Ce reprezintă reclamațiile
Reclamațiile reprezintă un mesaj sau o notificare prin care clienții își exprimă nemulțumirea. Acest lucru se întâmplă atunci când compania nu se ridică la nivelul așteptărilor clientului sau au o problemă cu un produs sau un serviciu.
Soluția pentru acești clienți este o compensație, un cadou sau un feedback. Reclamațiile nu sunt un lucru bun pentru companie, dar pe de altă parte, îi ajută pe reprezentanții serviciului clienți și pe manageri să ofere un serviciu mai bun.
Atunci când un client postează o reclamație pe pagina dvs. de Facebook, aceasta este depistată de LiveAgent și puteți să răspundeți imediat sesizării.

Frequently asked questions
Ce reprezintă reclamațiile?
Reclamațiile clienților reprezintă o ruptură între așteptările clienților și produsul sau serviciul pe care l-au primit. Acestea pot fi considerate ca încercări eșuate ale companiei de a-și ține promisiunea față de client. Reclamațiile pot fi legate în primul rând de calitatea produsului.
Cum pot clienții să depună o reclamație?
Pentru a face o reclamație sau sesizare, clienții trebuie să contacteze serviciul clienți. Indiferent care este canalul de comunicare preferat de companie, clientul poate depune o sesizare, de obicei nefiind necesar decât numărul comenzii.
Reclamațiile clienților sunt un lucru bun?
La prima vedere, reclamațiile venite din partea clienților nu sunt văzute cu ochi buni. Dar datorită acestora, aflăm ce nu funcționează, care sunt așteptările clienților, ce promisiuni au fost încălcate de către brand. În plus, atunci când reclamațiile sunt corect adresate, clienții pot observa faptul că sunt luați în serios și că opinia lor contează.
Expert note
Reclamațiile sunt importante deoarece ne ajută să înțelegem problemele clienților și să îmbunătățim serviciile noastre. Nu le evitați, ci tratați-le cu atenție și empatie.

Ce reprezintă serviciul clienți?
A software program for customer support should contain features such as ticket tracking, automation of repetitive tasks, integration with marketing/sales platforms, call recording, automated feedback forms, 24/7 support, and innovative solutions. Businesses seeking to build customer relationships should focus on excellent customer service experiences and rapid, high-quality services. Using a customer-centric approach and technology can improve a company's reputation, loyalty, and revenue. Templates for customer follow-up emails can also enhance the overall customer experience.
Serviciul de relații cu clienții
Serviciul de relații cu clienții este esențial pentru orice companie, deoarece ajută la crearea unei imagini bune a companiei și la creșterea gradului de satisfacție a clienților. Retenția clienților poate crește profiturile pe termen lung și promotorii sunt predispuși să cumpere din nou și să încerce noi oferte. Cele trei principii ale unui serviciu clienți sunt ascultarea clienților, abordarea personală și empatia.
Scorurile de predicție a satisfacției
LiveAgent oferă scoruri de predicție a satisfacției clienților, indicatori importanți pentru serviciul pentru clienți. Evaluarea satisfacției clienților poate fi măsurată prin intermediul unui chestionar simplu cu 2 opțiuni și poate fi utilizată pentru a îmbunătăți serviciul. Scorul Net al Promotorului (NPS) și Scorul de Efort al Clienților (CES) sunt alte două indicatori importanți pentru măsurarea satisfacției clienților. Satisfacția clienților este gradul de mulțumire oferit de produsele, serviciile sau serviciile de asistență pentru clienți.
Introducere în aprecierea clienților
Textul prezintă idei și sugestii pentru a exprima recunoștința față de clienți. Este important să se folosească fraze și cuvinte adaptate fiecărei situații și să se ofere clienților satisfacția că sunt apreciați. Potrivit unui sondaj, 62% dintre consumatori nu consideră că mărcile lor sunt recunoscătoare. Prin urmare, este important să se investească în inițiative de apreciere a clienților pentru a îmbunătăți relațiile cu ei și pentru a încuraja loialitatea. Câteva citate celebre despre aprecierea clienților subliniază importanța de a avea grijă de clienți și de a le arăta apreciere. În plus, textul oferă unele idei despre cum să îmbunătățim interacțiunea în companie.