Etichetele (tag-urile) sunt simple cuvinte sau fraze care se pot uriliza pentru a da mai multe conotații tichetelor. tichetele (tag-urile) vă oferă o flexibilitate mare în gestionarea și personalizarea fluxului de lucru al activității de support.
Exemplu
Ați putea să etichetați toate solicitările care au legătură cu o vânzare sau comandă cu etichete precum “vânzări” sau “pre-sale”.
Puteți lua în considerare următoarele opțiuni pentru utilizarea etichetelor:
- Atribuiți etichete (tag-uri) tichetelor, fie manual, fie automat, și utilizați aceste etichete pentru a crea flux personalizat de luru
- Afișați tichetele în funcție de etichetele atribuite
- Utilizați Etichetele în cadrul Regulilor de business (Reguli, Reguli SLA, Reguli de Timp) pentr a crea fluxuri de lucru personalizate.
- Creați rapoarte și fișiere în funcție de Etichete
Rețineți:
Puteți adăuga mai multe etichete (tag-uri) unui Tichet.
Lista cu posibile modificări:
Atunci când creați o etichetă, o puteți modifica după cum doriți.
- Numele
- Culoarea textului
- Culoarea fundalului
Atribuirea Etichetelor Tichetelor
Ați putea să etichetați toate solicitările care au legătură cu o vânzare sau comandă cu etichete precum “vânzări” sau “pre-sale”.
Filtrarea tichetelor după etichete
Ați putea să etichetați toate solicitările care sunt urgente sau au legătură cu o posibilă vânzare, cu etichete precum “urgent” sau “pre-sale”.
Raportul etichetelor
Cu LiveAgent puteți genera un raport al etichetelor atribuite tuturor tichetelor dintr-o anumită perioadă de timp. Înregistrările individuale pot fi sortate după perioada de timp, Department, Canal de comunicație și Agent. Raportul etichetelor poate fi descărcat în format CSV.
Raportul etichetelor poate afișa informațiile în unul din următoarele grafice:
Opțiuni de afișare a raportului de etichete (coloane):
- Etichetă
- Răspuns
- Răspuns nou, timp mediu
- Răspuns activ, timp mediu
- Apeluri
- Apeluri primite
- Durata în minute a apelurilor
- Mesaje chat
- Chat-uri
- Chat-uri pierdute
- Preluare chat, timp mediu
- Chat, timp mediu
- Neclasat
- Neclasat %
- Recompense
- Recompense %
- Atenționări
- Atenționări %
- Mesaje primite
- Apeluri primite
- Apeluri încheiate
- Chat-uri primite
- Chat-uri terminate
- Observații
- Tichete create
- Tichete rezolvate
Utilizați raportul de Confirmitate SLA cu API
Utilizați REST API de la LiveAgent pentru a aduce în prim plan informații din raportul de conformitate SLA.
Generate SLA compliance reports for free
Create SLA compliance reports to get an overview of how many SLAs have been fulfilled in a specific period of time. Try it today. No credit card required.
Resurse pentru baza de informații
Oferiți clienților servicii de asistență excelente.
LiveAgent oferă o platformă de serviciu clienți pe mai multe canale, inclusiv sistem avansat de ticketing și chat live rapid. De asemenea, furnizează resurse precum seminarii web și liste de verificare pentru gestionarea proceselor. Aflați mai multe despre companiile partenere, precum FrëschKëscht și Post Affiliate Pro, și comparați-le pentru a găsi cea mai potrivită soluție pentru dvs.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.
LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.