Kayako şi LiveAgent sunt două programe software de gestionare a relaţiei cu clienţii. Ambele oferă gestionarea bazei de cunoştinţe, comunicare multicanal şi conversații în timp real. Kayako oferă un portal de autoservire şi gestionarea fluxului de lucru, în timp ce LiveAgent oferă alerte şi escalări şi direcționarea automată a tichetelor. Evaluările generale ale programelor din partea utilizatorilor verificați de pe Capterra indică faptul că Kayako are o evaluare generală de 4,0 din 5, în timp ce LiveAgent are o evaluare generală de 4,7 din 5. Kayako este evaluat ca fiind mai puţin ușor de utilizat decât LiveAgent, cu o evaluare de 3,9 din 5 comparativ cu 4,6 din 5 pentru LiveAgent. Kayako primeşte, de asemenea, evaluări mai mici pentru serviciul de asistenţă pentru clienți şi raportul calitate-preţ decât LiveAgent, cu o evaluare de 3,8 din 5 comparativ cu 4,7 din 5 pentru ambele. Preţul este acelaşi pentru ambele programe, la 15 $/lună/agent. Ambii programe oferă gestionarea centrului de apeluri, gestionarea apelurilor în aşteptare şi gestionarea poştei electronice.
LiveAgent is a global help desk software that provides multilingual support in over 40 languages. It offers over 179 support features and 40 integrations, and its intuitive ticketing system allows for the automation of common customer service tasks. The customer experience can be customized through personalized contact forms and support centers. LiveAgent also offers a knowledge base and free 14-day trial period. A customer service center is essential for any business, and LiveAgent's software is a cost-effective choice that increases efficiency and saves time through chat, social media, and phone support. Its methods of reporting and email integration are also highly valued by users. The software is adaptable and constantly improving, and customer representatives should have communication skills and be flexible to offer personalized solutions and a quality experience for customers.
Software pentru succesul clienților pentru o experiență mai bună a clienților
Software-ul LiveAgent este utilizat la nivel mondial și vine cu asistență multilingvă, oferind peste 40 de limbi. Personalul poate utiliza limba maternă atunci când răspunde la solicitările clientului, iar clienții pot căuta ajutor în limba lor. LiveAgent oferă peste 179 de funcții de asistență și peste 40 de integrări, iar sistemul intuitiv de ticketing permite vizualizarea și automatizarea sarcinilor comune de servicii pentru clienți. Experiența clientului poate fi adaptată la nevoile specifice ale sectorului prin crearea de formulare de contact și centre de asistență personalizate, iar LiveAgent îmbunătățește continuu și dezvoltă noi caracteristici.
Căutați o alternativă Vocalcom?
LiveAgent este mai avansat decât Vocalcom în privința celor mai multe caracteristici, inclusiv istoric nelimitat, site-uri nelimitate, butoane de chat nelimitate, apeluri video și suport disponibil 24/7. Ambele platforme oferă ticketing, chat live, Call Center, self-service și integrări cu Facebook, Twitter, Instagram și Viber, dar LiveAgent vine cu un forum al clienților și bază de cunoștințe. Ambele oferă, de asemenea, automatizare și reguli, dar API-urile sunt disponibile exclusiv pe LiveAgent.
Căutați o alternativă la Vision?
LiveAgent este o alternativă puternică la Vision, oferind un software de asistență care acceptă toate canalele de comunicare relevante, inclusiv rețele sociale precum Instagram, Twitter și Facebook. De asemenea, oferă un sistem excelent de tichete care organizează comunicarea pentru dvs., astfel încât să puteți oferi o asistență mai bună clienților dvs. LiveAgent este una dintre puținele soluții de asistență care acoperă nu doar Facebook și Twitter, ci și comunicările pe Instagram, iar integrarea Viber este pe drum.
Doriți să migrați de la Lucep la LiveAgent?
LiveAgent este un program de asistență cu recenzii excelente și apreciat în rândul IMM-urilor și al unor companii de renume. Acesta oferă servicii de asistență internațională pentru clienți și are mai multe planuri de abonament disponibile pentru a satisface nevoile tuturor tipurilor de afaceri. Planul gratuit este disponibil timp de 7 zile.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date