Etichetele (tag-urile) sunt simple cuvinte sau fraze care se pot uriliza pentru a da mai multe conotații tichetelor. Etichetele (tag-urile) vă oferă o flexibilitate mare în gestionarea și personalizarea fluxului de lucru al activității de support.
Exemplu
Ați putea să etichetați toate solicitările care au legătură cu o vânzare sau comandă cu etichete precum “vânzări” sau “pre-sale”.
Puteți lua în considerare următoarele opțiuni pentru utilizarea etichetelor:
- Atribuiți etichete (tag-uri) tichetelor, fie manual, fie automat, și utilizați aceste etichete pentru a crea flux personalizat de luru
- Afișați tichetele în funcție de etichetele atribuite
- Utilizați Etichetele în cadrul Regulilor de business ( Reguli, Reguli SLA, Reguli de Timp)pentr a crea fluxuri de lucru personalizate
- Creați rapoarte și fișiere în funcție de Etichete
Rețineți:
Puteți adăuga mai multe etichete (tag-uri) unui Tichet.
Lista cu posibile modificări:
Atunci când creați o etichetă, o puteți modifica după cum doriți.
- Numele
- Culoarea textului
- Culoarea fundalului

Atribuirea Etichetelor Tichetelor
Ați putea să etichetați toate solicitările care au legătură cu o vânzare sau comandă cu etichete precum “vânzări” sau “pre-sale”.
Filtrarea tichetelor după etichete
Ați putea să etichetați toate solicitările care sunt urgente sau au legătură cu o posibilă vânzare, cu etichete precum “urgent” sau “pre-sale”.
Raportul etichetelor
Cu LiveAgent puteți genera un raport al etichetelor atribuite tuturor tichetelor dintr-o anumită perioadă de timp. Înregistrările individuale pot fi sortate după perioada de timp, Departament, Canal de comunicație și Agent. Raportul etichetelor poate fi descărcat în format CSV.
Raportul etichetelor poate afișa informațiile în unul din următoarele grafice:
Opțiuni de afișare a raportului de etichete (coloane):
- Etichetă
- Răspuns
- Răspuns nou, timp mediu
- Răspuns activ, timp mediu
- Apeluri
- Apeluri primite
- Durata în minute a apelurilor
- Mesaje chat
- Chat-uri
- Chat-uri pierdute
- Preluare chat, timp mediu
- Chat, timp mediu
- Neclasat
- Neclasat %
- Recompense
- Recompense %
- Atenționări
- Atenționări %
- Mesaje primite
- Apeluri primite
- Apeluri încheiate
- Chat-uri primite
- Chat-uri terminate
- Observații
- Tichete create
- Tichete rezolvate
Utilizați raportul de Confirmitate SLA cu API
Utilizați REST API de la LiveAgent pentru a aduce în prim plan informații din raportul de conformitate SLA.
Generate SLA compliance reports for free
Create SLA compliance reports to get an overview of how many SLAs have been fulfilled in a specific period of time. Try it today. No credit card required.
Resurse pentru baza de informații
Listă de verificare privind clientul nou
Un reprezentant de vânzări este important pentru contactul cu clienții și asigurarea unei experiențe pozitive. Acesta trebuie desemnat de managerul responsabil de integrarea clienților și se poate folosi de instrumente precum un sistem CRM sau fișierul companiei pentru a găsi informații de contact. De asemenea, este important să desemnați un reprezentant de asistență clienți pentru a răspunde prompt la întrebările și problemele acestora.
LiveAgent oferă suport excelent și caracteristici mobile, fiind o alternativă populară la Jira. Platforma permite adăugarea de fişiere şi crearea unui spaţiu online de comunitate pentru clienţi. De asemenea, oferă şi alte resurse conexe, cum ar fi şabloane de e-mail şi software pentru gestionarea proiectelor.
Customer support software LiveAgent offers various features such as ticket creation, automatic replies, ticket listing, and webhooks for external notifications. Additionally, it provides advanced capabilities like sending welcome emails and displaying notifications for failed email sending. LiveAgent also supports customizations, such as filling custom fields and collecting call stats. The platform includes rules for automated actions based on triggers and conditions. LiveAgent is an all-in-one solution accessible from anywhere, with SSL safety.
LiveAgent is a customer service software with features such as customizable ticket fields, system integrations, and data migration. The software allows for personalized and efficient responses to customer inquiries. LiveAgent also offers a variety of resources including support portals, a blog, and webinars. The company offers a free trial and various pricing options.