Partener
Pentru a vă integra contul LiveAgent cu Clockify, vă rugăm să urmați următorul ghid de integrare.
Ghid de integrare pentru conturile găzduite pe domeniul LiveAgent
- Creați un cont Clockify.
- Descărcați extensia Google Chrome.
- După ce ați descărcat extensia Chrome, asigurați-vă că sunteți conectat la contul dvs. Clockify
- Conectați-vă la contul dvs. LiveAgent sau reîmprospătați-l dacă l-ați deschis deja
- Deschideți un tichet și veți putea vedea cronometrul Clockify în câmpul de informații al tichetului, după cum se arată mai jos

- Cronometrul Clockify se afișează și în baza de cunoștințe la editarea articolelor

Ghidul de integrare Clockify pentru conturi auto-găzduite
- Creați un cont Clockify.
- Descărcați extensia Google Chrome.
- După ce ați descărcat extensia Chrome, asigurați-vă că sunteți conectat la contul dvs. Clockify
- Faceți click pe extensia Clockify din browserul dvs.


- Click pe Integrări

- Alegeți LiveAgent din selecția din partea de jos. Rețineți că acestea nu sunt afișate în ordine alfabetică, așa că va trebui să găsiți manual LiveAgent în listă.


- Adăugați numele dvs. de domeniu și faceți click pe Adaugă.

- Reîmprospătați panoul de agenți în LiveAgent și sunteți gata!
Ce este Clockify?
Clockify este o aplicație web gratuită de urmărire a timpului și de întocmire a foilor de pontaj pentru echipe de toate dimensiunile și este disponibilă gratuit pentru un număr nelimitat de utilizatori.
Cum îl puteți utiliza?
Folosiți Clockify pentru a urmări timpul pe care îl petreceți pentru a rezolva tichete și pentru a edita articole din baza de cunoștințe. Îmbunătățiți-vă productivitatea, profitabilitatea și urmăriți jurnalele de activitate ale echipei.
Frequently Asked Questions
Ce este Clockify?
Clockify este un sistem gratuit de urmărire a timpului, precum și un software de pontaj pentru angajați, care oferă servicii din 2017.
Cum puteți utiliza integrarea Clockify în cadrul LiveAgent?
Dacă sunteți în căutarea unor modalități de îmbunătățire a eficienței echipei dvs., integrarea Clockify vă permite să vizualizați cât timp petrece echipa dvs. pe diferite sarcini LiveaAgent, de exemplu, tichete specifice sau articole din baza de cunoștințe. Ca urmare, puteți detecta persoanele cu performanțe slabe și puteți oferi îndrumare sau instruire suplimentară, dacă este necesar.
Chat live este o soluție excelentă pentru afaceri, oferind comunicare eficientă cu clienții și beneficii cum ar fi timp redus de așteptare și implicare crescută. LiveAgent oferă software și servicii pentru clienți, telefonie VoIP și un program de afiliere. Monitorizarea timpului de lucru este importantă pentru a evalua performanța și eficiența activităților. LiveAgent oferă și instrumente integrate pentru monitorizarea timpului, care urmăresc timpul petrecut de agenții de asistență pe soluționarea tichetelor, oferind rapoarte și informații utile.
Este esențial să ai o bună gestionare a clienților pentru o afacere mică. LiveAgent reprezintă o alternativă populară la Jira, având un raport calitate-preț excelent, asistență excelentă și ușurință de utilizare, precum și caracteristici mobile și integrări utile. Învățarea și utilizarea software-ului pot fi efectuate prin portalul lor de asistență. Există și alte opțiuni populare de software pentru serviciul clienților, cum ar fi sistemele de telecomunicații VoIP și software-ul pentru gestionarea e-mailurilor.
Aplicații pentru biroul de asistență mobil
Alăturați-vă miilor de clienți mulțumiți cu LiveAgent și creați o experiență mai bună pentru clienți. Platforma oferă suport excelent, caracteristici mobile, chat live și șabloane personalizabile pentru economisirea timpului asistenților clienți. #marketing