Oxatis integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Dacă doriți să plasați butonul de chat live LiveAgent în magazinul dvs. Oxatis, urmați ghidul de integrare de mai jos sau urmăriți videoclipul YouTube furnizat.
- Primul pas este să creați și să personalizați un nou buton de chat în panoul dvs. LiveAgent (Nu aveți un cont LiveAgent? Înscrieți-vă aici). Copiați codul HTML (Ctrl + C) în clipboard.
- Mergeți la managerul magazinului Oxatis și alegeți Site> Proprietăți după limbă> Modificați> Inserați (Ctrl + V) codul HTML în blocul ”End
- Accesați pagina web a magazinului, reîmprospătați-o și butonul de chat este gata.
Ce este Oxatis?
Soluția de comerț electronic care este bogată în caracteristici, puternică din punct de vedere tehnic și vă oferă un sprijin constant cu servicii de calitate. Peste 7.300 de clienți din diferite domenii au ales Oxatis. Oricare ar fi cifra de afaceri (de la 1.000 GBP pe lună la 10.000.000 GBP pe an), veți afla că Oxatis este partenerul de afaceri ideal pentru proiectul dvs.
Cum îl puteți folosi?
Începeți să furnizați asistență excelentă pentru clienți plasând un buton de chat live în magazinul dvs. Oxatis.
Frequently Asked Questions
Cum puteți integra Oxatis cu LiveAgent?
1. Conectați-vă la contul dvs. LiveAgent 2. Personalizați un buton de chat live 3. Copiați codul HTML 4. Lipiți codul în magazinul dvs. Oxatis (Site - Proprietăți după limbă - Modificați - Lipiți - Salvați)
Cum puteți utiliza integrarea Oxatis?
Oxatis este o platformă de comerț electronic prin care puteți crea cu ușurință un magazin online. Prin integrarea LiveAgent cu Oxatis, puteți crea și implementa un chat live în magazinul dvs., care vă poate spori în cele din urmă vânzările, satisfacția clienților și multe altele!
Oferiți clienților servicii de asistență excelente.
LiveAgent oferă o platformă de serviciu clienți pe mai multe canale, inclusiv sistem avansat de ticketing și chat live rapid. De asemenea, furnizează resurse precum seminarii web și liste de verificare pentru gestionarea proceselor. Aflați mai multe despre companiile partenere, precum FrëschKëscht și Post Affiliate Pro, și comparați-le pentru a găsi cea mai potrivită soluție pentru dvs.
Șabloane de e-mail de reamintire a evenimentului
LiveAgent oferă șabloane de email pentru notificarea livrării, confirmarea returnării și munca la distanță. De asemenea, oferă șabloane de e-mail de succedare a evenimentelor, precum și instrucțiuni pentru a construi contul. E-mailurile de reamintire a evenimentelor sunt esențiale pentru menținerea implicării și interesului participanților. Momentul optim pentru trimiterea acestora este cu o săptămână, o zi și în ziua evenimentului.
Șabloane pentru serviciul clienți
Ofertați clienților dvs. răspunsuri corecte și eficiente cu șabloanele noastre de e-mail pentru serviciul clienți. De la întâmpinare și apreciere la ticketing și recuperare, avem tot ce aveți nevoie.
Baza de cunoștințe: șabloane de început
Clienții moderni preferă accesul independent la informații. Crearea unei baze de cunoștințe este vitală. Articolul introductiv ar trebui să fie scurt și simplu, oferind informații de bază. LiveAgent oferă soluții complete pentru suportul clienților.