Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Reclamații

Ce reprezintă reclamațiile

Reclamațiile reprezintă un mesaj sau o notificare prin care clienții își exprimă nemulțumirea. Acest lucru se întâmplă atunci când compania nu se ridică la nivelul așteptărilor clientului sau au o problemă cu un produs sau un serviciu.

Soluția pentru acești clienți este o compensație, un cadou sau un feedback. Reclamațiile nu sunt un lucru bun pentru companie, dar pe de altă parte, îi ajută pe reprezentanții serviciului clienți și pe manageri să ofere un serviciu mai bun.

Atunci când un client postează o reclamație pe pagina dvs. de Facebook, aceasta este depistată de LiveAgent și puteți să răspundeți imediat sesizării.

Reclamații

Întrebări frecvente

Ce reprezintă reclamațiile?

Reclamațiile clienților reprezintă o ruptură între așteptările clienților și produsul sau serviciul pe care l-au primit. Acestea pot fi considerate ca încercări eșuate ale companiei de a-și ține promisiunea față de client. Reclamațiile pot fi legate în primul rând de calitatea produsului.

Cum pot clienții să depună o reclamație?

Pentru a face o reclamație sau sesizare, clienții trebuie să contacteze serviciul clienți. Indiferent care este canalul de comunicare preferat de companie, clientul poate depune o sesizare, de obicei nefiind necesar decât numărul comenzii.

Reclamațiile clienților sunt un lucru bun?

La prima vedere, reclamațiile venite din partea clienților nu sunt văzute cu ochi buni. Dar datorită acestora, aflăm ce nu funcționează, care sunt așteptările clienților, ce promisiuni au fost încălcate de către brand. În plus, atunci când reclamațiile sunt corect adresate, clienții pot observa faptul că sunt luați în serios și că opinia lor contează.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație