Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

V-ați săturat de programul informatic actual de birou de asistență?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă la HelpCrunch de pe piață.

  • ✓ Fără tarif de configurare    
  • ✓ Asistență pentru clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul bancar    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Căutați o alternativă la HelpCrunch?

HelpCrunch este foarte bun, însă poate doriți să încercați altceva. LiveAgent are mai mult decât conversații directe. Conectați-vă poșta electronică, rețelele sociale, baza de cunoștințe și echipamentele telefonice pentru a oferi clienților dumneavoastră un serviciu complet.

LiveAgent are peste 175 de caracteristici, peste 40 de integrări și un preț excelent, toate menite să vă pună la dispoziție cea mai bună cale de a comunica cu clienții.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Economisiți mai mult cu LiveAgent

HelpCrunch vs. LiveAgent dintr-o privire

Caracteristici LiveAgent HelpCrunch
Sistem de gestionare a tichetelor
Dispune de un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările aferente serviciilor pentru clienți.
LiveAgent oferă sistem de gestionare a tichetelor în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
HelpCrunch oferă sistem de gestionare a tichetelor în planul de aproximativ 17,5$/lună.
Conversații directe
O interfață de conversații directe care poate fi implementată pe oricare pagină de internet.
LiveAgent oferă conversații directe în planul Tichet+conversații la prețul de 29$/agent/lună.
HelpCrunch oferă conversații directe în planul de aproximativ 17,5$/lună.
Centru de apeluri
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri prin folosirea distribuirii automate a apelurilor.
LiveAgent oferă centru de apeluri.
HelpCrunch nu oferă centru de apeluri.
Autoservire
O caracteristică care permite construirea unui portal de clienți la care clienții se pot înregistra în vederea accesării tichetelor anterioare și conținutului bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portal de autoservire în planul Tichet la prețul de 15$/lună/agent.
HelpCrunch oferă portal de autoservire în planul de aproximativ 17,5$/lună.
Facebook
O integrare pentru Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook.
HelpCrunch nu oferă integrare pentru Facebook.
Twitter
O integrare pentru Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă la mesajele Tweet direct din programul informatic.
LiveAgent oferă integrare pentru Twitter.
HelpCrunch nu oferă integrare pentru Twitter.
Instagram
O integrare pentru Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru.
HelpCrunch nu oferă integrare pentru Instagram.
Viber
O integrare pentru Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din programul de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
HelpCrunch nu oferă integrare pentru Viber.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de îndrumare.
LiveAgent oferă bază de cunoștințe în planul Tichet la prețul de 15$/lună/agent.
HelpCrunch oferă bază de cunoștințe în planul de aproximativ 17,5$/lună.
Forum pentru clienți
Un forum virtual pentru clienți integrat direct în baza de cunoștințe.
LiveAgent oferă forum pentru clienți.
HelpCrunch nu oferă forum pentru clienți.
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru care pot fi automatizate pentru eliminarea activităților repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli.
HelpCrunch nu oferă automatizare și reguli.
API
Un set de funcții care permit funcționarea concomitentă a diferitor aplicații.
LiveAgent oferă funcții API în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
HelpCrunch oferă funcții API în planul de aproximativ 17,5$/lună.
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a discuta cu un operator uman.
LiveAgent oferă caracteristici IVR.
HelpCrunch nu oferă caracteristici IVR.
Apeluri video
Un tip de apel cu semnal video integrat, asemănător cu apelurile pe Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
HelpCrunch nu oferă apeluri video.
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră sau nu sunt șterse și pot fi vizualizate oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat.
HelpCrunch nu oferă istoric nelimitat.
Pagini de internet nelimitate
Programul informatic poate fi utilizat pe un număr nelimitat de pagini de internet.
LiveAgent oferă pagini de internet nelimitate în planul Tichet la prețul de 15$/lună/agent.
HelpCrunch oferă pagini de internet nelimitate în planul de aproximativ 17,5$/agent/lună.
Butoane de conversații nelimitate
Pe paginile de internet pot fi implementate butoane nelimitate pentru conversații.
LiveAgent oferă butoane nelimitate pentru conversații.
HelpCrunch nu oferă butoane nelimitate pentru conversații.
Mesaje/tichete nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de mesaje prin poștă electronică și tichete.
LiveAgent oferă mesaje/tichete nelimitate.
HelpCrunch nu oferă mesaje/tichete nelimitate.
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând.
LiveAgent oferă opțiunea de înregistrare nelimitată a apelurilor.
HelpCrunch nu oferă opțiunea de înregistrare nelimitată a apelurilor.
Asistență 24/7
Asistența pentru clienți este disponibilă 24/7, fără limitarea numărului de solicitări care pot fi trimise.
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7 în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
HelpCrunch oferă asistență nelimitată 24/7 în planul de aproximativ 29$/lună.
Person deciding between two solutions

Alternativă puternică la HelpCrunch

Asistența pentru clienți trebuie să fie despre a oferi clienților mai multe căi de a se conecta cu dumneavoastră. Sporiți interacțiunea cu clienții și oferiți-le ajutor prin intermediul oricărui canal, indiferent că este vorba de conversații directe, Instagram sau telefon.

LiveAgent are trei planuri cu plată care vă oferă exact ce vă trebuie pentru acoperirea tuturor nevoilor. Sistemul fiabil de gestionare a tichetelor se va ocupa de organizarea tuturor formelor de comunicare și vă veți putea concentra pe ce este important: să vă ajutați clienții.

Ați prefera conversații directe mai rapide?

Conversațiile directe reprezintă un instrument esențial când vine vorba de a oferi asistență clienților. Întrucât este vorba despre comunicarea instantanee, viteza trebuie să fie o prioritate de top.

LiveAgent dispune de cea mai rapidă interfață de conversații directe de pe piață, cu o viteză de afișare a conversațiilor de 2,5 secunde. Nu puteți obține ceva mai rapid decât atât. Nu vă faceți vizitatorii paginii să aștepte și transformați-i în clienți plătitori.

The fastest live chat on the market

Motive pentru care companiile trec la LiveAgent

Phone icon

Asistență prin centru de apeluri

Pe lângă multe alte caracteristici, LiveAgent oferă compatibilitate și pentru integrarea unui centru de apeluri. Este rapid și ușor de configurat!

Statistic icon

Bogat în caracteristici

Peste 175 de caracteristici pentru a vă ușura fluxul de lucru și a-l face mai plăcut.

Money Bag

Prețuri accesibile

LiveAgent are funcții puternice la un preț rezonabil. Alegeți unul dintre cele trei planuri cu plată sau alegeți caracteristici separate pentru a vă personaliza biroul de asistență.

Professional built-in call center software

Asistență prin centru de apeluri

Așa este. Pe lângă poștă electronică, rețele sociale, bază de cunoștințe și conversații directe, puteți oferi asistență și prin apeluri telefonice. Este ușor.

Procesul de configurare este finalizat în câteva minute și nici nu aveți nevoie de echipamente speciale. Efectuați apeluri prin intermediul navigatorului de internet, al telefonului sau al altui echipament la alegere. Nu este nevoie de furnizori terți, întrucât LiveAgent se ocupă de tot pentru dumneavoastră.

Obțineți mai mult și economisiți mai mult

LiveAgent este cel mai recenzat program de asistență și evaluat ca numărul 1 pentru IMM-uri în 2020. Fiți mai aproape de clienți și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.

Uitați-vă peste planurile noastre de prețuri și aflați mai multe!

Do more customer support for less money

Vedeți de ce companiile trec la LiveAgent

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

Cum se compară LiveAgent cu HelpCrunch?

LiveAgent oferă următoarele caracteristici suplimentare în plus față de HelpCrunch: centru de apeluri, integrare pentru rețele sociale, forum pentru clienți, automatizare și reguli.

Care sunt beneficiile suplimentare ale utilizării LiveAgent în loc de HelpCrunch?

Printre beneficiile suplimentare ale utilizării LiveAgent în loc de HelpCrunch se numără satisfacția sporită a clienților, păstrarea clienților, costuri scăzute pentru serviciile pentru clienți, rată redus de dezabonare și un flux de lucru mai bun pentru agenți.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație