Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

V-ați săturat de software-ul dvs. de birou?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă Kayako de pe piață.

  • ✓ Fără taxă de configurare    
  • ✓ Serviciu clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar un card de credit    
  • ✓ Anulați oricând
Folosit de
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Căutați o alternativă Kayako?

Kayako este un software excelent de birou de asistență, cu o interfață elegantă, care „conectează punctele dintre canalele dvs. de asistență, informațiile clienților dvs. și echipa dvs.”. Are un preț competitiv, cu toate acestea, dacă sunteți în căutarea unei alternative Kayako, luați în considerare LiveAgent. LiveAgent se mândrește cu un sistem hibrid de ticketing care conectează, de asemenea, punctele pentru echipa ta. Descoperiți căsuță noastră elegantă de e-mail cu mai mult de 179 de funcții de asistență și peste 40 de integrări. Cu LiveAgent veți vedea că, cu software-ul excelent, vine un serviciu excelent pentru clienți.

Migrați de la Kayako la LiveAgent în câteva minute. Oferim o migrare asistată de la Kayako, care va importa toate datele dvs. de la Kayako în LiveAgent. Este gratuit și durează doar 5 minute.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Caracteristici Liveagent Concurent
Evaluare generală
Evaluări generale ale software-ului de la utilizatori verificați pe Capterra.
4.7
A primit o evaluare generală de 4,7 din 5 de către utilizatorii verificați de pe Capterra.
4.0
A primit o evaluare generală de 4,0 din 5 de către utilizatori verificați pe Capterra.
Ușor de utilizat
Evaluări de ușurință în utilizare de la utilizatori verificați pe Capterra.
4.6
Evaluat la 4,6 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatorii verificați de pe Capterra.
3.9
Evaluat cu 3,9 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatorii verificați de pe Capterra.
Serviciu clienți
Evaluări de asistență pentru clienți de la utilizatori verificați pe Capterra.
4.7
Evaluat cu 4,7 din 5 pentru asistență pentru clienți de către utilizatori verificați pe Capterra.
3.8
Evaluat cu 3,8 din 5 pentru asistență pentru clienți de către utilizatori verificați pe Capterra.
Raport calitate-preț
Evaluări preț-valoare de la utilizatori verificați pe Capterra.
4.7
Evaluat cu 4,7 din 5 pentru valoarea produsului și prețul de către utilizatorii verificați de pe Capterra.
3.8
Evaluat cu 3,8 din 5 pentru valoarea produsului comparativ cu prețul de către utilizatorii verificați de pe Capterra.
Preț
Prețul software-ului în USD pe agent pe lună.
$15/month/agent Preț în USD pe agent pe lună.
$15/month/agent Preț în USD pe agent pe lună.
Alerte / escalări
Alerte și escalade pentru tickete și SLA-uri pe baza condițiilor prioritare și predefinite.
Oferă alerte și escaladări.
Oferă alerte și escaladări.
Rutare automatizată
Direcționarea automată a biletelor către departamente și agenți specifici pe baza condițiilor predefinite.
Oferă rutare automată.
Oferă rutare automată.
Managementul centrului de apel
Un tablou de bord centralizat pentru efectuarea, primirea și gestionarea apelurilor.
Oferă managementul centrului de apel.
Oferă managementul centrului de apel.
Gestionarea cozii
Un sistem care este utilizat pentru a gestiona cozile de apel.
Oferă gestionarea cozii.
Oferă gestionarea cozii.
Gestionarea e-mailurilor
Capacitatea de a conecta software-ul de ticketing cu mai multe adrese de e-mail pentru a primi, răspunde și scrie e-mailuri direct din software.
Oferă gestionarea e-mailurilor.
Oferă gestionarea e-mailurilor.
Valori de performanță
Urmăriți comportamentul vizitatorului site-ului dvs. Vedeți cât timp navighează pe site-ul dvs. sau pe ce site se află.
Oferă valori de performanță.
Oferă valori de performanță.
Managementul bazei de cunoștințe
O caracteristică care permite utilizatorilor să creeze și să gestioneze depozite complete de cunoștințe.
Oferă managementul bazei de cunoștințe.
Oferă managementul bazei de cunoștințe.
Multi-Comunicare prin canal
Se conectează cu mai multe linii de comunicații (cum ar fi e-mail, chat live, un centru de apeluri sau rețele sociale) pentru a simplifica toate mesajele și a permite utilizatorilor să răspundă la acestea din software-ul de ticketing.
Oferă comunicare multi-canal.
Oferă comunicare multi-canal.
Chat în timp real
Un widget nativ de chat live care poate fi implementat pe site-ul dvs. și utilizat pentru comunicarea în timp real cu vizitatorii site-ului dvs. web.
Oferă chat în timp real.
Oferă chat în timp real.
Raportare / Analize
Un tablou de bord analitic care permite utilizatorilor să genereze rapoarte de performanță.
Oferă rapoarte / analize.
Nu oferă rapoarte / analize.
Portal de autoservire
O caracteristică care vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să îl poată înregistra pentru a accesa ticketele lor anterioare și conținutul bazei de cunoștințe.
Oferă un portal de autoservire.
Oferă un portal de autoservire.
Managementul acordului de nivel de serviciu (SLA)
O caracteristică care vă permite să gestionați și să monitorizați jurnalele SLA, conformitatea SLA și multe altele.
Oferă gestionarea acordului de nivel de serviciu (SLA).
Oferă gestionarea acordului de nivel de serviciu (SLA).
Integrare social media
Integrări cu rețele sociale populare precum Facebook.
Oferă integrări în rețelele sociale.
Oferă integrări în rețelele sociale.
Gestionarea ticketelor
Gestionați tickete cu transferuri de tickete, îmbinarea ticketelor, împărțirea, marcarea ca spam, amânare și multe altele.
Oferă gestionarea ticketelor.
Oferă gestionarea ticketelor.
Managementul fluxului de lucru
Reguli de automatizare care pot fi implementate pentru a accelera procesele de asistență pentru clienți.
Oferă gestionarea fluxului de lucru.
Oferă gestionarea fluxului de lucru.

