V-ați săturat de software-ul dvs. de birou?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă Kayako de pe piață.

  • ✓ Fără taxă de configurare    
  • ✓ Serviciu clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar un card de credit    
  • ✓ Anulați oricând
Folosit de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Căutați o alternativă Kayako?

Kayako este un software excelent de birou de asistență, cu o interfață elegantă, care „conectează punctele dintre canalele dvs. de asistență, informațiile clienților dvs. și echipa dvs.”. Are un preț competitiv, cu toate acestea, dacă sunteți în căutarea unei alternative Kayako, luați în considerare LiveAgent. LiveAgent se mândrește cu un sistem hibrid de ticketing care conectează, de asemenea, punctele pentru echipa ta. Descoperiți căsuță noastră elegantă de e-mail cu mai mult de 179 de funcții de asistență și peste 40 de integrări. Cu LiveAgent veți vedea că, cu software-ul excelent, vine un serviciu excelent pentru clienți.

Migrați de la Kayako la LiveAgent în câteva minute. Oferim o migrare asistată de la Kayako, care va importa toate datele dvs. de la Kayako în LiveAgent. Este gratuit și durează doar 5 minute.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Caracteristici Liveagent Concurent
Evaluare generală
Evaluări generale ale software-ului de la utilizatori verificați pe Capterra.
4.7
A primit o evaluare generală de 4,7 din 5 de către utilizatorii verificați de pe Capterra.
4.0
A primit o evaluare generală de 4,0 din 5 de către utilizatori verificați pe Capterra.
Ușor de utilizat
Evaluări de ușurință în utilizare de la utilizatori verificați pe Capterra.
4.6
Evaluat la 4,6 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatorii verificați de pe Capterra.
3.9
Evaluat cu 3,9 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatorii verificați de pe Capterra.
Serviciu clienți
Evaluări de asistență pentru clienți de la utilizatori verificați pe Capterra.
4.7
Evaluat cu 4,7 din 5 pentru asistență pentru clienți de către utilizatori verificați pe Capterra.
3.8
Evaluat cu 3,8 din 5 pentru asistență pentru clienți de către utilizatori verificați pe Capterra.
Raport calitate-preț
Evaluări preț-valoare de la utilizatori verificați pe Capterra.
4.7
Evaluat cu 4,7 din 5 pentru valoarea produsului și prețul de către utilizatorii verificați de pe Capterra.
3.8
Evaluat cu 3,8 din 5 pentru valoarea produsului comparativ cu prețul de către utilizatorii verificați de pe Capterra.
Preț
Prețul software-ului în USD pe agent pe lună.
$15/month/agent Preț în USD pe agent pe lună.
$15/month/agent Preț în USD pe agent pe lună.
Alerte / escalări
Alerte și escalade pentru tickete și SLA-uri pe baza condițiilor prioritare și predefinite.
Oferă alerte și escaladări.
Oferă alerte și escaladări.
Rutare automatizată
Direcționarea automată a biletelor către departamente și agenți specifici pe baza condițiilor predefinite.
Oferă rutare automată.
Oferă rutare automată.
Managementul centrului de apel
Un tablou de bord centralizat pentru efectuarea, primirea și gestionarea apelurilor.
Oferă managementul centrului de apel.
Oferă managementul centrului de apel.
Gestionarea cozii
Un sistem care este utilizat pentru a gestiona cozile de apel.
Oferă gestionarea cozii.
Oferă gestionarea cozii.
Gestionarea e-mailurilor
Capacitatea de a conecta software-ul de ticketing cu mai multe adrese de e-mail pentru a primi, răspunde și scrie e-mailuri direct din software.
Oferă gestionarea e-mailurilor.
Oferă gestionarea e-mailurilor.
Valori de performanță
Urmăriți comportamentul vizitatorului site-ului dvs. Vedeți cât timp navighează pe site-ul dvs. sau pe ce site se află.
Oferă valori de performanță.
Oferă valori de performanță.
Managementul bazei de cunoștințe
O caracteristică care permite utilizatorilor să creeze și să gestioneze depozite complete de cunoștințe.
Oferă managementul bazei de cunoștințe.
Oferă managementul bazei de cunoștințe.
Multi-Comunicare prin canal
Se conectează cu mai multe linii de comunicații (cum ar fi e-mail, chat live, un centru de apeluri sau rețele sociale) pentru a simplifica toate mesajele și a permite utilizatorilor să răspundă la acestea din software-ul de ticketing.
Oferă comunicare multi-canal.
Oferă comunicare multi-canal.
Chat în timp real
Un widget nativ de chat live care poate fi implementat pe site-ul dvs. și utilizat pentru comunicarea în timp real cu vizitatorii site-ului dvs. web.
Oferă chat în timp real.
Oferă chat în timp real.
Raportare / Analize
Un tablou de bord analitic care permite utilizatorilor să genereze rapoarte de performanță.
Oferă rapoarte / analize.
Nu oferă rapoarte / analize.
Portal de autoservire
O caracteristică care vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să îl poată înregistra pentru a accesa ticketele lor anterioare și conținutul bazei de cunoștințe.
Oferă un portal de autoservire.
Oferă un portal de autoservire.
Managementul acordului de nivel de serviciu (SLA)
O caracteristică care vă permite să gestionați și să monitorizați jurnalele SLA, conformitatea SLA și multe altele.
Oferă gestionarea acordului de nivel de serviciu (SLA).
Oferă gestionarea acordului de nivel de serviciu (SLA).
Integrare social media
Integrări cu rețele sociale populare precum Facebook.
Oferă integrări în rețelele sociale.
Oferă integrări în rețelele sociale.
Gestionarea ticketelor
Gestionați tickete cu transferuri de tickete, îmbinarea ticketelor, împărțirea, marcarea ca spam, amânare și multe altele.
Oferă gestionarea ticketelor.
Oferă gestionarea ticketelor.
Managementul fluxului de lucru
Reguli de automatizare care pot fi implementate pentru a accelera procesele de asistență pentru clienți.
Oferă gestionarea fluxului de lucru.
Oferă gestionarea fluxului de lucru.

3 motive pentru care companiile trec la LiveAgent

Aflați cum se distinge LiveAgent de alte alternative

Satisfacție îmbunătățită

LiveAgent crește satisfacția clienților și îmbunătățește ratele de conversie.

Productivitate crescută

Reduceți timpul de lucru al agenților dvs. și rezolvați mai multe întrebări ale clienților datorită căsuței noastre universale.

Bogat în Caracteristici Utile

Cu mai mult de 179 de funcții de asistență, furnizarea de asistență va fi o nimica toată.

report on tablet-illustration

Puternică alternativă Kayako

Obținerea celui mai bun raport calitate-preț este crucială atunci când căutați un software de asistență excelent. Kayako oferă trei pachete de bază diferite. LiveAgent oferă 4 pachete de bază la prețuri competitive, precum și funcții de completare, cum ar fi integrări de social media. Dacă sunteți în căutarea unei alternative complete Kayako, luați în considerare LiveAgent. Avem un flux de tichete hibrid, căsuță de intrare unificată omnicanal, funcții de raportare și analiză, automatizare, gamificare și multe altele! Cu LiveAgent, veți obține mai mult pentru mai puțin.Încercați LiveAgent astăzi. Încercați trialul nostru gratuit de 14 zile astăzi, nu este necesar un card de credit.

Profitați de puterea căsuței universale

Inbox-ul nostru universal are peste 179 de funcții de asistență pregătite pentru utilizare. Încercați etichete, mementouri, note sau oricare dintre integrările noastre de peste 40 de ani.

LiveAgent dashboard on monitor

Cel mai rapid widget de chat

Dacă căutați o alternativă Kayako și viteza este o valoare importantă pentru dvs., LiveAgent ar putea fi ceea ce căutați. Când comparați performanța generală a widget-ului de chat LiveAgent vs Kayako, veți observa că widget-ul de chat LiveAgent se afișează în doar 2,5 secunde, ceea ce este incredibil de rapid.

Un widget de chat rapid este calea de urmat dacă doriți să convertiți în mod eficient un vizitator al site-ului într-un client. Potrivit unui raport eMarketer, 35% dintre vizitatorii site-ului au făcut o achiziție online după ce au folosit chat-ul live.

quick quality customer service through live chat
connected world map

Suntem multilingvi

Software-ul nostru este multilingv. LiveAgent este disponibil în 43 de traduceri în diferite limbi (unele parțiale) și acceptă widget-uri adaptabile la limbă. Nu lăsați limbile străine să creeze o barieră între dvs. și clienții dvs. V-am acoperit.

De ce să vă mulțumiți cu mai puțin?

LiveAgent este cel mai revizuit și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru IMM-uri în 2020. De aceea este o alternativă excelentă la Groove. LiveAgent vă economisește timp și bani, astfel încât să vă puteți concentra asupra a ceea ce este important – construirea de relații semnificative cu clienții dvs.

man and woman receiving awards

Comparație LiveAgent vs. Kayako

Vedeți cum ne comparăm cu Kanako pe baza recenziilor clienților de la Capterra

Kayako vs LiveAgent Capterra comparison
Corect din 22.01.2020

Vedeți de ce clienții noștri au ales LiveAgent ca alternativa lor preferată Kayako

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

Cum se compară LiveAgent cu Kayako?

LiveAgent oferă următoarele caracteristici suplimentare pentru Kayako: call center, integrare Instagram, integrare Viber și butoane de chat nelimitate.

Care sunt beneficiile suplimentare ale utilizării LiveAgent față de Kayako?

Avantajele suplimentare ale utilizării LiveAgent față de Kayako includ satisfacția crescută a clienților, reținerea clienților, costuri reduse ale serviciilor pentru clienți, rata de churn redusă și un flux de lucru mai bun al agentului.

Related Articles to Alternativă la Kayako
LiveAgent oferă migrarea gratuită de la Kayako la LiveAgent. Aruncați o privire peste detalii și beneficiați de migrarea gratuită chiar astăzi.

Vă mutați de la Kayako?

Kayako şi LiveAgent sunt două programe software de gestionare a relaţiei cu clienţii. Ambele oferă gestionarea bazei de cunoştinţe, comunicare multicanal şi conversații în timp real. Kayako oferă un portal de autoservire şi gestionarea fluxului de lucru, în timp ce LiveAgent oferă alerte şi escalări şi direcționarea automată a tichetelor. Evaluările generale ale programelor din partea utilizatorilor verificați de pe Capterra indică faptul că Kayako are o evaluare generală de 4,0 din 5, în timp ce LiveAgent are o evaluare generală de 4,7 din 5. Kayako este evaluat ca fiind mai puţin ușor de utilizat decât LiveAgent, cu o evaluare de 3,9 din 5 comparativ cu 4,6 din 5 pentru LiveAgent. Kayako primeşte, de asemenea, evaluări mai mici pentru serviciul de asistenţă pentru clienți şi raportul calitate-preţ decât LiveAgent, cu o evaluare de 3,8 din 5 comparativ cu 4,7 din 5 pentru ambele. Preţul este acelaşi pentru ambele programe, la 15 $/lună/agent. Ambii programe oferă gestionarea centrului de apeluri, gestionarea apelurilor în aşteptare şi gestionarea poştei electronice.

Dovecot este un server de e-mail cu capabilități de auto-reparare, administrare ușoară, opțiuni de migrare și multe altele pentru întreprinderea dvs.

