Partener
Vă rugăm să urmați instrucțiunile pas cu pas de mai jos pentru a vă activa plugin-ul SharpSpring.
- Conectați-vă la contul dvs. Zapier .
- Click pe următorul link.
- Click pe Conectați aceste aplicații

- Urmați pașii necesari. Completați câmpurile obligatorii, cum ar fi declanșatoarele și acțiunile dorite.
Ce este SharpSpring?
SharpSpring este un software de automatizare a marketingului care permite specialiștilor în marketing să aducă mai mulți clienți potențiali, să convertească mai mulți clienți potențiali în vânzări și să optimizeze rentabilitatea investiției de marketing.
Cum îl puteți folosi?
Sincronizarea LiveAgent și SharpSpring vă permite să sincronizați automat informațiile de contact de pe ambele platforme.
Frequently asked questions
Care sunt avantajele utilizării SharpSpring?
- personalizabil
- accesibil
- sistem CRM robust
Cum conectați LiveAgent cu SharpSpring?
1.Conectați-vă la contul dvs. Zapier
2. Click pe acest link
3. Alegeți Declanșator/Acțiune
4. Conectați-vă și utilizați imediat
LiveAgent is a global help desk software that provides multilingual support in over 40 languages. It offers over 179 support features and 40 integrations, and its intuitive ticketing system allows for the automation of common customer service tasks. The customer experience can be customized through personalized contact forms and support centers. LiveAgent also offers a knowledge base and free 14-day trial period. A customer service center is essential for any business, and LiveAgent's software is a cost-effective choice that increases efficiency and saves time through chat, social media, and phone support. Its methods of reporting and email integration are also highly valued by users. The software is adaptable and constantly improving, and customer representatives should have communication skills and be flexible to offer personalized solutions and a quality experience for customers.
Listă de verificare privind calitatea apelurilor serviciului clienți
Această listă de verificare privind calitatea apelurilor serviciului clienți conține numeroase sugestii pentru a asigura o experiență de calitate pentru clienți. Printre acestea se numără reducerea zgomotului de fundal, verificarea volumului vocii și a nevoilor apelantului, deschiderea unui tichet în LiveAgent și mulți alții. Consultarea bazei de cunoștințe interne și cererea de feedback sunt și ele incluse.
Listă de verificare pentru tranziția call center-ului
Această listă de verificare oferă pașii necesari pentru a pregăti și implementa o tranziție la un nou software pentru call center. Pașii includ analizarea companiei dvs. și a furnizorului actual, restrângerea listei de furnizori potențiali, testarea furnizorilor selectați și semnarea contractului. Alți pași includ crearea unui plan detaliat, transferul datelor existente și familiarizarea echipei cu noul software.
Câmpurile personalizate pentru tichete sunt utile în furnizarea de servicii mai bune pentru clienți. Acestea permit stocarea informațiilor relevante despre clienți și solicitările acestora, favorizând un răspuns rapid, competent și personalizat. Cu LiveAgent, posibilitățile de creare de câmpuri personalizate sunt nelimitate. Acest lucru facilitează identificarea informațiilor esențiale și transferul de tichete între agenți.