Trimiterea de e-mailuri obligatoriu de citit reprezintă o modalitate bună de a împărtăși anunțuri sau știri importante despre companie, produs sau servicii. În acest articol veți găsi sfaturi și șabloane utile pentru crearea de astfel de e-mailuri.
Uneori vor exista știri sau anunțuri atât de importante încât le puteți cataloga drept informații “obligatoriu de citit”. Poate fi vorba de o actualizare despre compania dvs., o situație actuală sau o declarație despre unul dintre produsele sau serviciile dvs.
Din moment ce considerați aceste informații atât de importante, una dintre cele mai bune modalități de a le împărtăși este trimiterea de e-mailuri obligatoriu de citit. Acestea ar putea fi trimise fie către întreaga dvs. listă de e-mailuri, fie doar direcționate către anumite segmente relevante ale acesteia (sperăm că baza dvs. de date de utilizatori este segmentată!).
E-mailul este o metodă eficientă de răspândire a știrilor care trebuie citite, deoarece este încă o metodă populară de comunicare. Cei mai mulți oameni folosesc e-mailul zilnic și își lasă căsuța de primire deschisă, astfel încât vor fi expuși mesajului dvs. la scurt timp după ce acesta este trimis. În plus, puteți verifica rata de deschidere pentru a ști câți destinatari citesc efectiv informațiile importante pe care ați dorit să le împărtășiți.
Cu aceste cunoștințe, veți fi conștient de cât de eficiente sunt e-mailurile pe care trebuie să le citiți. De exemplu, dacă rata de deschidere este scăzută, atunci trebuie să creșteți impactul mesajelor dvs. scriind linii de subiect care să iasă mai bine în evidență în căsuțele de primire aglomerate.
Orice e-mail care conține sau trimite la un anunț pe care îl considerați a fi o lectură esențială poate fi clasificat ca fiind un e-mail obligatoriu de citit. Spre deosebire de alte e-mailuri cu conținut, cum ar fi buletinele informative, e-mailurile care trebuie citite nu au un program fix. Ele sunt trimise doar atunci când este necesar.
Dacă declarația pe care trebuie să o faceți este scurtă, atunci este posibil să includeți aceste informații în corpul e-mailului. Dar, dacă actualizarea este mai lungă sau dacă formatul o face nepotrivită pentru a fi citită din căsuța de e-mail a destinatarilor, atunci ar fi mai bine să o trimiteți ca atașament la mesaj. De asemenea, puteți trimite un e-mail obligatoriu de citit care explică pe scurt problema și include un link către o altă locație online unde poate fi accesat textul integral obligatoriu de citit.
As one of our valued subscribers, we thought that you would like to be informed about the most recent developments at [company].
We consider the following important [new/updates/changes] to be essential information for all of our existing clients:
Announcement 1
Announcement 2
Announcement 3
Thanks for reading, and don’t hesitate to get in touch if you have any questions regarding this announcement or any other issues.
King regards,
The [company] team
Have you heard the important news about [issue]?
We have made a full statement in the document that is attached to this email.
Your understanding at this time is much appreciated, and your business is valued as always.
I’d be happy to provide more information if required, just let me know by replying to this email.
Best wishes,
[Name], [position] at [company]
We have some important [news/updates/changes] that we thought you would like to be informed about.
The complete announcement can be found on our [website/blog/other sources] here [link].
Here are some of the key pieces of information that you will find in our announcement.
Statement 1
Statement 2
Statement 3…
Please feel free to ask any questions that you might have regarding this matter, or anything else.
Best,
[Name] from [company]
Puteți trimite e-mailuri care trebuie neapărat citite ori de câte ori aveți o actualizare importantă pe care considerați că ar trebui să o vadă toți clienții dvs. Pentru a vă asigura că noutățile ajung la cât mai multe persoane și pentru a monitoriza efectiv ratele de deschidere (pentru a avea cunoștințe despre faptul că destinatarii citesc sau nu într-adevăr anunțurile), aceste mesaje ar trebui să fie trimise ca e-mail separat de alt conținut.
Ca atare, nu vor avea un program de publicare regulat, așa cum au de obicei diversele e-mailuri de conținut. În schimb, trebuie să determinați când este necesar un e-mail obligatoriu de citit, iar dacă vă dați seama că trimiteți prea multe, atunci clasificarea dvs. a ceea ce se consideră știri esențiale ar putea fi greșită.
Cel mai bun loc pentru a împărtăși o declarație importantă este, de obicei, în corpul e-mailului însuși. Acest lucru permite destinatarilor să citească actualizarea într-un mod rapid și simplu, fără a fi nevoiți să facă click pe link-uri sau butoane și să fie redirecționați în altă parte.
Cu toate acestea, este posibil ca anunțul să fie pur și simplu prea lung pentru a fi inclus în textul unui e-mail sau să doriți să furnizați informații suplimentare într-un loc în care acestea să poată fi găsite permanent, în loc să se piardă în căsuța de e-mail. În oricare dintre aceste cazuri, ar fi o idee bună să trimiteți un mesaj cu un document atașat sau un link către știrea de neratat publicată pe site-ul dvs. web, pe blog sau pe platformele de socializare.
Acest articol se concentrează pe știrile care trebuie citite ca tip de conținut pe care utilizatorii dvs. trebuie să-l asimileze. Cu toate acestea, există, desigur, știri legate de afaceri care ar trebui să fie partajate doar la nivel intern. Unele dintre șabloanele de e-mail se aplică atât pentru actualizările interne, cât și pentru cele externe, cu toate acestea, unele anunțuri sunt potrivite doar ca text de e-mail sau ca postare pe intranetul local, deoarece vor conține informații confidențiale pe care nu ar trebui să le postați pe site-ul dvs. web, unde pot fi găsite în mod public.
Discover all that LiveAgent has to offer.
Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial today. No credit card required.
Șabloane de e-mail de întâmpinare a clienților
Marketingul prin e-mail rămâne eficient pentru vânzări, iar întâmpinarea clienților este importantă pentru loialitate. Șabloanele de e-mail sunt utile pentru a comunica cu clienții și a le oferi valoare. Este crucial să investiți în canale de comunicare practice și eficiente, cum ar fi marketingul prin e-mail.
Șabloane de e-mailuri informative
E-mailurile informative sunt esențiale pentru a informa clienții despre modificări, evenimente și situații importante fără a include elemente de marketing. Ele sunt scurte, concise și mențin o relație bună cu clienții.
Șabloane de e-mail ce succed vânzările
Textul prezintă utilitatea și importanța utilizării șabloanelor de e-mail pentru creșterea vânzărilor și îmbunătățirea programului de fidelizare. Se discută despre cele două tipuri principale de e-mailuri de urmărire a apelurilor și se oferă exemple concrete de mesaje pentru diferite situații. De asemenea, se subliniază eficiența e-mail-ului ca instrument de marketing față de rețelele de socializare și se oferă sfaturi practice pentru îmbunătățirea și creșterea programului de fidelizare.
Șabloane de e-mail privind coș de cumpărături abandonat
Trimite primul e-mail în momentul ideal pentru o rată de conversie de 20,3%. Folosește CTA cu angajament redus și dovadă socială pentru a-i convinge pe utilizatori să finalizeze cumpărăturile.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.