Solicitări de mărturii

Solicitări de mărturii

Deoarece consumatorii de astăzi sunt mai puțin înclinați să aibă încredere în marketingul și publicitatea tradițională, colectarea de mărturii și recenzii ale clienților nu a fost niciodată mai importantă. Mărturiile clienților pot avea un impact cu adevărat mare asupra influențării potențialilor clienți pentru a face afaceri cu dvs. și vă pot ajuta să vă îmbunătățiți reputația online, să vă construiți credibilitatea și să obțineți mai multe vânzări. Cu toate acestea, a-i face pe clienții fericiți să împărtășească experiențele lor pozitive cu marca dvs. ar putea fi o provocare, deoarece multe întreprinderi pur și simplu nu știu cum să ceară mărturii.

Ce este o mărturie?

Mărturiile sunt recomandări de la clienți mulțumiți care afirmă calitatea, performanța sau valoarea unui produs sau serviciu – oferite fie în mod voluntar, fie la cererea unei companii. Mărturiile clienților sunt unul dintre cele mai puternice instrumente de marketing. De fapt, studiile sugerează că mărturiile au cel mai mare grad de eficiență (89%) în comparație cu orice alt tip de marketing de conținut.

LiveAgent recenzie capterra
Mărturia clienților pentru LiveAgent pe Capterra

Cum să cereți o mărturie: cele mai bune practici

Iată câteva sfaturi generale și cele mai bune practici cu privire la modul în care puteți solicita mărturii de la clienții dvs.

  • Fiți proactiv – dacă nu le cereți clienților mărturii, cu greu le veți obține.
  • Alegeți momentul potrivit – finalizarea unui proiect, atingerea unei etape importante de către client, sfârșitul anului etc.
  • Gândiți-vă la tonul potrivit (formal sau informal), care este cel mai adecvat pentru afacerea dvs. și pentru publicul dvs.
  • Scrierea unei mărturii poate fi o bătaie de cap – ușurați-le sarcina clienților adresându-le o serie de întrebări orientative.
  • Exprimați-vă recunoștința, spuneți-le clienților cât de important este feedback-ul lor și de ce colectați mărturii, în primul rând. 
  • Atunci când utilizați șabloane de mărturii, adaptați și personalizați cererea pentru a vă asigura că aceasta are sens în contextul relației cu clienții. 
  • Distribuiți un link către pagina dvs. de mărturii, astfel încât clienții să poată obține câteva idei din mărturiile existente.
  • Oferiți mai multe opțiuni de format pentru mărturii (text sau video) și permiteți clienților să trimită o mărturie în formatul cu care se simt confortabil.
  • Puteți folosi un stimulent (reducere, abonament gratuit, card cadou, etc. ), dar nu este întotdeauna necesar.
  • Solicitarea dvs. de mărturie poate fi uitată sau se poate pierde în căsuța poștală a clientului dvs. – nu vă fie teamă să continuați, dacă este necesar.

12 întrebări de mărturie pe care să le adresați clienților dvs.

Ceea ce face o mărturie bună este a-i face pe clienți să împărtășească detalii specifice despre experiența lor cu o companie, un produs sau un serviciu. Totuși, atunci când sunt întrebați, cei mai mulți nu vor ști ce să spună din prima. Mai jos sunt câteva dintre întrebările de bază pentru mărturii pentru clienți, care pot fi personalizate în concordanță cu afacerea dvs. 

  1. Cum a fost înainte de a avea produsul/serviciul nostru?
  2. Care a fost cea mai mare provocare pe care ați întâmpinat-o înainte de a achiziționa produsul/serviciul nostru?
  3. De unde ați început să căutați soluția/ Cum ne-ați găsit?
  4. Ce probleme ați încercat să rezolvați cu produsul/serviciul nostru?
  5. Ce a făcut ca produsul/serviciul nostru să iasă în evidență față de alte opțiuni disponibile pe piață?
  6. Ce ați reușit să realizați de când ați folosit produsul/serviciul nostru?
  7. Care sunt beneficiile specifice pe care le obțineți prin utilizarea produsului/serviciului nostru?
  8. Ce vă place cel mai mult la produsul/serviciul nostru?
  9. Ce anume v-a depășit așteptările?
  10. Care a fost principala dvs. îngrijorare care v-ar fi putut împiedica să cumpărați produsul/serviciul nostru și ce v-a liniștit?
  11. Care este principalul motiv pentru care recomandați produsul/serviciul nostru?
  12. Ce ați spune altcuiva care se gândește să cumpere produsul/serviciul nostru?

5 șabloane de scrisoare de solicitare de mărturii

Cei mai mulți dintre clienții dvs. loiali – indiferent cât de mulțumiți sunt de produsele sau serviciile dvs. – nu vor împărtăși mărturii, decât dacă li se cere acest lucru. Dar cum anume ar trebui să abordați un client pentru o mărturie? Iată câteva șabloane de e-mail testate și verificate pe care le puteți utiliza atunci când solicitați mărturii de la clienții dvs.

Solicitare formală


Hi [NAME],
As a valuable customer of [COMPANY], your feedback is very important to us and as you’re probably well-aware, satisfied customers are vital to the success of any business.
I would like to invite you to take a moment to provide some feedback on [PRODUCT NAME], in the form of a testimonial. To help you with this request, please consider answering any or all of the following questions:
What was your greatest problem before you purchased our product?What made our product stand out from other options?What have you been able to achieve since using our product?What made you happiest about working with our company?What’s the main reason you recommend our product?
This is of course completely voluntary, and if you do intend to provide a testimonial, please do it at your own convenience.

Here are some examples of testimonials left by other customers: [LINK]If you have any questions about submitting a testimonial, please let me know.

I am looking forward to receiving your comments. Your support is much appreciated!
Best Regards,[YOUR SIGNATURE]

Solicitare informală


Hey [NAME],
I hope you are enjoying your [PRODUCT NAME].
I wanted to check in about any feedback you might have – just a few sentences describing your experience with us, how you benefit from using [PRODUCT NAME] or whatever comes to mind. As you probably know prospects usually don’t care so much about what we say about our product, but they do care what our customers have to say.
Here are some testimonial examples [LINK] from other clients to give you an idea of what to write about. If you are able to do this in the next couple of days, that would be awesome.
As always, feel free to reach out if you have any questions.Thanks a lot in advance!
Cheers,[YOUR SIGNATURE]

Cerere din partea industriei serviciilor


Dear [NAME],
It has been a real pleasure working with you on [PROJECT NAME]. We are always excited to share customer feedback on our website. If you are happy with the work we completed for you, we would love to tell others about your experience! Would you consider leaving a testimonial for us?
It can be as short or as long as you like. Here are some specific questions that you could answer:
What made you choose [COMPANY NAME] for this project?How well did we handle your project?What has exceeded your expectations since working with us?Is there anything we could have done to make your experience working with us better?If you were to recommend [COMPANY NAME] to your friend or colleague, what would you say?
We appreciate your help! It’s valuable to our future business and, just as importantly, allows us to keep on improving.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Ofertă motivantă


Hi [NAME],
As a small gift this holiday season, we’ve selected some of our most loyal customers like you to offer a 3-month subscription to our service for free! All you have to do to claim this deal is simply submit a testimonial, that shouldn’t take you more than 10-15 minutes.
Feel free to share whatever you’d like, but if you need a prompt, please consider answering either all or some of the following questions:
What was life like before you started using our product?Where did you start your search for the solution?What exactly did you like most about our product?What are the three benefits you’ve experienced as a result of using our product?Would you recommend our product to someone looking for the same thing?
You can submit your written or video testimonial by simply following this [LINK]. Once you’re done, your 3-month free subscription will be automatically added to your account. Let me know if you have any questions, and thanks for being a loyal [COMPANY NAME] customer!
Happy Holidays,[YOUR SIGNATURE]

Actualizarea unui site web


Hi [NAME],
I hope all is well with your business!
We are currently in the process of updating our website and would love to include some success stories from our loyal customers like yourself. I was wondering if you’d be willing to provide a testimonial and share your experience with our [COMPANY/ PRODUCT NAME]? Here are some of the questions that might give you a hint on what you could write about:
What was your greatest problem before you bought our product?What made you choose our product over our competitors?What results are you getting from using our product?What would you tell someone who’s considering to buy our product?
Your testimonial will be featured on a special dedicated page and will go a long way in helping us build our business further.
Thanks so much in advance!
All the best,[YOUR SIGNATURE]

Întrebări frecvente

Ce sunt solicitările de mărturii?

Solicitările de mărturii sunt cereri de recenzii sau mărturii care pot fi trimise clienților dvs. și apoi postate pe site-ul dvs. web.

Care sunt tipurile de mărturii ale clienților?

Diferitele tipuri de mărturii ale clienților pot include mărturii sub formă de citate, mărturii video, mărturii ale persoanelor cu influență, recenzii ale consumatorilor, studii de caz și mărturii din social media.

De ce ar trebui să acordați atenție mărturiilor?

Mărturiile clienților sunt unul dintre cele mai puternice instrumente de marketing. Studiile sugerează că mărturiile au cel mai mare grad de eficiență (89%) în comparație cu orice alt tip de marketing de conținut.

Ready to put your testimonial templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer service software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce sunt mărturiile?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Mărturiile sunt recomandări din partea unor clienți mulțumiți care afirmă calitatea, performanța sau valoarea unui produs sau serviciu – oferite fie în mod voluntar, fie la cererea unei companii.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Care sunt tipurile de mărturii ale clienților?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Diferitele tipuri de mărturii ale clienților pot include mărturii de citate, mărturii video, mărturii ale persoanelor influente, recenzii ale consumatorilor, studii de caz și mărturii din social media.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “De ce ar trebui să acordați atenție mărturiilor?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Mărturiile clienților sunt unul dintre cele mai puternice instrumente de marketing. Studiile sugerează că mărturiile au cel mai mare grad de eficiență (89%) în comparație cu orice alt tip de marketing de conținut.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație