V-ați săturat de software-ul dvs. de birou?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă Kayako de pe piață.

  • ✓ Fără taxă de configurare
  • ✓ Serviciu clienți 24/7
  • ✓ Nu este necesar un card de credit
  • ✓ Anulați oricând
Folosit de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Căutați o alternativă Kayako?

Kayako este un software excelent de birou de asistență, cu o interfață elegantă, care „conectează punctele dintre canalele dvs. de asistență, informațiile clienților dvs. și echipa dvs.”. Are un preț competitiv, cu toate acestea, dacă sunteți în căutarea unei alternative Kayako, luați în considerare LiveAgent. LiveAgent se mândrește cu un sistem hibrid de ticketing care conectează, de asemenea, punctele pentru echipa ta. Descoperiți căsuță noastră elegantă de e-mail cu mai mult de 179 de funcții de asistență și peste 40 de integrări. Cu LiveAgent veți vedea că, cu software-ul excelent, vine un serviciu excelent pentru clienți.

Migrați de la Kayako la LiveAgent în câteva minute. Oferim o migrare asistată de la Kayako, care va importa toate datele dvs. de la Kayako în LiveAgent. Este gratuit și durează doar 5 minute.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Caracteristici Liveagent
Încercați cea mai bună alternativă de asistență self-service gratuit! Nu este necesar un card de credit.
Concurent
Evaluare generală
Evaluări generale ale software-ului de la utilizatori verificați pe Capterra.
4.7
A primit o evaluare generală de 4,7 din 5 de către utilizatorii verificați de pe Capterra.
4.0
A primit o evaluare generală de 4,0 din 5 de către utilizatori verificați pe Capterra.
Ușor de utilizat
Evaluări de ușurință în utilizare de la utilizatori verificați pe Capterra.
4.6
Evaluat la 4,6 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatorii verificați de pe Capterra.
3.9
Evaluat cu 3,9 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatorii verificați de pe Capterra.
Serviciu clienți
Evaluări de asistență pentru clienți de la utilizatori verificați pe Capterra.
4.7
Evaluat cu 4,7 din 5 pentru asistență pentru clienți de către utilizatori verificați pe Capterra.
3.8
Evaluat cu 3,8 din 5 pentru asistență pentru clienți de către utilizatori verificați pe Capterra.
Raport calitate-preț
Evaluări preț-valoare de la utilizatori verificați pe Capterra.
4.7
Evaluat cu 4,7 din 5 pentru valoarea produsului și prețul de către utilizatorii verificați de pe Capterra.
3.8
Evaluat cu 3,8 din 5 pentru valoarea produsului comparativ cu prețul de către utilizatorii verificați de pe Capterra.
Preț
Prețul software-ului în USD pe agent pe lună.
$15/month/agent Preț în USD pe agent pe lună.
$15/month/agent Preț în USD pe agent pe lună.
Alerte / escalări
Alerte și escalade pentru tickete și SLA-uri pe baza condițiilor prioritare și predefinite.
Oferă alerte și escaladări.
Oferă alerte și escaladări.
Rutare automatizată
Direcționarea automată a biletelor către departamente și agenți specifici pe baza condițiilor predefinite.
Oferă rutare automată.
Oferă rutare automată.
Managementul centrului de apel
Un tablou de bord centralizat pentru efectuarea, primirea și gestionarea apelurilor.
Oferă managementul centrului de apel.
Oferă managementul centrului de apel.
Gestionarea cozii
Un sistem care este utilizat pentru a gestiona cozile de apel.
Oferă gestionarea cozii.
Oferă gestionarea cozii.
Gestionarea e-mailurilor
Capacitatea de a conecta software-ul de ticketing cu mai multe adrese de e-mail pentru a primi, răspunde și scrie e-mailuri direct din software.
Oferă gestionarea e-mailurilor.
Oferă gestionarea e-mailurilor.
Valori de performanță
Urmăriți comportamentul vizitatorului site-ului dvs. Vedeți cât timp navighează pe site-ul dvs. sau pe ce site se află.
Oferă valori de performanță.
Oferă valori de performanță.
Managementul bazei de cunoștințe
O caracteristică care permite utilizatorilor să creeze și să gestioneze depozite complete de cunoștințe.
Oferă managementul bazei de cunoștințe.
Oferă managementul bazei de cunoștințe.
Multi-Comunicare prin canal
Se conectează cu mai multe linii de comunicații (cum ar fi e-mail, chat live, un centru de apeluri sau rețele sociale) pentru a simplifica toate mesajele și a permite utilizatorilor să răspundă la acestea din software-ul de ticketing.
Oferă comunicare multi-canal.
Oferă comunicare multi-canal.
Chat în timp real
Un widget nativ de chat live care poate fi implementat pe site-ul dvs. și utilizat pentru comunicarea în timp real cu vizitatorii site-ului dvs. web.
Oferă chat în timp real.
Oferă chat în timp real.
Raportare / Analize
Un tablou de bord analitic care permite utilizatorilor să genereze rapoarte de performanță.
Oferă rapoarte / analize.
Nu oferă rapoarte / analize.
Portal de autoservire
O caracteristică care vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să îl poată înregistra pentru a accesa ticketele lor anterioare și conținutul bazei de cunoștințe.
Oferă un portal de autoservire.
Oferă un portal de autoservire.
Managementul acordului de nivel de serviciu (SLA)
O caracteristică care vă permite să gestionați și să monitorizați jurnalele SLA, conformitatea SLA și multe altele.
Oferă gestionarea acordului de nivel de serviciu (SLA).
Oferă gestionarea acordului de nivel de serviciu (SLA).
Integrare social media
Integrări cu rețele sociale populare precum Facebook.
Oferă integrări în rețelele sociale.
Oferă integrări în rețelele sociale.
Gestionarea ticketelor
Gestionați tickete cu transferuri de tickete, îmbinarea ticketelor, împărțirea, marcarea ca spam, amânare și multe altele.
Oferă gestionarea ticketelor.
Oferă gestionarea ticketelor.
Managementul fluxului de lucru
Reguli de automatizare care pot fi implementate pentru a accelera procesele de asistență pentru clienți.
Oferă gestionarea fluxului de lucru.
Oferă gestionarea fluxului de lucru.

