Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Niveluri

Pentru a face mai ușor pentru noii Agenți  să determine abilitățile altor agenți și, de asemenea, pentru a avea un titlu amuzant, am adăugat “niveluri” la numele agenților. Acum îl puteți identifica cu ușurință pe Ucigașul de dragoni al asistenței pentru clienți!

Nivelurile fac parte din funcționalitatea de Gamificare și îi pot motiva pe agenții dvs. să meargă mai departe și să concureze între ei.

Există 12 niveluri predefinite, de la începător la ucenic, trecând prin ucenic, profesionist și vrăjitor, până la regele asistenței pentru clienți. Nivelurile sunt câștigate și permanente, nu le puteți pierde din cauza inactivității.

Exemplu

Dacă agenții răspund la mai mult de 500 de Tichete, aceștia ating nivelul profesional (indicat în statutul lor) cu un mesaj de motivare: “Ești un profesionist acum. Răspunsurile tale sunt precise și la obiect. Clienții tremură de nerăbdare așteptând răspunsurile tale. Răspundeți la 500 de tichete sau faceți 500 de chat-uri pentru a atinge acest nivel”.

Nivelurile pot fi modificate de către administrator, care poate stabili parametrii acestora.

Lista de condiții de nivel posibile (pe care le puteți utiliza)

  • operatori matematici (+,-,/,* )
  • operatori logici (||,&&)
  • paranteze

și următoarele variabile:

  • $worktime (Timp de lucru)
  • $answers (Răspunsuri)
  • $answers_ph (Răspunsuri pe oră)
  • $chats (Chat-uri)
  • $chats_ph (Chat-uri pe oră)
  • $missed_chats (Discuții ratate)
  • $chat_answers (Mesaje)
  • $chat_answers_ph (Mesaje pe oră)
  • $calls (Apeluri)
  • $calls_ph (Apeluri pe oră)
  • $call_seconds (minute de apel)
  • $call_seconds_ph (minute de apel pe oră)
  • $missed_calls (Apeluri ratate)
  • $rewards (Recompense)
  • $rewards_p (Recompense %)
  • $punishments (Mustrări)
  • $punishments_p (Mustrări%)
  • $not_ranked (Nu este clasat)
  • $not_ranked_p (Nu este clasat %)

Create healthy competitions amongst teams

Create company-wide competitions and get all departments involved! See who’s the leader in the number of tickets resolved, and more. Try it today for free.

Start free 14-day trial

Lista nivelurilor predefinite

  • Novice (1) – Sunteți nou în sistem și sunteți gata să faceți primii pași.
  • Ucenic (2) – Ați răspuns deja la câteva tichete, dar învățarea abia a început.
  • Stagiar (3) – Învățați bine. Continuați să lucrați așa de bine și veți fi mare într-o zi.
  • Începător (4) – Ați terminat faza de învățare. Acum este timpul să arătați ce puteți face.
  • Amator (5) – Se pare că vă cunoașteți munca. Continuați să vă îmbunătățiți.
  • Profesionist (6) – Sunteți un profesionist acum. Răspunsurile dvs. sunt precise și la obiect. Clienții tremură de nerăbdare așteptând răspunsurile dvs.
  • Maestru (7) – V-ați câștigat respectul. Colegii dvs. vă admiră. Ajutați-i să devină la fel de buni ca dvs.
  • Vrăjitor (8) – Abilitățile dvs. depășesc încet-încet această lume. Unele dintre răspunsurile dvs. sunt magice.
  • Magician (9) – Răspundeți la tichete cu puterea minții. Magia dvs. a crescut la cel mai înalt nivel posibil.
  • Magician Alb (10) – V-ați dovedit abilitățile magice. Acum vi se permite să purtați pălăria albă.
  • Regent (11) – Dvs. conduceți acest sistem. Tichetele vin și pleacă sub comanda dvs.
  • Rege (12) – Dvs. sunteți Regele. Acum este timpul să vă păstrați această poziție și să o protejați astfel încât nimeni să nu vă poată detrona.

Clasamentul nivelurilor

Agenții își pot vedea reciproc nivelurile și pot concura între ei.

Clasament pentru niveluri
Clasament pentru niveluri

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație