Partener
Ce este Giphy?
Giphy este o bază de date online și un motor de căutare de GIF-uri animate, clipuri video care se derulează în buclă fără sunet și care pot îmbunătăți interacțiunea online. Giphy este popular mai ales în social media, dar și în unele domenii profesionale, cum ar fi canalele de asistență pentru clienți sau canalele Slack.
Cum îl puteți utiliza?
GIF-urile pot fi utilizate în tichetele LiveAgent. Exprimați-vă cu o mare varietate de imagini GIF realizate pentru multe scopuri și ocazii. Spuneți clienților în chat-ul live ce părere aveți, împărtășiți puțină fericire într-un mesaj pe rețelele de socializare sau împărtășiți o poveste amuzantă cu colegii dvs. în Slack.
Serviciul este gratuit, așa că depinde doar de dvs. cât de mult îl utilizați. Cei mai mulți oameni apreciază un agent de asistență pentru clienți ușor de abordat. Așa că faceți să fie distractiv și nu fiți morocănos ca Roy…

… fiți ca Beavis în schimb! Se pare că știe ce face.

Sistemul de ticketing LiveAgent suportă Giphy, așa că nu ezitați să folosiți GIF-urile oricând și oriunde. Iată câteva canale populare unde puteți beneficia de utilizarea GIF-urilor.
E-mailurile nu trebuie să fie doar niște bucăți de text insipide când puteți folosi imagini, link-uri, emoji și, ați ghicit, GIF-uri. Îmbunătățiți interacțiunea cu clientul și faceți-l să își închidă căsuța de e-mail cu zâmbetul pe buze după o treabă bine făcută.

Facebook este un loc excelent pentru a utiliza GIF-uri atunci când vă ocupați de problemele clienților. Unele dintre companiile de top folosesc această tactică pentru a-i face pe clienți să se simtă înțeleși, relaxați și fericiți.
Uneori, clienții nu doresc să rezolve probleme, ci să își împărtășească gândurile, ideile sau pur și simplu să scrie ceva amuzant. GIF-urile cerșesc să fie folosite în aceste scenarii, așa că dați-i drumul și vedeți răspunsul urmăritorilor dvs. de pe Facebook.

În afara comunicării cu clienții, le puteți utiliza în canalele Slack cu colegii dvs. Utilizatorii Slack știu despre suportul și utilizarea populară a GIF-urilor în spațiul de lucru, iar tichetele LiveAgent suportă și ele această funcție.
Avantaje
- Motor de căutare a GIF-urilor în sistemul dvs. de ticketing
- Ușor de utilizat
- Îmbunătățește comunicarea cu clienții
- Disponibil pe mai multe canale
Cum să integrați Giphy cu LiveAgent?
LiveAgent are un suport nativ al plugin-ului Giphy disponibil în configurare. Pentru a începe, deschideți panoul de bord și mergeți la Configurare > Sistem > Plugin-uri.
Găsiți plugin-ul Giphy în lista de plugin-uri și faceți click pe comutatorul de activare. LiveAgent va reporni după aceasta.

În continuare, mergeți la Giphy pentru programatori și faceți click pe Creați o aplicație. Selectați apoi API, denumiți aplicația și descrieți-o. Giphy va genera o cheie API pentru dvs.


Copiați această cheie și reveniți la secțiunea de plugin LiveAgent. Găsiți Giphy și faceți click pe pictograma cu rotiță dințată pentru a configura plugin-ul. Copiați cheia API în câmpul cheie API Giphy și faceți click pe Salvare.

Ați terminat, iar Giphy este acum gata. Mergeți la sistemul de ticketing și deschideți un tichet la care doriți să răspundeți cu o imagine GIF. Faceți click pe cele trei puncte de sub numele tichetului și selectați Giphy. Motorul de căutare vă permite să căutați diverse GIF-uri potrivite pentru conversația dvs.

Există o mulțime de GIF-uri care pot fi folosite. Sau faceți-vă propriul GIF pe giphy.com, așa cum am făcut noi!


Cum să integrați Giphy cu LiveAgent prin Zapier
De asemenea, puteți încerca să integrați Giphy cu serviciul Zapier. Zapier conectează două aplicații cu mai multe opțiuni de integrare disponibile, astfel încât puteți alege ce ar trebui să facă integrarea. Dacă nu aveți un cont Zapier, creați unul aici. Apoi, treceți la pagina integrărilor Giphy + LiveAgent.

Derulați în jos pe pagină și găsiți selectarea declanșatorului și a acțiunii. Aruncați o privire peste opțiuni și alegeți-le pe cele care vi se potrivesc cel mai bine. La momentul scrierii acestui articol, avem o singură opțiune disponibilă, așa că o vom alege pe aceasta. Faceți click pe butonul albastru de conectare pentru a continua procesul de integrare.

Primul pas este simplu, trebuie doar să vă conectați la contul LiveAgent și să acordați acces la Zapier pentru a gestiona datele clienților dvs. Testați declanșatorul pentru a continua.

Faceți același lucru cu Giphy și specificați cuvântul cheie pentru căutarea GIF atunci când este adăugat un nou client. Testați integrarea și activați Zap.

Asta e tot, ați terminat.
Frequently asked questions
Ce este integrarea GIPHY în LiveAgent?
Dacă obiectivul companiei dvs. este de a crea conversații originale și personalizate cu clienții, atunci integrarea GIPHY este o soluție. Trimiteți gif-uri atunci când este cazul și creați relații mai bune cu clienții din LiveAgent.
Cum puteți integra GIPHY în LiveAgent?
1. Conectați-vă la LiveAgent
2. Click pe Configurări- Sistem - Plugin-uri - GIPHY
3. Activați Plugin-ul
4. Utilizați imediat
Căutați o alternativă pentru Gist?
LiveAgent este un serviciu de asistență și suport pentru clienți, care are o serie de funcții utile, inclusiv formulare de contact, chat live, integrare cu rețelele sociale și baze de date. Mulți utilizatori care au trecut la acest serviciu afirmă că este mai bun decât alte servicii, cum ar fi ZenDesk, datorită prețului, caracteristicilor și asistenței bune pentru clienți. LiveAgent are, de asemenea, o echipă de asistență excelentă și acceptă foi de calcul în e-mailurile sale.
LiveAgent este o companie care oferă software pentru serviciul clienților, sisteme de telefonie VoIP și soluții de gestionare a reclamațiilor. Compania oferă și un program de afiliere, iar clienții pot beneficia de suport prin intermediul portalului de asistență. LiveAgent oferă integrări cu alte aplicații și servicii și are parteneri și clienți mulțumiți. Compania pune accentul pe securitatea datelor și respectarea GDPR și are o politică de confidențialitate bine definită.
LiveAgent oferă software de asistență pentru afaceri valutare care reduce timpul de răspuns și volumul tichetelor și permite comunicarea clienților cu comercianții și brokerii. Compania oferă, de asemenea, o gamă largă de alte soluții de gestionare a relațiilor cu clienții, inclusiv birou de asistență și soluții de software pentru serviciul clienților și gestionarea reclamațiilor. Portalul de asistență include informații despre parteneri și programul de afiliere, o academie și un blog pentru a învăța mai multe despre serviciile oferite. Oferta include o perioadă de încercare gratuită de 7 sau 30 de zile.
Gamificarea în Serviciul Clienți
Textul discută despre importanța valorii propuse și a aprecierii clienților în strategiile de afaceri. De asemenea, prezintă beneficiile integrării tehnologiilor digitale și oferă informații despre software-ul LiveAgent, care oferă asistență pentru industria eSports. În general, textul se concentrează pe modul în care companiile pot îmbunătăți experiența clienților și pot câștiga un avantaj competitiv prin utilizarea tehnologiilor și a strategiilor de marketing eficiente.