Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Repertoriu
  • Canale de comunicare utilizate de centrul de asistență SUMO

Canale de comunicare utilizate de centrul de asistență SUMO

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei SUMO. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei SUMO. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei SUMO și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei SUMO, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al SUMO

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei SUMO

SUMO Asistență prin poștă electronică

help@sumo.com

Discutați cu reprezentantul companiei SUMO

SUMO Asistență prin conversații directe

N/A

Apelați serviciul de asistență al companiei SUMO

SUMO Asistență centru de apeluri

N/A

Aflați mai multe despre produsele companiei SUMO

SUMO Bază de cunoștințe

N/A

Luați parte la discuțiile de pe forum ale comunității companiei SUMO.

SUMO Forum

N/A

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a SUMO

Pagina de Instagram a SUMO

N/A

Pagina de Facebook a SUMO

Pagina de Facebook a SUMO

facebook.com/sumo/

Pagina de Twitter a SUMO

Pagina de Twitter a SUMO

twitter.com/sumome

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

N/A

Repertoriu

SLA conversații directe

N/A

Repertoriu

SLA centru de apeluri

N/A

Repertoriu

SLA forum

N/A

Termenii și condițiile SUMO

Termenii și condițiile SUMO

N/A

Politica de confidențialitate a SUMO

Politica de confidențialitate a SUMO

N/A

Politica de securitate a SUMO

Politica de securitate a SUMO

N/A

Politica RGPD a SUMO

Politica RGPD a SUMO

N/A

Pagina de Wikipedia a SUMO

Pagina de Wikipedia a SUMO

N/A

Programul de afiliere al SUMO

Programul de afiliere al SUMO

N/A

Locație

Întrebări frecvente

Ce reprezintă compania SUMO?

SUMO promovează cele mai bune produse online pentru a-i ajuta pe antreprenori să facă furori.

Ce canale de comunicare utilizează SUMO?

Agenții serviciului clienți SUMO pot fi contactați prin următoarele canale de comunicare: email și rețele de socializare.

 

Cum pot intra în legătură cu cei de la SUMO?

Puteți contacta reprezentanții SUMO prin trimiterea unui email sau lăsându-le un mesaj pe platformele social media.

 

Care este adresa de email la care poate fi contactată compania SUMO?

Puteți contacta centrul de suport SUMO trimițând un email la adresa help@sumo.com

Compania SUMO oferă suport clienților prin live chat?

Nu, cei de la SUMO nu oferă suport prin live chat.

 

Cum pot discuta cu cineva din cadrul companiei SUMO?

SUMO  nu oferă suport prin telefon.

 

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație