Partener
Ce este Swan?
Swan este un furnizor de servicii de telecomunicații din Slovacia, în plină dezvoltare, care activează din 1999. Sediul companiei este în Slovacia, dar compania operează în toată Europa. Deoarece Swan este de asemenea un furnizor VoIP, LiveAgent a încheiat un parteneriat cu aceasta pentru a vă ușura munca.
Cum integrați Swan în cadrul LiveAgent?
Primul pas ar fi să contactați compania Swan și să obțineți un număr VoIP. Cel de-al doilea pas constă în logarea în contul dvs. LiveAgent, după care urmați pașii din capturile de ecran de mai jos.
Ultimul pas constă în selectarea furnizorului Swan, introducerea informațiilor solicitate și SALVAREA acestora.
Care este costul integrării Swan cu LiveAgent?
Integrarea Swan cu LiveAgent nu presupune perceperea unor taxe adiționale. Doar inserați numărul VoIP în LiveAgent conform instrucțiunilor și utilizați-l în mod gratuit.
Avantajele utilizării serviciilor VoIP:
- productivitate crescută
- rentabilitate
- posibilitatea accesării de pe dispozitive diferite
- experiență îmbunătățită a clienților
Dacă doriți să aflați mai multe despre modul de funcționare al programului call center, urmăriți videoclipul de mai jos.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Swan integration!
Frequently asked questions
Ce este Swan?
Swan este o companie de telecomunicații care oferă de asemenea și servicii și produse VoIP.
Cât costă integrarea Swan?
Dacă sunteți client LiveAgent și dețineți planul tarifar All-inclusive, integrarea Swan este gratuită.
Cum puteți conecta numărul VoIP cu centrul call center LiveAgent?
Întrucât Swan este parte integrantă a programului LiveAgent, puteți urma cu ușurință pașii Configurații - Apel -Numere - (Butonul +) și implementa numărul dvs. VoIP.
DFRS folosește în prezent LiveAgent și Facebook pentru a comunica cu clienții. LiveAgent le permite să răspundă la tickete și mesaje în timp real și să ofere comunicare personalizată. Clienții au reacționat bine la aceste noi funcționalități, numărul solicitărilor acestora crescând. DFRS a remarcat că LiveAgent i-a ajutat să reducă timpul de lucru și să își îndeplinească obiectivele mai eficient.
Instruirea personalului de serviciu pentru clienți este cheia dezvoltării unui serviciu impecabil de suport clienți și a creșterii satisfacției și loialității clienților. LiveAgent oferă soluții complete și eficiente pentru servicii de asistență, inclusiv un birou de asistență de calitate și o varietate de produse software pentru serviciul clienților. În plus, un manager de servicii pentru clienți și un supervizor al serviciului pot ajuta la îmbunătățirea experienței clienților și creșterea veniturilor companiei.
Etica în ce privește suportul acordat prin live chat
Agenții de servicii clienți utilizează răspunsurile predefinite pentru a răspunde rapid la solicitări comune. O experiență negativă a unui client poate avea un impact negativ semnificativ asupra profitului companiei. Pentru a calma un client supărat, este important să fii amabil și să arăți compasiune. Solicitați informațiile necesare înainte de a oferi o soluție și evitați să formați propoziții lungi sau incomplete. Cuvintele și structura discuției au un impact crucial în comunicarea online.
Chat-ul live online este o modalitate eficientă de comunicare cu reprezentanții companiilor, oferind oportunitatea unui răspuns rapid și a furnizării informațiilor necesare privind produsele și serviciile. LiveAgent oferă opțiuni gratuite pentru chat-ul live online, inclusiv camera de chat și chat-ul video live pentru clienții ce au nevoie de asistență tehnică. Folosit ca instrument popular de asistență pentru clienți, chat-ul live este preferat de peste 42% dintre aceștia și este utilizat frecvent de consumatorii cu vârsta cuprinsă între 18 și 34 de ani.