pentru Instagram.
Viber
O integrare pentru Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din programul de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
HelpCrunch nu oferă integrare pentru Viber.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de îndrumare.
LiveAgent oferă bază de cunoștințe în planul Tichet la prețul de 15$/lună/agent.
HelpCrunch oferă bază de cunoștințe în planul de aproximativ 17,5$/lună.
Forum pentru clienți
Un forum virtual pentru clienți integrat direct în baza de cunoștințe.
LiveAgent oferă forum pentru clienți.
HelpCrunch nu oferă forum pentru clienți.
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru care pot fi automatizate pentru eliminarea activităților repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli.
HelpCrunch nu oferă automatizare și reguli.
API
Un set de funcții care permit funcționarea concomitentă a diferitor aplicații.
LiveAgent oferă funcții API în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
HelpCrunch oferă funcții API în planul de aproximativ 17,5$/lună.
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a discuta cu un operator uman.
LiveAgent oferă caracteristici IVR.
HelpCrunch nu oferă caracteristici IVR.
Apeluri video
Un tip de apel cu semnal video integrat, asemănător cu apelurile pe Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
HelpCrunch nu oferă apeluri video.
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră sau nu sunt șterse și pot fi vizualizate oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat.
HelpCrunch nu oferă istoric nelimitat.
Pagini de internet nelimitate
Programul informatic poate fi utilizat pe un număr nelimitat de pagini de internet.
LiveAgent oferă pagini de internet nelimitate în planul Tichet la prețul de 15$/lună/agent.
HelpCrunch oferă pagini de internet nelimitate în planul de aproximativ 17,5$/agent/lună.
Butoane de conversații nelimitate
Pe paginile de internet pot fi implementate butoane nelimitate pentru conversații.
LiveAgent oferă butoane nelimitate pentru conversații.
HelpCrunch nu oferă butoane nelimitate pentru conversații.
Mesaje/tichete nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de mesaje prin poștă electronică și tichete.
LiveAgent oferă mesaje/tichete nelimitate.
HelpCrunch nu oferă mesaje/tichete nelimitate.
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând.
LiveAgent oferă opțiunea de înregistrare nelimitată a apelurilor.
HelpCrunch nu oferă opțiunea de înregistrare nelimitată a apelurilor.
Asistență 24/7
Asistența pentru clienți este disponibilă 24/7, fără limitarea numărului de solicitări care pot fi trimise.
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7 în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
HelpCrunch oferă asistență nelimitată 24/7 în planul de aproximativ 29$/lună.
Person deciding between two solutions

Alternativă puternică la HelpCrunch

Asistența pentru clienți trebuie să fie despre a oferi clienților mai multe căi de a se conecta cu dumneavoastră. Sporiți interacțiunea cu clienții și oferiți-le ajutor prin intermediul oricărui canal, indiferent că este vorba de conversații directe, Instagram sau telefon.

LiveAgent are trei planuri cu plată care vă oferă exact ce vă trebuie pentru acoperirea tuturor nevoilor. Sistemul fiabil de gestionare a tichetelor se va ocupa de organizarea tuturor formelor de comunicare și vă veți putea concentra pe ce este important: să vă ajutați clienții.

Ați prefera conversații directe mai rapide?

Conversațiile directe reprezintă un instrument esențial când vine vorba de a oferi asistență clienților. Întrucât este vorba despre comunicarea instantanee, viteza trebuie să fie o prioritate de top.

LiveAgent dispune de cea mai rapidă interfață de conversații directe de pe piață, cu o viteză de afișare a conversațiilor de 2,5 secunde. Nu puteți obține ceva mai rapid decât atât. Nu vă faceți vizitatorii paginii să aștepte și transformați-i în clienți plătitori.

The fastest live chat on the market

Motive pentru care companiile trec la LiveAgent

Asistență prin centru de apeluri

Pe lângă multe alte caracteristici, LiveAgent oferă compatibilitate și pentru integrarea unui centru de apeluri. Este rapid și ușor de configurat!

Bogat în caracteristici

Peste 175 de caracteristici pentru a vă ușura fluxul de lucru și a-l face mai plăcut.

Prețuri accesibile

LiveAgent are funcții puternice la un preț rezonabil. Alegeți unul dintre cele trei planuri cu plată sau alegeți caracteristici separate pentru a vă personaliza biroul de asistență.

Professional built-in call center software

Asistență prin centru de apeluri

Așa este. Pe lângă poștă electronică, rețele sociale, bază de cunoștințe și conversații directe, puteți oferi asistență și prin apeluri telefonice. Este ușor.

Procesul de configurare este finalizat în câteva minute și nici nu aveți nevoie de echipamente speciale. Efectuați apeluri prin intermediul navigatorului de internet, al telefonului sau al altui echipament la alegere. Nu este nevoie de furnizori terți, întrucât LiveAgent se ocupă de tot pentru dumneavoastră.

Obțineți mai mult și economisiți mai mult

LiveAgent este cel mai recenzat program de asistență și evaluat ca numărul 1 pentru IMM-uri în 2020. Fiți mai aproape de clienți și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.

Uitați-vă peste planurile noastre de prețuri și aflați mai multe!

Do more customer support for less money

Vedeți de ce companiile trec la LiveAgent

Comparați-ne cu un program diferit de conversații directe

Aveți curiozitatea de a vedea unde ne situăm față de alte soluții populare de birou de asistență? Aruncați o privire peste paginile noastre de comparație și descoperiți tot ceea ce avem de oferit.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x