3 motive pentru care companiile trec la LiveAgent

Aflați cum se distinge LiveAgent de alte alternative

Satisfacție îmbunătățită

LiveAgent crește satisfacția clienților și îmbunătățește ratele de conversie.

Productivitate crescută

Reduceți timpul de lucru al agenților dvs. și rezolvați mai multe întrebări ale clienților datorită căsuței noastre universale.

Bogat în Caracteristici Utile

Cu mai mult de 179 de funcții de asistență, furnizarea de asistență va fi o nimica toată.

report on tablet-illustration

Puternică alternativă Kayako

Obținerea celui mai bun raport calitate-preț este crucială atunci când căutați un software de asistență excelent. Kayako oferă trei pachete de bază diferite. LiveAgent oferă 4 pachete de bază la prețuri competitive, precum și funcții de completare, cum ar fi integrări de social media. Dacă sunteți în căutarea unei alternative complete Kayako, luați în considerare LiveAgent. Avem un flux de tichete hibrid, căsuță de intrare unificată omnicanal, funcții de raportare și analiză, automatizare, gamificare și multe altele! Cu LiveAgent, veți obține mai mult pentru mai puțin.Încercați LiveAgent astăzi. Încercați trialul nostru gratuit de 14 zile astăzi, nu este necesar un card de credit.

Profitați de puterea căsuței universale

Inbox-ul nostru universal are peste 179 de funcții de asistență pregătite pentru utilizare. Încercați etichete, mementouri, note sau oricare dintre integrările noastre de peste 40 de ani.

LiveAgent dashboard on monitor

Cel mai rapid widget de chat

Dacă căutați o alternativă Kayako și viteza este o valoare importantă pentru dvs., LiveAgent ar putea fi ceea ce căutați. Când comparați performanța generală a widget-ului de chat LiveAgent vs Kayako, veți observa că widget-ul de chat LiveAgent se afișează în doar 2,5 secunde, ceea ce este incredibil de rapid.

Un widget de chat rapid este calea de urmat dacă doriți să convertiți în mod eficient un vizitator al site-ului într-un client. Potrivit unui raport eMarketer, 35% dintre vizitatorii site-ului au făcut o achiziție online după ce au folosit chat-ul live.

quick quality customer service through live chat
connected world map

Suntem multilingvi

Software-ul nostru este multilingv. LiveAgent este disponibil în 43 de traduceri în diferite limbi (unele parțiale) și acceptă widget-uri adaptabile la limbă. Nu lăsați limbile străine să creeze o barieră între dvs. și clienții dvs. V-am acoperit.

De ce să vă mulțumiți cu mai puțin?

LiveAgent este cel mai revizuit și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru IMM-uri în 2020. De aceea este o alternativă excelentă la Groove. LiveAgent vă economisește timp și bani, astfel încât să vă puteți concentra asupra a ceea ce este important – construirea de relații semnificative cu clienții dvs.

man and woman receiving awards

Comparație LiveAgent vs. Kayako

Vedeți cum ne comparăm cu Kanako pe baza recenziilor clienților de la Capterra

Kayako vs LiveAgent Capterra comparison
Corect din 22.01.2020

Vedeți de ce clienții noștri au ales LiveAgent ca alternativa lor preferată Kayako

Comparați-ne cu diferite programe de asistență

Sunteți curios să vedeți cum ne adaptăm la alte soluții populare de asistență? Consultați paginile noastre de comparație și descoperiți tot ce avem de oferit.

    Articole legate deAlternativă la Kayako
    Începeți gestionarea proiectelor cu funcțiile și integrările de gestionare a proiectelor LiveAgent. Planificați sarcini și gestionați agenți și departamente.

    Gestionarea proiectelor

    TEXT-ul furnizează informații valoroase despre strategiile eficiente de marketing. Este important ca marketerii să se concentreze pe segmentarea corectă a pieței și să adapteze mesajele de marketing pentru a atrage clienții potențiali. Promovarea obiectivelor de marketing prin intermediul canalelor de comunicare adecvate va contribui la atingerea succesului în marketing.

    Personalizați-vă biblioteca de sunete și obțineți alerte particularizate pentru noi tichete, apeluri, mesaje din sistemul de conversații, conexiuni și multe altele.

    Sunete

    Oferim servicii de marketing pentru a crește vânzările și a consolida brandul dumneavoastră. Contactați-ne acum pentru o evaluare gratuită a nevoilor dvs. de marketing.

    Lăsați clienții să voteze care sunt cele mai importante caracteristici pentru ei. Discutați fiecare idee cu ei într-un forum de feedback. Citiți mai multe despre aceasta în articol.

    Feedback & Sugestii

    Importanța feedback-ului clienților în industria valutară este evidențiată în text, alături de exemple de șabloane pentru help desk și instrumentele de feedback Nicereply și Simplesat. Autorul subliniază importanța unui serviciu excelent pentru clienți și promovează software-ul LiveAgent.

    Hyper Text Transfer Protocol Secure (HTTPS) este versiunea securizată a HTTP, protocolul prin care datele sunt trimise între browserul dvs. și site-ul web.

    Criptarea HTTPS

    LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel, inclusiv servicii de-email și seminarii web pentru îmbunătățirea experienței clienților din industria de găzduire web.

    Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

    Recenzii

    LiveAgent oferă software pentru serviciul clienților, sisteme de telefonie VoIP și alte funcționalități pentru a gestiona eficient reclamațiile și comunicarea cu clienții.

    Aflați cum se descurcă departamentul de suport clienți și care este opinia clienților despre interacțiunea cu acesta. Descoperiți trendurile actuale.

    Prezentare generală a performanței agenților

    Reprezentanții serviciului pentru clienți joacă un rol crucial în dezvoltarea conținutului util și în urmărirea performanțelor în relația cu clienții. Indicatorii de măsurare a performanței incluie NPS, CSAT, CES și IQS. LiveAgent este recomandat pentru servicii clienți.

    Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

    Start Free Trial x