Partener
Vă rugăm să urmați instrucțiunile pas cu pas de mai jos pentru a vă activa plugin-ul SharpSpring.
- Conectați-vă la contul dvs. Zapier .
- Click pe următorul link.
- Click pe Conectați aceste aplicații

- Urmați pașii necesari. Completați câmpurile obligatorii, cum ar fi declanșatoarele și acțiunile dorite.
Ce este SharpSpring?
SharpSpring este un software de automatizare a marketingului care permite specialiștilor în marketing să aducă mai mulți clienți potențiali, să convertească mai mulți clienți potențiali în vânzări și să optimizeze rentabilitatea investiției de marketing.
Cum îl puteți folosi?
Sincronizarea LiveAgent și SharpSpring vă permite să sincronizați automat informațiile de contact de pe ambele platforme.
Frequently asked questions
Care sunt avantajele utilizării SharpSpring?
- personalizabil - accesibil - sistem CRM robust
Cum conectați LiveAgent cu SharpSpring?
1.Conectați-vă la contul dvs. Zapier 2. Click pe acest link 3. Alegeți Declanșator/Acțiune 4. Conectați-vă și utilizați imediat
LiveAgent oferă suport excelent și caracteristici mobile, fiind o alternativă populară la Jira. Platforma permite adăugarea de fişiere şi crearea unui spaţiu online de comunitate pentru clienți. Oferă și resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail și software pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este o companie specializată în furnizarea de software pentru serviciul clienților, sisteme de telefonie VoIP, software de autoservire și multe altele.
Cum se obține un serviciu clienți remarcabil?
Un excelent serviciu clienți implică accesibilitate, viteză, competență, amabilitate și coerență. Angajații trebuie să fie pasionați de a ajuta, să aibă empatie, o atitudine pozitivă, să comunice ușor și să fie orientați spre rezolvarea problemelor. Exemple de servicii clienți excelente sunt cele de la Ritz-Carlton și Amazon.
Cum se creează un program de fidelizare a clienților
Un program de fidelizare a clienților încurajează cumpărarea repetitivă, oferind beneficii și recompense. Acestea conduc la creșterea profitului și construirea unei conexiuni mai bune cu clienții. Implementarea unui astfel de program poate economisi bani și colecta date valoroase pentru personalizarea experiențelor clienților.