Alegerea potrivită pentru instituții guvernamentale

Complet accesibilă, flexibilă și care poate fi adaptată nevoilor dvs.

  • ✓ Fără taxă de instalare
  • ✓ Suport permanent, 24/7
  • ✓ Nu se solicită card bancar
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Generați mai multe încasări

Oferiți o experiență plăcută clienților și veți obține mai multe venituri.

97%

Îmbunătățiți gradul de satisfacție al clienților

Impresionați-vă clienții cu rapiditatea răspunsului dvs.

16×

Creșteți valoarea clienților

Vindeți mai mult prin obținerea și menținerea loialității clienților.

Business background

Program de suport pentru instituții guvernamentale

Alăturați-vă sutelor de instituții guvernamentale care utilizează LiveAgent, cel mai apreciat centru de suport și considerat programul numărul 1 pentru afaceri mici și mijlocii în anul 2019. Fiți mai aproape de clienții dvs. și oferiți-le suport imediat cu LiveAgent.
  • Badge for front runner in real estate CRM software
Simple and efficient customer service

Beneficiați de un sistem simplu și eficient

Instituțiile publice se confruntă zilnic cu solicitările cetățenilor. A menține o ordine a solicitărilor a zeci de departamente poate fi destul de greu. Profitați de eficiența LiveAgent și soluționați cererile clienților mai repede ca niciodată. Economia digitală și instituțiile publice joacă un rol foarte important în ziua de azi, la nivel mondial. În plus, cetățenii vor fi mulțumiți pentru faptul că le oferiți suport imediat.
Aflați mai multe

Organizați toate departamentele

Gestionarea și partajarea comunicației (care constă în principal în oferirea răspunsurilor prin email) în rândul angajaților și echipelor din cadrul instituțiilor guvernamentale nu este deloc ușoară. Implementarea soluției LiveAgent permite separarea solicitărilor pe departamente și fiecare solicitare nouă este adăugată într-un singur șir de email-uri fără ca acestea să se piardă între conturile de email.
Departments in LiveAgent
Preventing the confusion

Preveniți confuzia

Să recunoaștem – nimănui nu-i place să completeze documente pentru returnarea taxelor. Sunt lungi și anevoioase și pot ridica multe semne de întrebare în rândul contribuabililor. Dezvoltarea unei baze de informații cu întrebări frecvente și cu un conținut relevant, împreună cu serviciul de chat în timp real reprezintă o combinație puternică.

Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți

Oferim servicii de migrare de la cele mai populare soluții de suport.

Care sunt beneficiile implementării soluției LiveAgent pentru instituțiile guvernamentale?

Rezolvați mai multe tichete

Oferiți răspunsuri cu viteza luminii în cadrul sesiunilor live chat datorită notelor din CRM, bazei interne de informații și integrărilor terțe.

Învățați din date

Folosiți analizele pentru a observa evoluția nivelului de performanță, pentru a identifica problemele recurente și pentru a pune în aplicare idei și a perfecționa planuri.

Integrați și sincronizați

Reduceți timpul alocat introducerii datelor cu 30% doar prin simpla integrare în programul nostru de suport a instrumentelor pe care le utilizați zilnic.
Ultimate omni-channel help desk software experience

Un serviciu clienți eficient

LiveAgent este soluția perfectă pentru serviciul clienți al instituțiilor guvernamentale. Dacă doriți să oferiți suport rapid, eficient și competent, implementarea unui program de suport multichannel este esențială. Permiteți ca LiveAgent să convertească toate comunicațiile în tichete, pentru o mai bună organizare și automatizare.

Cele mai înalte standarde de securitate

LiveAgent dispune de standarde înalte de securitate în conformitate cu cele mai noi norme. Comunicarea dvs. privată este în siguranță și codată, putând fi localizată în Europa sau pe teritoriul SUA, în funcție de preferințe. LiveAgent respectă toate normele GDPR.
Aflați mai multe
State of the art security and standards
Powerful automation and reporting

Automatizare și raportare

Automatizați sarcinile repetitive cu regulile avansate de la LiveAgent. Lăsați sistemul să se ocupe cu distribuirea tichetelor către persoanele sau departamentele în măsură să le trateze. Adăugați note, etichete și indicatori personalizați pentru a colecta informații suplimentare și pentru a obține rapoarte mai precise.

Prețuri transparente și rezonabile

Obțineți soluția noastră profesională la un preț fix lunar, fără taxe ascunse sau obligații pe termen lung. Înregistrați-vă pentru perioada gratuită de probă de 14 zile pentru a avea acces complet la toate funcționalitățile programului. Nu mai stați pe gânduri! Începeți chiar acum să vă îmbunătățiți viteza de răspuns!
$9 lună

Small de afaceri

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 adrese de e-mail
  • 3 formulare de contact
  • 1 cheie API
$29 lună

Medium de afaceri

  • Totul din Small, plus
  • 10 adrese de e-mail
  • 3 butoane de chat live
  • Managementul departamentelor
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 adresă de e-mail
  • 1 buton de chat
  • 1 formular de contact

Economisiți mai mult cu LiveAgent

Descoperiți cum să economisiți mai multe finanțe cu calculatorul nostru de preț și alegeți sistemul de birou de asistență potrivit pentru echipa dvs. de asistență pentru clienți.

Articole legate deInstituții guvernamentale
806278 Predefined Answers

Predefined answers

Create Predefined answers for support queries, add them to ticket answers with two clicks, and trigger them easily. LiveAgent is an integrated customer support software with various features and functions.

Get better overview about your support service. Track time spent by each agent supporting customers automatically by LiveAgent’s function - Time tracking.

Time tracking

Time tracking in LiveAgent allows for automatic tracking of time spent by agents on customer support tickets. It also provides the option to force agents to manually input time and add notes. The tracking stops if the agent switches to another ticket or browser tab, ensuring accurate time tracking.

API este o abreviere de la Application Programming Interface (Interfață de Programare a Aplicației) care combină instrumente și coduri. Software-urile folosesc API pentru a integra alte aplicații.

Interfață de Programare a Aplicației

Importanța marketingului în zilele noastre și utilizarea tehnologiei și a mediilor sociale în marketing sunt evidențiate. API-ul este esențial pentru comunicarea între segmentele de software. Există trei politici de lansare a API-urilor - Private, Public și Partner. LiveAgent folosește API pentru integrare.

677682 Custom Roles Available Permissions

Custom roles available permissions

LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Noticias

El uso de WhatsApp para el servicio al cliente es una excelente manera de crear un canal de comunicación directa. Los programas de CRM pueden mejorar la satisfacción del cliente. Zendesk y ServiceNow son opciones destacadas. Los sistemas de tickets de problemas son esenciales para brindar soporte al cliente. LiveAgent ofrece una variedad de características y alternativas para el servicio al cliente.

Rapoartele, sau altfel spus analizele, vă oferă informații generale despre ceea ce se întâmplă în contul dvs. LiveAgent oferă rapoarte extinse

Rapoarte

Rapoartele LiveAgent furnizează informații generale despre performanța contului și nevoile de îmbunătățire în serviciul clienților. Oferă diverse tipuri de rapoarte, inclusiv analize generale, rapoarte de performanță, de agent, de departament și de timp, care pot fi exportate în fișiere CSV.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x