Ce reprezintă reclamațiile
Reclamațiile reprezintă un mesaj sau o notificare prin care clienții își exprimă nemulțumirea. Acest lucru se întâmplă atunci când compania nu se ridică la nivelul așteptărilor clientului sau au o problemă cu un produs sau un serviciu.
Soluția pentru acești clienți este o compensație, un cadou sau un feedback. Reclamațiile nu sunt un lucru bun pentru companie, dar pe de altă parte, îi ajută pe reprezentanții serviciului clienți și pe manageri să ofere un serviciu mai bun.
Atunci când un client postează o reclamație pe pagina dvs. de Facebook, aceasta este depistată de LiveAgent și puteți să răspundeți imediat sesizării.

Frequently asked questions
Ce reprezintă reclamațiile?
Reclamațiile clienților reprezintă o ruptură între așteptările clienților și produsul sau serviciul pe care l-au primit. Acestea pot fi considerate ca încercări eșuate ale companiei de a-și ține promisiunea față de client. Reclamațiile pot fi legate în primul rând de calitatea produsului.
Cum pot clienții să depună o reclamație?
Pentru a face o reclamație sau sesizare, clienții trebuie să contacteze serviciul clienți. Indiferent care este canalul de comunicare preferat de companie, clientul poate depune o sesizare, de obicei nefiind necesar decât numărul comenzii.
Reclamațiile clienților sunt un lucru bun?
La prima vedere, reclamațiile venite din partea clienților nu sunt văzute cu ochi buni. Dar datorită acestora, aflăm ce nu funcționează, care sunt așteptările clienților, ce promisiuni au fost încălcate de către brand. În plus, atunci când reclamațiile sunt corect adresate, clienții pot observa faptul că sunt luați în serios și că opinia lor contează.
- Șabloane de E-mail de Scuze (Mai Multe Formate)- LiveAgent
- Șabloane de E-mail de Recuperare Gratuite (Copiere&Lipire) | LiveAgent
- Rentabilitatea investiției a unui serviciu excelent - LiveAgent
- Listă de verificare privind procedura de tratare a reclamațiilor clienților - Gestionați toate reclamațiile cu ușurință
- Scorul de satisfacție a clienților [Explicat]
- Cunoașterea Clientului [Explicată]
- Aprecierea clienților - Cum Să Spuneți Mulțumesc (30 de Idei)
- Ce cred clienții - LiveAgent