Ce este GDPR?
Regulamentul general privind protecția datelor este un regulament creat pentru a unifica protecția datelor în cadrul Uniunii Europene. Principalul său obiectiv este de a proteja informațiile personale ale cetățenilor europeni. GDPR devine aplicabil începând cu 25 mai 2018.
Frequently asked questions
Cum se definește GDPR?
GDPR, sau Regulamentul general privind protecția datelor, este un cadru juridic care definește liniile directoare pentru colectarea și prelucrarea datelor cu caracter personal ale persoanelor care locuiesc pe teritoriul Uniunii Europene. Regulamentul se aplică indiferent de locul în care este localizat site-ul web, deci trebuie aplicat tuturor site-urilor web care atrag un public european.
Care sunt principiile GDPR?
GDPR definește șapte principii-cheie privind datele cu caracter personal, și anume legalitatea, corectitudinea și transparența, limitarea scopului, minimizarea datelor, precizia, restricțiile de stocare, integritatea și confidențialitatea, adică securitatea, precum și răspunderea. Acestea definesc în mod clar modul în care datele pot fi colectate, modul de prelucrare a acestora și modul de gestionare în siguranță a acestora.
Unde puteți afla mai multe despre GDPR?
Puteți afla mai multe despre GDPR direct de pe site-ul web GDPR.eu, care conține un ghid complet pentru respectarea GDPR. Acesta este o sursă de informații atât pentru persoanele fizice, cât și pentru organizațiile care examinează conformitatea activităților lor cu GDPR și ce trebuie să facă pentru ca activitățile lor să fie conforme cu GDPR.
Expert note
GDPR este un regulament care unifică protecția datelor în UE și protejează informațiile personale ale cetățenilor europeni. Se aplică tuturor site-urilor web care atrag un public european.

Sunteți în căutarea unei alternative la Verloop?
LiveAgent îmbunătățește satisfacția clienților și crește productivitatea agenților. Companiile aleg să migreze la LiveAgent pentru prețuri accesibile, iar platforma vine cu trei pachete tarifare și posibilitatea de personalizare a centrului de asistență.
Software de asistență pentru industria de găzduire web
Subdomeniul LiveAgent poate fi personalizat cu numele companiei sau al echipei. Pentru a primi actualizări și oferte promoționale, utilizatorii pot crea un cont gratuit prin intermediul unei mașini. LiveAgent oferă un portal complet de auto-asistență, criptare HTTPS și alte măsuri de securitate, astfel încât clienții să poată proteja datele importante. Platforma ajută, de asemenea, la reducerea numărului de tichete de asistență, permițând creșterea veniturilor și a valorii clienților.
Sunteți în căutarea unei alternative la SupportBee?
LiveAgent este programul numărul 1 de suport pentru afaceri mici și mijlocii în 2020, oferind instrumentele adecvate pentru a fi mai aproape de clienți și a oferi un suport rapid. În plus, clienți importanți, precum Huawei, BMW, Yamaha și O2, folosesc și recomandă LiveAgent. Puteți încerca gratuit fără a fi necesar cardul de credit.
LiveAgent oferă o soluție robustă de ticketing și chat live pentru a spori încrederea clienților și vânzările. Funcțiile includ chat proactiv, integrare Viber și Twitter, monitorizare Facebook și Instagram, sondaje de satisfacție a clienților, funcții de ticketing personalizate și o varietate de funcții de raportare și personalizare. Acesta este uneltele ideale pentru orice afacere care dorește să-și îmbunătățească suportul pentru clienți.