LiveAgent este cel mai revizuit și cel mai apreciat software de asistență pentru IMM-uri în 2020. Rămâneți mai aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Clienții și afacerea dvs. merită o asistență mai bună pentru clienți. Livrați-o cu LiveAgent.
Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la migrarea datelor dvs. existente prin aplicații de terță parte, deoarece oferim migrare automată complet gratuită.
Problemele pot apărea oricând, lăsându-vă complet nepregătiți. Nu vă limitați oportunitatea de a le rezolva, contactați asistența pentru clienți 24/7.
Încă de la început, LiveAgent a fost construit având în vedere abordarea de canale multiple. Nu vă mai concentrați doar pe e-mailuri și oferiți asistență și prin chat live sau centru de apeluri.
Departamentul dvs. de asistență pentru clienți ar trebui să utilizeze tipul corect de platformă de comunicare. O platformă care să fie robustă și bogată în funcții, dar în același timp ușor de utilizat și de navigat. O platformă care se potrivește cu afacerea dvs. și nu costă mii de dolari. Cunoașteți LiveAgent și ajungeți la clienții dvs. oriunde. Indiferent dacă comunicarea începe prin e-mail, chat live sau apeluri, LiveAgent vă oferă acoperire.
Oferim servicii de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.
Permiteți-ne să avem grijă de mutarea de la Desk la LiveAgent, astfel încât să vă puteți concentra asupra lucrurilor mai importante, cum ar fi gestionarea departamentului dvs. de asistență. Serviciul de migrare meticuloasă este complet gratuit și automatizat – niciun tichet nu va rămâne în urmă!
Migrarea datelor se execută pe fundal, astfel încât să puteți continua să lucrați în vechiul dvs. birou de asistență până la finalizare. Între timp, putem lansa o demonstrație pentru reprezentanții dvs. de asistență și le putem arăta LiveAgent.
Dacă doriți să vă migrați contul Desk.com la LiveAgent, contactați-ne.
LiveAgent vă oferă porțiunea potrivită de caracteristici, inclusiv software puternic de tichete, chat live cu tastare vizibilă în timp real și software încorporat bazat pe cloud. Aceste trei părți de bază ale biroului de asistență cu mai multe canale sunt chiar mai îmbunătățite cu mai mult de 40 de integrări și plugin-uri, traduceri disponibile în peste 40 de limbi și zeci de rapoarte și informații. Veți primi toate acestea la prețul mediu al unei cine pentru 2 persoane.
Produsele trimise la cimitirul software au de obicei asistență tehnică și pentru clienți limitată. Din păcate, problemele pot apărea oricând și esti lăsat pur și simplu la voia întâmplării. De asemenea, serviciile nu primesc actualizări de software importante care le-ar spori funcționalitatea. Posibilitățile de a rămâne la curent cu asistența pentru clienți sunt depășite și sunt considerabil limitate.
LiveAgent, ca o soluție stabilă de asistență pe canale multiple, primește noi actualizări de produse în mod regulat la fiecare 2-3 săptămâni. Noile caracteristici sunt implementate în mod constant, îmbunătățind atât stabilitatea, cât și funcționalitatea. Viziunea noastră este simplă – software-ul de asistență ar trebui să fie primul pas către o asistență mai bună pentru clienți. Nu vă limitați, creșteți rapid impreună cu noi.
Software-ul biroului de asistență nu are de ce să coste o avere. LiveAgent vă oferă un preț corect și transparent. Modelul Pay As You Go nu vă leagă de contracte.
“Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert
Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik
„Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron
„Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam
„Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad
„Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga
“Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal
„Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Sunteți curios să vedeți cum ne adaptăm la alte soluții populare de asistență? Consultați paginile noastre de comparație și descoperiți tot ce avem de oferit.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date