Încercare gratuită

Solicitări de mărturii

Solicitări de mărturii

Deoarece consumatorii de astăzi sunt mai puțin înclinați să aibă încredere în marketingul și publicitatea tradițională, colectarea de mărturii și recenzii ale clienților nu a fost niciodată mai importantă. Mărturiile clienților pot avea un impact cu adevărat mare asupra influențării potențialilor clienți pentru a face afaceri cu dvs. și vă pot ajuta să vă îmbunătățiți reputația online, să vă construiți credibilitatea și să obțineți mai multe vânzări. Cu toate acestea, a-i face pe clienții fericiți să împărtășească experiențele lor pozitive cu marca dvs. ar putea fi o provocare, deoarece multe întreprinderi pur și simplu nu știu cum să ceară mărturii.

Ce este o mărturie?

Mărturiile sunt recomandări de la clienți mulțumiți care afirmă calitatea, performanța sau valoarea unui produs sau serviciu – oferite fie în mod voluntar, fie la cererea unei companii. Mărturiile clienților sunt unul dintre cele mai puternice instrumente de marketing. De fapt, studiile sugerează că mărturiile au cel mai mare grad de eficiență (89%) în comparație cu orice alt tip de marketing de conținut.

LiveAgent recenzie capterra
Mărturia clienților pentru LiveAgent pe Capterra

Cum să cereți o mărturie: cele mai bune practici

Iată câteva sfaturi generale și cele mai bune practici cu privire la modul în care puteți solicita mărturii de la clienții dvs.

  • Fiți proactiv – dacă nu le cereți clienților mărturii, cu greu le veți obține.
  • Alegeți momentul potrivit – finalizarea unui proiect, atingerea unei etape importante de către client, sfârșitul anului etc.
  • Gândiți-vă la tonul potrivit (formal sau informal), care este cel mai adecvat pentru afacerea dvs. și pentru publicul dvs.
  • Scrierea unei mărturii poate fi o bătaie de cap – ușurați-le sarcina clienților adresându-le o serie de întrebări orientative.
  • Exprimați-vă recunoștința, spuneți-le clienților cât de important este feedback-ul lor și de ce colectați mărturii, în primul rând. 
  • Atunci când utilizați șabloane de mărturii, adaptați și personalizați cererea pentru a vă asigura că aceasta are sens în contextul relației cu clienții. 
  • Distribuiți un link către pagina dvs. de mărturii, astfel încât clienții să poată obține câteva idei din mărturiile existente.
  • Oferiți mai multe opțiuni de format pentru mărturii (text sau video) și permiteți clienților să trimită o mărturie în formatul cu care se simt confortabil.
  • Puteți folosi un stimulent (reducere, abonament gratuit, card cadou, etc. ), dar nu este întotdeauna necesar.
  • Solicitarea dvs. de mărturie poate fi uitată sau se poate pierde în căsuța poștală a clientului dvs. – nu vă fie teamă să continuați, dacă este necesar.

12 întrebări de mărturie pe care să le adresați clienților dvs.

Ceea ce face o mărturie bună este a-i face pe clienți să împărtășească detalii specifice despre experiența lor cu o companie, un produs sau un serviciu. Totuși, atunci când sunt întrebați, cei mai mulți nu vor ști ce să spună din prima. Mai jos sunt câteva dintre întrebările de bază pentru mărturii pentru clienți, care pot fi personalizate în concordanță cu afacerea dvs. 

  1. Cum a fost înainte de a avea produsul/serviciul nostru?
  2. Care a fost cea mai mare provocare pe care ați întâmpinat-o înainte de a achiziționa produsul/serviciul nostru?
  3. De unde ați început să căutați soluția/ Cum ne-ați găsit?
  4. Ce probleme ați încercat să rezolvați cu produsul/serviciul nostru?
  5. Ce a făcut ca produsul/serviciul nostru să iasă în evidență față de alte opțiuni disponibile pe piață?
  6. Ce ați reușit să realizați de când ați folosit produsul/serviciul nostru?
  7. Care sunt beneficiile specifice pe care le obțineți prin utilizarea produsului/serviciului nostru?
  8. Ce vă place cel mai mult la produsul/serviciul nostru?
  9. Ce anume v-a depășit așteptările?
  10. Care a fost principala dvs. îngrijorare care v-ar fi putut împiedica să cumpărați produsul/serviciul nostru și ce v-a liniștit?
  11. Care este principalul motiv pentru care recomandați produsul/serviciul nostru?
  12. Ce ați spune altcuiva care se gândește să cumpere produsul/serviciul nostru?

5 șabloane de scrisoare de solicitare de mărturii

Cei mai mulți dintre clienții dvs. loiali – indiferent cât de mulțumiți sunt de produsele sau serviciile dvs. – nu vor împărtăși mărturii, decât dacă li se cere acest lucru. Dar cum anume ar trebui să abordați un client pentru o mărturie? Iată câteva șabloane de e-mail testate și verificate pe care le puteți utiliza atunci când solicitați mărturii de la clienții dvs.

Solicitare formală

Solicitare informală

Cerere din partea industriei serviciilor

Ofertă motivantă

Actualizarea unui site web

Întrebări frecvente

Ce sunt solicitările de mărturii?

Solicitările de mărturii sunt cereri de recenzii sau mărturii care pot fi trimise clienților dvs. și apoi postate pe site-ul dvs. web.

Care sunt tipurile de mărturii ale clienților?

Diferitele tipuri de mărturii ale clienților pot include mărturii sub formă de citate, mărturii video, mărturii ale persoanelor cu influență, recenzii ale consumatorilor, studii de caz și mărturii din social media.

De ce ar trebui să acordați atenție mărturiilor?

Mărturiile clienților sunt unul dintre cele mai puternice instrumente de marketing. Studiile sugerează că mărturiile au cel mai mare grad de eficiență (89%) în comparație cu orice alt tip de marketing de conținut.

Ready to put your testimonial templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer service software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce sunt mărturiile?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Mărturiile sunt recomandări din partea unor clienți mulțumiți care afirmă calitatea, performanța sau valoarea unui produs sau serviciu – oferite fie în mod voluntar, fie la cererea unei companii.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Care sunt tipurile de mărturii ale clienților?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Diferitele tipuri de mărturii ale clienților pot include mărturii de citate, mărturii video, mărturii ale persoanelor influente, recenzii ale consumatorilor, studii de caz și mărturii din social media.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “De ce ar trebui să acordați atenție mărturiilor?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Mărturiile clienților sunt unul dintre cele mai puternice instrumente de marketing. Studiile sugerează că mărturiile au cel mai mare grad de eficiență (89%) în comparație cu orice alt tip de marketing de conținut.” } }] }

Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație