Obțineți cel mai adecvat program de suport pentru afacerea dvs. LiveAgent este o soluție multichannel care vă oferă instrumente grozave pentru a putea furniza cel mai bun serviciu de suport posibil.
Sistemul de gestiune al tichetelor LiveAgent oferă mai mult decât opțiunea de email. Acoperă toate canalele relevante de comunicare.
Datele sunt transmise prin mașină...
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Pe lângă multe alte funcționalități, LiveAgent oferă și integrarea opțiunii de call center. Setarea acesteia este simplă și ușoară!
Peste 175 de funcționalități pentru a ușura fluxul de lucru și pentru a face munca mai plăcută.
LiveAgent vine cu trei pachete la un preț rezonabil. Alegeți unul din cele trei planuri tarifare sau optați pentru funcționalități separate pentru a vă personaliza centrul de asistență.
Funcționalități | Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă pentru serviciul de suport clienți!Nu se solicită card bancar.
|
SupportBee
|
---|---|---|
Ticketing
Include un instrument de gestiune care procesează și clasifică solicitările clienților.
|
LiveAgent oferă servicii de ticketing, cu planul Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
SupportBee oferă servicii de ticketing cu planul tarifar de $15/agent/lună.
|
Live Chat
Un widget pentru chat în timp real pe care îl puteți instala pe orice website.
|
LiveAgent oferă soluția Live Chat.
|
SupportBee nu oferă soluția Live Chat.
|
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri utilizând funcția de distribuire automată a acestora.
|
LiveAgent oferă soluția Call Center.
|
SupportBee nu oferă soluția Call Center.
|
Auto-asistență
O funcție care vă dă posibilitatea de a construi un portal pentru clienți pe care clienții se pot înregistra pentru a accesa propriile tichete și conținutul bazei de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă portalul de auto-asistență.
|
SupportBee nu oferă portalul de auto-asistență.
|
Facebook
O integrare a rețelei Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook.
|
SupportBee nu oferă integrare pentru Facebook.
|
Twitter
O integrare a rețelei Twitter care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă Tweet-urilor direct din program.
|
LiveAgent oferă integrarea pentru Twitter.
|
SupportBee nu oferă integrarea pentru Twitter.
|
Instagram
O integrare a rețelei Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
|
SupportBee nu oferă integrare pentru Instagram.
|
Viber
O integrare a rețelei Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă și să transmită mesaje pe Viber direct din programului help desk pentru social media.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
|
SupportBee nu oferă integrare pentru Viber.
|
Baza de informații
O bază care conține informații esențiale, inclusiv un ghid pentru remedierea erorilor, rubrica de întrebări frecvente și articole de tipul "cum să".
|
LiveAgent oferă posibilitatea creării bazei de informații in cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
SupportBee oferă posibilitatea creării bazei de informații cu planul tarifar de $15/agent/lună.
|
Forum pentru clienți
Un panou pentru discuții online pentru clienți care se regăsește în cadrul bazei de informații.
|
LiveAgent oferă forum pentru clienți în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
SupportBee oferă forum pentru clienți cu planul tarifar de $20/agent/lună.
|
Automatizare și Reguli
Puteți automatiza fluxuri de lucru pentru a elimina task-urile repetitive.
|
LiveAgent oferă soluția automatizării și stabilirii regulilor în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
SupportBee oferă posibilitatea automatizării și stabilirii regulilor cu planul tarifar de $15/agent/lună.
|
API
Un set de funcții care permite diferitelor aplicații să funcționeze împreună.
|
LiveAgent LiveAgent oferă funcții API în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
SupportBee oferă funcții API cu planul tarifar de $15/agent/lună.
|
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a intra în legătură cu un operator/agent.
|
LiveAgent oferă soluția IVR.
|
SupportBee nu oferă soluția IVR.
|
Apeluri video
Un apel care include și video, asemănător cu apelurile de pe Skype, Zoom sau Facetime.
|
LiveAgent oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
|
SupportBee nu oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
|
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu sunt șterse - le puteți vizualiza oricând.
|
LiveAgent oferă istoric nelimitat.
|
SupportBee nu oferă istoric nelimitat.
|
Număr nelimitat de website-uri
Puteți utiliza programul pe un număr nelimitat de website-uri.
|
LiveAgent oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri.
|
SupportBee nu oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri.
|
Număr nelimitat de butoane de chat
Puteți instala un număr nelimitat de butoane de chat pe website-urile dvs.
|
LiveAgent oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
|
SupportBee nu oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
|
Tichete/Email-uri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de email-uri și tichete.
|
LiveAgent oferă email-uri/tichete nelimitate în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
SupportBee oferă email-uri/tichete nelimitate cu planul tarifar de $15/agent/lună.
|
Număr nelimitat de apeluri înregistrate
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând doriți.
|
LiveAgent oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
|
SupportBee nu oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
|
Suport permanent 24/7
Oferiți clienților suport permanent, 24/7, fără a fi limitat la un număr maxim de solicitări care pot fi adresate.
|
LiveAgent oferă opțiunea de suport permanent, 24/7, în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
SupportBee oferă opțiunea de suport permanent, 24/7, cu planul tarifar de $15/agent/lună.
|
Oferiți-le clienților posibilitatea de a vă contacta prin mai multe metode. Nu vă bazați doar pe email, permiteți-le să ajungă la dvs. prin rețelele de socializare precum Instagram și Facebook. Vă pot suna în call center, pot să discute cu dvs. prin intermediul widget-ului de live chat de pe website-ul dvs. sau pot găsi răspunsuri făcând o documentare pe cont prorpiu în baza de informații.
Fiecare comunicare este gestionată prin intermediul unui sistem eficient al tichetelor, prin urmare nu trebuie să vă faceți griji pentru o comunicare dezordonată. Totul este organizat, așa cum și trebuie să fie.
Un live chat este un instrument grozav pentru a vă conecta cu clienții direct de pe website. Prin urmare, ar trebui să fie cât mai rapid.
LiveAgent are cel mai rapid widget de live chat de pe piață, cu o viteză de afișare de 2,5 secunde. Aveți chiar șansa de a vedea ce tastează clienții pe măsură ce scriu mesajul, putând astfel să vă pregătiți răspunsul înainte ca aceștia să apese butonul de trimitere.
Obținerea mai multor instrumente, funcționalități și canale de comunicații pentru centrul dvs. de asistență nu trebuie să vă coste o avere. Planurile tarifare LiveAgent au un preț rezonabil și încorporează tot ce aveți nevoie pentru a furniza un serviciu de asistență mai performant.
Descoperiți planurile noastre tarifare și convingeți-vă.
“Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert
Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik
„Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron
„Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam
„Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad
„Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga
“Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal
„Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison
Migrați la LiveAgent astăzi și oferiți un serviciu de suport cu instrumentele adecvate.
LiveAgent a primit cele mai multe review-uri și este declarat programul de suport clienți numărul 1 pentru afaceri mici și mijlocii în anul 2020. Fiți mai aproape de clienții dvs. și oferiți-le suport mai rapid cu LiveAgent.
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Sunteți curios să aflați unde ne situăm în comparație cu alte soluții populare? Verificați pagina noastră de comparații și descoperiți tot ce avem de oferit.
LiveAgent este o alternativă la SupportBee care reprezintă mai mult decât un sistem de ticketing. LiveAgent este o soluție help desk completă care cuprinde ticketing, call center, live chat, portal pentru clienți, forum, bază de informații și integrări cu rețele de socializare. Așadar, reprezintă o opțiune grozavă pentru afacerile care sunt dornice să ofere clienților o experiență completă fără a fi necesară alocarea unor costuri adiționale sau angajarea unor noi agenți.
LiveAgent este un program software de suport, cu numeroase funcționalități pentru a îmbunătăți fluxul de lucru, cum ar fi apelarea inversă, distribuirea automată a tichetelor, IVR și multe altele. Ca atare, puteți crea un flux eficient de lucru pentru departamentul dvs. de servicii clienți.
Deoarece LiveAgent este o soluție help desk completă, cu ajutorul acesteia veți putea trata eficient solicitările clienților. Drept urmare, experiența clienților se va îmbunătăți, precum și gradul de loialitate, vânzările și activitatea per total.
Căutați o alternativă Helpshift?
LiveAgent este o soluție excelentă pentru a oferi suport clienților online, potrivită pentru afaceri de toate dimensiunile și industrie. Mulți clienți au observat o creștere semnificativă a ratei lor de conversie și satisfacției clienților după implementarea acestui instrument. LiveAgent este ușor de utilizat și are funcții excelente, cum ar fi caracteristici utile de raportare și integrare de rețele sociale. Echipa de asistență a clientului a fost promptă și capabilă să ofere soluții rapide de implementat. Prețurile sunt competitive și mulți clienți consideră că este o alternativă mult mai bună decât alte soluții similare pe piață.
Căutați o alternativă la Extend?
LiveAgent le oferă companiilor o asistență mai bună pentru clienți și îmbunătățește productivitatea agenților prin gestionarea eficientă a comunicărilor și reducerea timpului de lucru. Acest sistem de tichete oferă peste 175 de caracteristici și prețuri accesibile, satisfacând astfel nevoile tuturor companiilor care caută să își îmbunătățească serviciul pentru clienți.
Căutați o alternativă la Zopim?
LiveAgent este o software de asistență care oferă mai multe funcționalități, cum ar fi opțiunea de autoserviciu pentru clienți, call center, chat live, tichete și multe altele. Prin urmare, economisește timp, costuri și crește fidelizarea clienților, satisfacția și rentabilitatea investiției. Pluginul de migrare facilitează transferarea rapidă a datelor esențiale către LiveAgent. Există mai multe alternative pentru Zopim, cum ar fi Qonvo, Novocall, Dashly, Gist, HelpSpot, Lucep, CallPage și LiveHelpNow.
Sunteți în căutarea unei alternative la Olark?
LiveAgent oferă cel mai rapid widget de live chat de pe piață, fiind esențial în oferirea asistenței clienților. Obțineți toate instrumentele de care aveți nevoie, la un preț accesibil, prin cele trei planuri tarifare oferite de LiveAgent.
Alternativă de centru de apeluri pentru vânzări și asistență
Din evaluările utilizatorilor de pe Capterra, am identificat cele mai bune alternative de gestionare a tichetelor, de asemenea, am comparat soluții pentru conversații directe și autoservire, inclusiv alternativele pentru birourile de asistență pentru rețele sociale. Descoperiți cele mai bune soluții de gestionare a tichetelor de pe piață.
Aveți nevoie de o alternativă Zendesk?
LiveAgent a primit recenzii pozitive de la mulți utilizatori care au trecut de la alte platforme, cum ar fi ZenDesk, datorită prețurilor accesibile, funcționalităților avansate de automatizare, integrărilor bune și suportului excelent oferit de echipa de asistență. Caracteristicile includ chat live, formulare de contact, baze de date și integrare cu rețelele sociale, toate disponibile într-un singur serviciu, stabil și funcțional și pe platformele mobile. Utilizatorii apreciază, de asemenea, posibilitatea de a trimite e-mail-uri și de a atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date