Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Canalele de comunicare ale Bark

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Bark. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Bark. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Bark și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Bark, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al Bark

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei Bark

Bark Asistență prin poștă electronică

team@bark.com

Discutați cu reprezentantul companiei Bark

Bark Asistență prin conversații directe

N/A

Apelați serviciul de asistență al companiei Bark

Bark Asistență centru de apeluri

020 3697 0237

Aflați mai multe despre produsele companiei Bark

Bark Bază de cunoștințe

https://help.bark.com/

Luați parte la discuțiile de pe forum ale comunității companiei Bark.

Bark Forum

N/A

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a Bark

Pagina de Instagram a Bark

instagram.com/barkteamuk/

Pagina de Facebook a Bark

Pagina de Facebook a Bark

facebook.com/barkteam/

Pagina de Twitter a Bark

Pagina de Twitter a Bark

twitter.com/barkteam?lang=en

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

N/A

Repertoriu

SLA conversații directe

N/A

Repertoriu

SLA centru de apeluri

N/A

Repertoriu

SLA forum

N/A

Termenii și condițiile Bark

Termenii și condițiile Bark

N/A

Politica de confidențialitate a Bark

Politica de confidențialitate a Bark

N/A

Politica de securitate a Bark

Politica de securitate a Bark

N/A

Politica RGPD a Bark

Politica RGPD a Bark

N/A

Pagina de Wikipedia a Bark

Pagina de Wikipedia a Bark

N/A

Programul de afiliere al Bark

Programul de afiliere al Bark

N/A

Locație

Întrebări frecvente

Cu ce se ocupă Bark?

Bark este cel mai mare marketplace din Marea Britanie, care acționează ca intermediar între consumatori și afaceri cu profesioniștiI de care aceștia au nevoie.

Ce tip de suport oferă compania Bark?

Serviciul clienți al Bark poate fi contactat prin email, call center, rețele de socializare și centru de auto-asistență.

 

Cum pot contacta compania Bark?

Puteți contacta reprezentanții Bark prin trimiterea unui email, apelare telefonică sau lăsându-le un mesaj pe platformele social media. În plus, puteți accesa baza de cunoștințe dacă sunteți adeptul auto-asistenței.

 

Care este adresa de email a celor de la Bark?

Puteți contacta centrul de suport trimițând un email la adresa team@bark.com

Bark oferă servicii de suport prin live chat?

Nu, Bark nu oferă suport prin live chat.

 

Cum pot discuta cu un reprezentant Bark?

Dacă preferați să-i contactați telefonic, apelați numărul 020 3697 0237

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație