Solicitările de mărturii sunt importante pentru a obține recenzii și opinii ale clienților despre produsele sau serviciile oferite de o companie. Aceste mărturii pot ajuta la îmbunătățirea reputației online și pot influența potențiali clienți să aleagă să facă afaceri cu acea companie. Însă, solicitarea acestora poate fi o provocare. Află cum să ceri mărturii de la clienți și vezi câteva exemple de șabloane de e-mail de folosit pentru a încuraja feedback-ul pozitiv.
Deoarece consumatorii de astăzi sunt mai puțin înclinați să aibă încredere în marketingul și publicitatea tradițională, colectarea de mărturii și recenzii ale clienților nu a fost niciodată mai importantă. Mărturiile clienților pot avea un impact cu adevărat mare asupra influențării potențialilor clienți pentru a face afaceri cu dvs. și vă pot ajuta să vă îmbunătățiți reputația online, să vă construiți credibilitatea și să obțineți mai multe vânzări. Cu toate acestea, a-i face pe clienții fericiți să împărtășească experiențele lor pozitive cu marca dvs. ar putea fi o provocare, deoarece multe întreprinderi pur și simplu nu știu cum să ceară mărturii.
Mărturiile sunt recomandări de la clienți mulțumiți care afirmă calitatea, performanța sau valoarea unui produs sau serviciu – oferite fie în mod voluntar, fie la cererea unei companii. Mărturiile clienților sunt unul dintre cele mai puternice instrumente de marketing. De fapt, studiile sugerează că mărturiile au cel mai mare grad de eficiență (89%) în comparație cu orice alt tip de marketing de conținut.
Iată câteva sfaturi generale și cele mai bune practici cu privire la modul în care puteți solicita mărturii de la clienții dvs.
Ceea ce face o mărturie bună este a-i face pe clienți să împărtășească detalii specifice despre experiența lor cu o companie, un produs sau un serviciu. Totuși, atunci când sunt întrebați, cei mai mulți nu vor ști ce să spună din prima. Mai jos sunt câteva dintre întrebările de bază pentru mărturii pentru clienți, care pot fi personalizate în concordanță cu afacerea dvs.
Cei mai mulți dintre clienții dvs. loiali – indiferent cât de mulțumiți sunt de produsele sau serviciile dvs. – nu vor împărtăși mărturii, decât dacă li se cere acest lucru. Dar cum anume ar trebui să abordați un client pentru o mărturie? Iată câteva șabloane de e-mail testate și verificate pe care le puteți utiliza atunci când solicitați mărturii de la clienții dvs.
Here are some examples of testimonials left by other customers: [LINK]If you have any questions about submitting a testimonial, please let me know.
I am looking forward to receiving your comments. Your support is much appreciated!
Best Regards,[YOUR SIGNATURE]
Solicitările de mărturii sunt cereri de recenzii sau mărturii care pot fi trimise clienților dvs. și apoi postate pe site-ul dvs. web.
Diferitele tipuri de mărturii ale clienților pot include mărturii sub formă de citate, mărturii video, mărturii ale persoanelor cu influență, recenzii ale consumatorilor, studii de caz și mărturii din social media.
Mărturiile clienților sunt unul dintre cele mai puternice instrumente de marketing. Studiile sugerează că mărturiile au cel mai mare grad de eficiență (89%) în comparație cu orice alt tip de marketing de conținut.
Ready to put your testimonial templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer service software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Șabloane de e-mail privind vânzări promoționale
Folosiți cele 10 șabloane de e-mailuri de vânzări promoționale pentru fiecare ocazie. De la șabloanele de Black Friday la vânzări ascendente și promoții pentru zile de naștere - le avem pe toate.
Listă de verificare privind evaluarea serviciului clienți
Examinarea corespondenței și stabilirea de obiective SMART sunt importante pentru îmbunătățirea serviciului clienți. De asemenea, lansarea, urmărirea și îmbunătățirea planului de evaluare a serviciului clienți sunt cruciale. Utilizarea unui software eficient poate ajuta în gestionarea e-mailurilor și înființarea echipelor de răspuns.
Listă de verificare privind clientul nou
Desemnarea reprezentanților de vânzări și asistență clienți este crucială pentru a oferi suport și a menține relații solide cu clienții. Utilizați instrumente precum CRM-ul și e-mailul pentru a eficientiza acest proces. Validarea contractului și trimiterea unui e-mail de bun venit sunt, de asemenea, etape importante în integrarea clienților. Programarea unei întâlniri cu clientul este esențială pentru a clarifica detaliile contractului și a stabili așteptările.
Serviciul de relații cu clienții
Serviciul pentru clienți joacă un rol crucial în dezvoltarea relației cu clienții. Companiile oferă asistență 24/7 și sprijină politicos clienții. Serviciul de relații cu clienții reprezintă eforturile pentru a mulțumi clienții și oferi o experiență memorabilă.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.