Încercare gratuită
  • Șabloane
  • Șabloane de e-mail care trebuie citite

Șabloane de e-mail care trebuie citite

Uneori vor exista știri sau anunțuri atât de importante încât le puteți cataloga drept informații “obligatoriu de citit”. Poate fi vorba de o actualizare despre compania dvs., o situație actuală sau o declarație despre unul dintre produsele sau serviciile dvs.

Din moment ce considerați aceste informații atât de importante, una dintre cele mai bune modalități de a le împărtăși este trimiterea de e-mailuri obligatoriu de citit. Acestea ar putea fi trimise fie către întreaga dvs. listă de e-mailuri, fie doar direcționate către anumite segmente relevante ale acesteia (sperăm că baza dvs. de date de utilizatori este segmentată!).

E-mailul este o metodă eficientă de răspândire a știrilor care trebuie citite, deoarece este încă o metodă populară de comunicare. Cei mai mulți oameni folosesc e-mailul zilnic și își lasă căsuța de primire deschisă, astfel încât vor fi expuși mesajului dvs. la scurt timp după ce acesta este trimis. În plus, puteți verifica rata de deschidere pentru a ști câți destinatari citesc efectiv informațiile importante pe care ați dorit să le împărtășiți.

Cu aceste cunoștințe, veți fi conștient de cât de eficiente sunt e-mailurile pe care trebuie să le citiți. De exemplu, dacă rata de deschidere este scăzută, atunci trebuie să creșteți impactul mesajelor dvs. scriind linii de subiect care să iasă mai bine în evidență în căsuțele de primire aglomerate.

Șabloane de e-mail care trebuie citite
Șablonul de e-mail care trebuie citit de la Google

Ce este mai exact un e-mail care trebuie citit?

Orice e-mail care conține sau trimite la un anunț pe care îl considerați a fi o lectură esențială poate fi clasificat ca fiind un e-mail obligatoriu de citit. Spre deosebire de alte e-mailuri cu conținut, cum ar fi buletinele informative, e-mailurile care trebuie citite nu au un program fix. Ele sunt trimise doar atunci când este necesar.

Dacă declarația pe care trebuie să o faceți este scurtă, atunci este posibil să includeți aceste informații în corpul e-mailului. Dar, dacă actualizarea este mai lungă sau dacă formatul o face nepotrivită pentru a fi citită din căsuța de e-mail a destinatarilor, atunci ar fi mai bine să o trimiteți ca atașament la mesaj. De asemenea, puteți trimite un e-mail obligatoriu de citit care explică pe scurt problema și include un link către o altă locație online unde poate fi accesat textul integral obligatoriu de citit.

Personalizarea șablonului de e-mail
Personalizarea șabloanelor de e-mail în LiveAgent

Subiecte pentru e-mail care trebuie citit

  • Actualizare importantă a [companiei] în interior
  • De citit: o declarație despre [problemă]
  • Vă rugăm să găsiți atașată o actualizare importantă din partea [companiei].
  • Noutăți despre [problemă] alături de acest mesaj
  • Vizitați [site-ul nostru web/blog/alte surse] pentru un anunț important
  • Declarație din partea [companiei] cu privire la [problemă]: urmați link-ul din interior

Șabloane de e-mail care trebuie citit

Șablon de e-mail care trebuie citit 1 – anunț în corpul mesajului

Șablon de e-mail care trebuie citit 2 – declarație atașată

Întrebări frecvente

Cât de des pot trimite e-mailuri care trebuie citite?

Puteți trimite e-mailuri care trebuie neapărat citite ori de câte ori aveți o actualizare importantă pe care considerați că ar trebui să o vadă toți clienții dvs. Pentru a vă asigura că noutățile ajung la cât mai multe persoane și pentru a monitoriza efectiv ratele de deschidere (pentru a avea cunoștințe despre faptul că destinatarii citesc sau nu într-adevăr anunțurile), aceste mesaje ar trebui să fie trimise ca e-mail separat de alt conținut.

Ca atare, nu vor avea un program de publicare regulat, așa cum au de obicei diversele e-mailuri de conținut. În schimb, trebuie să determinați când este necesar un e-mail obligatoriu de citit, iar dacă vă dați seama că trimiteți prea multe, atunci clasificarea dvs. a ceea ce se consideră știri esențiale ar putea fi greșită.

Unde poate fi postată o declarație care trebuie citită?

Cel mai bun loc pentru a împărtăși o declarație importantă este, de obicei, în corpul e-mailului însuși. Acest lucru permite destinatarilor să citească actualizarea într-un mod rapid și simplu, fără a fi nevoiți să facă click pe link-uri sau butoane și să fie redirecționați în altă parte. 

Cu toate acestea, este posibil ca anunțul să fie pur și simplu prea lung pentru a fi inclus în textul unui e-mail sau să doriți să furnizați informații suplimentare într-un loc în care acestea să poată fi găsite permanent, în loc să se piardă în căsuța de e-mail. În oricare dintre aceste cazuri, ar fi o idee bună să trimiteți un mesaj cu un document atașat sau un link către știrea de neratat publicată pe site-ul dvs. web, pe blog sau pe platformele de socializare.

Pot trimite un e-mail obligatoriu de citit pe plan intern?

Acest articol se concentrează pe știrile care trebuie citite ca tip de conținut pe care utilizatorii dvs. trebuie să-l asimileze. Cu toate acestea, există, desigur, știri legate de afaceri care ar trebui să fie partajate doar la nivel intern. Unele dintre șabloanele de e-mail se aplică atât pentru actualizările interne, cât și pentru cele externe, cu toate acestea, unele anunțuri sunt potrivite doar ca text de e-mail sau ca postare pe intranetul local, deoarece vor conține informații confidențiale pe care nu ar trebui să le postați pe site-ul dvs. web, unde pot fi găsite în mod public.

Discover all that LiveAgent has to offer.

Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial today. No credit card required.

Free trial

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cât de des pot trimite e-mailuri care trebuie citite?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Puteți trimite e-mailuri obligatoriu de citit ori de câte ori aveți o actualizare importantă pe care considerați că ar trebui să o vadă toți clienții dvs. Cu toate acestea, trebuie să determinați când este necesar un e-mail de tip obligatoriu de citit, iar dacă constatați că trimiteți prea multe, atunci clasificarea dvs. a ceea ce este considerat o știre esențială ar putea fi greșită.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Unde poate fi postată o declarație obligatoriu de citit?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Cel mai bun loc pentru a împărtăși o declarație importantă este, de obicei, în corpul e-mailului însuși. Cu toate acestea, dacă anunțul este prea lung, ar fi o idee bună să trimiteți un mesaj cu un document atașat sau un link.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Pot să trimit un e-mail obligatoriu de citit pe plan intern?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Da, dar înainte de a trimite e-mailul, stabiliți dacă anunțul conține informații confidențiale, astfel încât să puteți alege un canal adecvat pentru a răspândi mesajul. Ca urmare, veți evita greșeli potențial dăunătoare.” } }] }

Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație