Deoarece consumatorii de astăzi sunt mai puțin înclinați să aibă încredere în marketingul și publicitatea tradițională, colectarea de mărturii și recenzii ale clienților nu a fost niciodată mai importantă. Mărturiile clienților pot avea un impact cu adevărat mare asupra influențării potențialilor clienți pentru a face afaceri cu dvs. și vă pot ajuta să vă îmbunătățiți reputația online, să vă construiți credibilitatea și să obțineți mai multe vânzări. Cu toate acestea, a-i face pe clienții fericiți să împărtășească experiențele lor pozitive cu marca dvs. ar putea fi o provocare, deoarece multe întreprinderi pur și simplu nu știu cum să ceară mărturii.
Mărturiile sunt recomandări de la clienți mulțumiți care afirmă calitatea, performanța sau valoarea unui produs sau serviciu – oferite fie în mod voluntar, fie la cererea unei companii. Mărturiile clienților sunt unul dintre cele mai puternice instrumente de marketing. De fapt, studiile sugerează că mărturiile au cel mai mare grad de eficiență (89%) în comparație cu orice alt tip de marketing de conținut.
Iată câteva sfaturi generale și cele mai bune practici cu privire la modul în care puteți solicita mărturii de la clienții dvs.
Ceea ce face o mărturie bună este a-i face pe clienți să împărtășească detalii specifice despre experiența lor cu o companie, un produs sau un serviciu. Totuși, atunci când sunt întrebați, cei mai mulți nu vor ști ce să spună din prima. Mai jos sunt câteva dintre întrebările de bază pentru mărturii pentru clienți, care pot fi personalizate în concordanță cu afacerea dvs.
Cei mai mulți dintre clienții dvs. loiali – indiferent cât de mulțumiți sunt de produsele sau serviciile dvs. – nu vor împărtăși mărturii, decât dacă li se cere acest lucru. Dar cum anume ar trebui să abordați un client pentru o mărturie? Iată câteva șabloane de e-mail testate și verificate pe care le puteți utiliza atunci când solicitați mărturii de la clienții dvs.
Here are some examples of testimonials left by other customers: [LINK]If you have any questions about submitting a testimonial, please let me know.
I am looking forward to receiving your comments. Your support is much appreciated!
Best Regards,[YOUR SIGNATURE]
Solicitările de mărturii sunt cereri de recenzii sau mărturii care pot fi trimise clienților dvs. și apoi postate pe site-ul dvs. web.
Diferitele tipuri de mărturii ale clienților pot include mărturii sub formă de citate, mărturii video, mărturii ale persoanelor cu influență, recenzii ale consumatorilor, studii de caz și mărturii din social media.
Mărturiile clienților sunt unul dintre cele mai puternice instrumente de marketing. Studiile sugerează că mărturiile au cel mai mare grad de eficiență (89%) în comparație cu orice alt tip de marketing de conținut.
Ready to put your testimonial templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer service software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team