Dovecot

LiveAgent is a global help desk software that provides multilingual support in over 40 languages. It offers over 179 support features and 40 integrations, and its intuitive ticketing system allows for the automation of common customer service tasks. The customer experience can be customized through personalized contact forms and support centers. LiveAgent also offers a knowledge base and free 14-day trial period. A customer service center is essential for any business, and LiveAgent's software is a cost-effective choice that increases efficiency and saves time through chat, social media, and phone support. Its methods of reporting and email integration are also highly valued by users. The software is adaptable and constantly improving, and customer representatives should have communication skills and be flexible to offer personalized solutions and a quality experience for customers.

LiveAgent vă oferă o căsuță de e-mail partajată a companiei care permite personalului dvs. să împartă volumul de muncă al agenților indisponibili. Citiți despre avantajele software-ului pentru succesul clienților.

Software pentru succesul clienților pentru o experiență mai bună a clienților

Software-ul LiveAgent este utilizat la nivel mondial și vine cu asistență multilingvă, oferind peste 40 de limbi. Personalul poate utiliza limba maternă atunci când răspunde la solicitările clientului, iar clienții pot căuta ajutor în limba lor. LiveAgent oferă peste 179 de funcții de asistență și peste 40 de integrări, iar sistemul intuitiv de ticketing permite vizualizarea și automatizarea sarcinilor comune de servicii pentru clienți. Experiența clientului poate fi adaptată la nevoile specifice ale sectorului prin crearea de formulare de contact și centre de asistență personalizate, iar LiveAgent îmbunătățește continuu și dezvoltă noi caracteristici.

Liveagent este soluția de asistență pentru clienți supremă pentru afacerea dvs. Oferiți asistență prin mai multe canale și conturi. Oferiți ajutor cu cele mai bune instrumente și ușurați fluxul de lucru cu un sistem excelent de tichete. 4 motive pentru care companiile trec la cel mai rapid chat live liveagent, widgetul nostru de chat live este cel mai rapid de pe piață, cu viteze de chat afișate la 2,5 secunde.

Căutați o alternativă Vocalcom?

LiveAgent este mai avansat decât Vocalcom în privința celor mai multe caracteristici, inclusiv istoric nelimitat, site-uri nelimitate, butoane de chat nelimitate, apeluri video și suport disponibil 24/7. Ambele platforme oferă ticketing, chat live, Call Center, self-service și integrări cu Facebook, Twitter, Instagram și Viber, dar LiveAgent vine cu un forum al clienților și bază de cunoștințe. Ambele oferă, de asemenea, automatizare și reguli, dar API-urile sunt disponibile exclusiv pe LiveAgent.

Liveagent oferă mai multe opțiuni atunci când vine vorba de furnizarea de asistență pentru clienți. Este soluția supremă pentru afacerea dvs. Alegeți unul dintre cele trei planuri plătite sau alegeți caracteristici separate.

Căutați o alternativă la Vision?

LiveAgent este o alternativă puternică la Vision, oferind un software de asistență care acceptă toate canalele de comunicare relevante, inclusiv rețele sociale precum Instagram, Twitter și Facebook. De asemenea, oferă un sistem excelent de tichete care organizează comunicarea pentru dvs., astfel încât să puteți oferi o asistență mai bună clienților dvs. LiveAgent este una dintre puținele soluții de asistență care acoperă nu doar Facebook și Twitter, ci și comunicările pe Instagram, iar integrarea Viber este pe drum.

Doriți să vă migrați datele de la Lucep la o soluție diferită? Aruncați o privire peste LiveAgent și vedeți toate beneficiile. Începeți-vă astăzi perioada de încercare gratuită.

Doriți să migrați de la Lucep la LiveAgent?

LiveAgent este un program de asistență cu recenzii excelente și apreciat în rândul IMM-urilor și al unor companii de renume. Acesta oferă servicii de asistență internațională pentru clienți și are mai multe planuri de abonament disponibile pentru a satisface nevoile tuturor tipurilor de afaceri. Planul gratuit este disponibil timp de 7 zile.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație