Partener
Ce este Equada?
Equada GmbH este un furnizor de servicii cloud și VoIP de nivel german. Equada își propune să facă IT-ul cât mai eficient și mai sigur cu soluții utile. În tot ceea ce face, caută cea mai convenabilă modalitate de a vă îndeplini cerințele. Pentru a vă oferi cel mai înalt nivel de expertiză cu abilitățile, experiența și cunoștințele noastre.
Grupul țintă al Equada este format în principal din întreprinderi mijlocii din Germania. De asemenea, se ocupă și de clienți naționali dintr-o mare varietate de industrii. Ei vă sprijină de la introducerea celor mai recente tehnologii cloud până la servicii de asistență pe termen lung. Se simt extrem de responsabili pentru fiecare proiect pe care îl preiau și nu sunt mulțumiți până când acesta nu este un succes.
Cum îl puteți folosi?
LiveAgent și Equada sunt acum parteneri, ceea ce a făcut ca integrarea Equada să fie mai ușoară ca niciodată. LiveAgent nu percepe nicio taxă suplimentară pentru conectarea unui număr Equada VoIP cu call center-ul dvs.
Dacă sunteți interesat să conectați Equada cu centrul de apeluri LiveAgent, trebuie doar să vă conectați la contul dvs. LiveAgent și să urmați instrucțiunile.
1. Conectați-vă la contul LiveAgent
2. Navigați la numere
3. Căutați Equada
4. Dați click pe adăugare
5. Introduceți datele de autentificare necesare
Costul integrării Equada:
Dacă aveți un abonament la LiveAgent, integrarea este gratuită. Cu toate acestea, Equada percepe taxe pentru serviciile sale, deoarece compania funcționează separat.
Avantajele Equada
- Rentabilitate
- Îmbunătățirea CX
- acces în întreaga Germanie
- fiabilitate ridicată
Doriți să aflați mai multe despre cum funcționează software-ul pentru call center? Urmăriți videoclipul de mai jos.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Equada integration!
Frequently asked questions
Ce este Equada?
Equada GmbH este un furnizor de servicii cloud și VoIP de nivel german. Equada își propune să vă facă IT-ul cât mai eficient și mai sigur cu soluții utile. În tot ceea ce face, caută cea mai convenabilă modalitate de a vă îndeplini cerințele. Pentru a vă oferi cel mai înalt nivel de expertiză cu abilitățile, experiența și cunoștințele noastre.
Cât costă integrarea Equada cu LiveAgent?
LiveAgent a încheiat un parteneriat cu Equada. Astfel, integrarea este gratuită. Cu toate acestea, rețineți că Equada percepe taxe pentru serviciile sale.
Cum puteți implementa un număr Equada VoIP în LiveAgent?
Pur și simplu navigați la Configurare > Apel > Numere > Equada. Adăugați numărul VoIP și utilizați-l imediat.
LiveAgent is a global help desk software that provides multilingual support in over 40 languages. It offers over 179 support features and 40 integrations, and its intuitive ticketing system allows for the automation of common customer service tasks. The customer experience can be customized through personalized contact forms and support centers. LiveAgent also offers a knowledge base and free 14-day trial period. A customer service center is essential for any business, and LiveAgent's software is a cost-effective choice that increases efficiency and saves time through chat, social media, and phone support. Its methods of reporting and email integration are also highly valued by users. The software is adaptable and constantly improving, and customer representatives should have communication skills and be flexible to offer personalized solutions and a quality experience for customers.
Instruirea personalului de serviciu pentru clienți este cheia dezvoltării unui serviciu impecabil de suport clienți și a creșterii satisfacției și loialității clienților. LiveAgent oferă soluții complete și eficiente pentru servicii de asistență, inclusiv un birou de asistență de calitate și o varietate de produse software pentru serviciul clienților. În plus, un manager de servicii pentru clienți și un supervizor al serviciului pot ajuta la îmbunătățirea experienței clienților și creșterea veniturilor companiei.
Caracteristicile portalului pentru clienți
Un portal de autoservire pentru clienți poate fi de ajutor pentru companii de orice dimensiune, oferindu-le clienților un punct central de acces la informații și resurse despre produsul sau serviciul companiei. Cu o bază de cunoștințe organizată în mod logic și accesibilă publicului, clienții pot găsi răspunsuri la întrebările lor 24/7, îmbunătățind satisfacția și loialitatea clientului. În plus, portalurile de autoservire pot reduce volumul de lucru al agenților și costurile generale de asistență pentru clienți. Prin utilizarea unui program informatic de portal pentru clienți, cum ar fi LiveAgent, companiile pot monitoriza tichetele și permite clienților să vadă progresul cererilor lor fără a fi nevoie să contacteze compania. De asemenea, bazele de cunoștințe multiple și forumurile clienților pot fi utile pentru a oferi o experiență de autoservire mai bună și pentru a economisi timpul agenților de asistență.
Caracteristicile portalului pentru clienți
Portalul pentru clienți LiveAgent oferă un amestec de cunoștințe pentru produse specifice, informații comerciale și instrumente de autoservire, precum și monitorizarea tichetelor. Este o soluție superioară de servicii pentru clienți care sporește implicarea prin intermediul formularilor pentru păreri și sugestii și a forumurilor. Majoritatea clienților preferă să-și rezolve problemele singuri, iar puțin peste 10% dintre întreprinderi oferă instrumente de auto-ajutorare, cu timpi lenți de răspuns. Clienții utilizează cu entuziasm portalurile de autoservire, dar puține întreprinderi le oferă.