3 motive pentru care companiile trec la LiveAgent

Aflați cum se distinge LiveAgent de alte alternative

Union icon

Satisfacție îmbunătățită

LiveAgent crește satisfacția clienților și îmbunătățește ratele de conversie.

Increase icon

Productivitate crescută

Reduceți timpul de lucru al agenților dvs. și rezolvați mai multe întrebări ale clienților datorită căsuței noastre universale.

Group 370 icon

Bogat în Caracteristici Utile

Cu mai mult de 179 de funcții de asistență, furnizarea de asistență va fi o nimica toată.

undraw report mx0a

Puternică alternativă Kayako

Obținerea celui mai bun raport calitate-preț este crucială atunci când căutați un software de asistență excelent. Kayako oferă trei pachete de bază diferite. LiveAgent oferă 4 pachete de bază la prețuri competitive, precum și funcții de completare, cum ar fi integrări de social media. Dacă sunteți în căutarea unei alternative complete Kayako, luați în considerare LiveAgent. Avem un flux de tichete hibrid, căsuță de intrare unificată omnicanal, funcții de raportare și analiză, automatizare, gamificare și multe altele! Cu LiveAgent, veți obține mai mult pentru mai puțin.Încercați LiveAgent astăzi. Încercați trialul nostru gratuit de 14 zile astăzi, nu este necesar un card de credit.

Profitați de puterea căsuței universale

Inbox-ul nostru universal are peste 179 de funcții de asistență pregătite pentru utilizare. Încercați etichete, mementouri, note sau oricare dintre integrările noastre de peste 40 de ani.

liveagent dashboard on monitor

Cel mai rapid widget de chat

Dacă căutați o alternativă Kayako și viteza este o valoare importantă pentru dvs., LiveAgent ar putea fi ceea ce căutați. Când comparați performanța generală a widget-ului de chat LiveAgent vs Kayako, veți observa că widget-ul de chat LiveAgent se afișează în doar 2,5 secunde, ceea ce este incredibil de rapid.

Un widget de chat rapid este calea de urmat dacă doriți să convertiți în mod eficient un vizitator al site-ului într-un client. Potrivit unui raport eMarketer, 35% dintre vizitatorii site-ului au făcut o achiziție online după ce au folosit chat-ul live.

quick quality customer service through live chat
undraw connected world wuay

Suntem multilingvi

Software-ul nostru este multilingv. LiveAgent este disponibil în 43 de traduceri în diferite limbi (unele parțiale) și acceptă widget-uri adaptabile la limbă. Nu lăsați limbile străine să creeze o barieră între dvs. și clienții dvs. V-am acoperit.

De ce să vă mulțumiți cu mai puțin?

LiveAgent este cel mai revizuit și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru IMM-uri în 2020. De aceea este o alternativă excelentă la Groove. LiveAgent vă economisește timp și bani, astfel încât să vă puteți concentra asupra a ceea ce este important – construirea de relații semnificative cu clienții dvs.

man and woman receiving awards

Comparație LiveAgent vs. Kayako

Vedeți cum ne comparăm cu Kanako pe baza recenziilor clienților de la Capterra

kayako liveagent capterra comparison
Corect din 22.01.2020

Vedeți de ce clienții noștri au ales LiveAgent ca alternativa lor preferată Kayako

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

Cum se compară LiveAgent cu Kayako?

LiveAgent oferă următoarele caracteristici suplimentare pentru Kayako: call center, integrare Instagram, integrare Viber și butoane de chat nelimitate.

Care sunt beneficiile suplimentare ale utilizării LiveAgent față de Kayako?

Avantajele suplimentare ale utilizării LiveAgent față de Kayako includ satisfacția crescută a clienților, reținerea clienților, costuri reduse ale serviciilor pentru clienți, rata de churn redusă și un flux de lucru mai bun al agentului.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație