Sunteți nemulțumit de programul actual de suport?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă de pe piață la SupportBee.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Suport permanent, 24/7    
  • ✓ Nu se solicită card bancar    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Sunteți în căutarea unei alternative la SupportBee?

Obțineți cel mai adecvat program de suport pentru afacerea dvs. LiveAgent este o soluție multichannel care vă oferă instrumente grozave pentru a putea furniza cel mai bun serviciu de suport posibil.

Sistemul de gestiune al tichetelor LiveAgent oferă mai mult decât opțiunea de email. Acoperă toate canalele relevante de comunicare.

 

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

3 motive pentru care companiile aleg să migreze la LiveAgent

Suport prin call center

Pe lângă multe alte funcționalități, LiveAgent oferă și integrarea opțiunii de call center. Setarea acesteia este simplă și ușoară!

Numeroase funcționalități

Peste 175 de funcționalități pentru a ușura fluxul de lucru și pentru a face munca mai plăcută.

Prețuri accesibile

LiveAgent vine cu trei pachete la un preț rezonabil. Alegeți unul din cele trei planuri tarifare sau optați pentru funcționalități separate pentru a vă personaliza centrul de asistență.

SupportBee vs LiveAgent pe scurt

Funcționalități Liveagent SupportBee
Ticketing
Include un instrument de gestiune care procesează și clasifică solicitările clienților.
LiveAgent oferă servicii de ticketing, cu planul Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
SupportBee oferă servicii de ticketing cu planul tarifar de $15/agent/lună.
Live Chat
Un widget pentru chat în timp real pe care îl puteți instala pe orice website.
LiveAgent oferă soluția Live Chat.
SupportBee nu oferă soluția Live Chat.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri utilizând funcția de distribuire automată a acestora.
LiveAgent oferă soluția Call Center.
SupportBee nu oferă soluția Call Center.
Auto-asistență
O funcție care vă dă posibilitatea de a construi un portal pentru clienți pe care clienții se pot înregistra pentru a accesa propriile tichete și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portalul de auto-asistență.
SupportBee nu oferă portalul de auto-asistență.
Facebook
O integrare a rețelei Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook.
SupportBee nu oferă integrare pentru Facebook.
Twitter
O integrare a rețelei Twitter care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă Tweet-urilor direct din program.
LiveAgent oferă integrarea pentru Twitter.
SupportBee nu oferă integrarea pentru Twitter.
Instagram
O integrare a rețelei Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
SupportBee nu oferă integrare pentru Instagram.
Viber
O integrare a rețelei Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă și să transmită mesaje pe Viber direct din programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
SupportBee nu oferă integrare pentru Viber.
Baza de informații
O bază care conține informații esențiale, inclusiv un ghid pentru remedierea erorilor, rubrica de întrebări frecvente și articole de tipul "cum să".
LiveAgent oferă posibilitatea creării bazei de informații in cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
SupportBee oferă posibilitatea creării bazei de informații cu planul tarifar de $15/agent/lună.
Forum pentru clienți
Un panou pentru discuții online pentru clienți care se regăsește în cadrul bazei de informații.
LiveAgent oferă forum pentru clienți în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
SupportBee oferă forum pentru clienți cu planul tarifar de $20/agent/lună.
Automatizare și Reguli
Puteți automatiza fluxuri de lucru pentru a elimina task-urile repetitive.
LiveAgent oferă soluția automatizării și stabilirii regulilor în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
SupportBee oferă posibilitatea automatizării și stabilirii regulilor cu planul tarifar de $15/agent/lună.
API
Un set de funcții care permite diferitelor aplicații să funcționeze împreună.
LiveAgent LiveAgent oferă funcții API în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
SupportBee oferă funcții API cu planul tarifar de $15/agent/lună.
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a intra în legătură cu un operator/agent.
LiveAgent oferă soluția IVR.
SupportBee nu oferă soluția IVR.
Apeluri video
Un apel care include și video, asemănător cu apelurile de pe Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
SupportBee nu oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu sunt șterse - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat.
SupportBee nu oferă istoric nelimitat.
Număr nelimitat de website-uri
Puteți utiliza programul pe un număr nelimitat de website-uri.
LiveAgent oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri.
SupportBee nu oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri.
Număr nelimitat de butoane de chat
Puteți instala un număr nelimitat de butoane de chat pe website-urile dvs.
LiveAgent oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
SupportBee nu oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
Tichete/Email-uri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de email-uri și tichete.
LiveAgent oferă email-uri/tichete nelimitate în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
SupportBee oferă email-uri/tichete nelimitate cu planul tarifar de $15/agent/lună.
Număr nelimitat de apeluri înregistrate
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând doriți.
LiveAgent oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
SupportBee nu oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
Suport permanent 24/7
Oferiți clienților suport permanent, 24/7, fără a fi limitat la un număr maxim de solicitări care pot fi adresate.
LiveAgent oferă opțiunea de suport permanent, 24/7, în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
SupportBee oferă opțiunea de suport permanent, 24/7, cu planul tarifar de $15/agent/lună.
social notifications - illustration

Mai multe canale, un suport mai bun

Oferiți-le clienților posibilitatea de a vă contacta prin mai multe metode. Nu vă bazați doar pe email, permiteți-le să ajungă la dvs. prin rețelele de socializare precum Instagram și Facebook. Vă pot suna în call center, pot să discute cu dvs. prin intermediul widget-ului de live chat de pe website-ul dvs. sau pot găsi răspunsuri făcând o documentare pe cont prorpiu în baza de informații.

Fiecare comunicare este gestionată prin intermediul unui sistem eficient al tichetelor, prin urmare nu trebuie să vă faceți griji pentru o comunicare dezordonată. Totul este organizat, așa cum și trebuie să fie.

Ați dori un live chat rapid?

Un live chat este un instrument grozav pentru a vă conecta cu clienții direct de pe website. Prin urmare, ar trebui să fie cât mai rapid.

LiveAgent are cel mai rapid widget de live chat de pe piață, cu o viteză de afișare de 2,5 secunde. Aveți chiar șansa de a vedea ce tastează clienții pe măsură ce scriu mesajul, putând astfel să vă pregătiți răspunsul înainte ca aceștia să apese butonul de trimitere.

Watch the website loading time
Savings illustration

Sunteți în căutarea unui program diferit de suport?

Obținerea mai multor instrumente, funcționalități și canale de comunicații pentru centrul dvs. de asistență nu trebuie să vă coste o avere. Planurile tarifare LiveAgent au un preț rezonabil și încorporează tot ce aveți nevoie pentru a furniza un serviciu de asistență mai performant.

Descoperiți planurile noastre tarifare și convingeți-vă.

Aflați de ce migrează companiile la LiveAgent

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

man and woman winners-illustration

Sunteți pregătit să încercați?

Migrați la LiveAgent astăzi și oferiți un serviciu de suport cu instrumentele adecvate.

LiveAgent a primit cele mai multe review-uri și este declarat programul de suport clienți numărul 1 pentru afaceri mici și mijlocii în anul 2020. Fiți mai aproape de clienții dvs. și oferiți-le suport mai rapid cu LiveAgent.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

Ce alternativă există la SupportBee?

LiveAgent este o alternativă la SupportBee care reprezintă mai mult decât un sistem de ticketing. LiveAgent este o soluție help desk completă care cuprinde ticketing, call center, live chat, portal pentru clienți, forum, bază de informații și integrări cu rețele de socializare. Așadar, reprezintă o opțiune grozavă pentru afacerile care sunt dornice să ofere clienților o experiență completă fără a fi necesară alocarea unor costuri adiționale sau angajarea unor noi agenți.

De ce ar trebui să migrați la LiveAgent?

LiveAgent este un program software de suport, cu numeroase funcționalități pentru a îmbunătăți fluxul de lucru, cum ar fi apelarea inversă, distribuirea automată a tichetelor, IVR și multe altele. Ca atare, puteți crea un flux eficient de lucru pentru departamentul dvs. de servicii clienți.

Care sunt avantajele transferării la LiveAgent?

Deoarece LiveAgent este o soluție help desk completă, cu ajutorul acesteia veți putea trata eficient solicitările clienților. Drept urmare, experiența clienților se va îmbunătăți, precum și gradul de loialitate, vânzările și activitatea per total.

Related Articles to Alternative la SupportBee
Doriți să migrați de la Helpshift la un alt software de servicii pentru clienți? Consultați LiveAgent și aflați dacă este potrivit pentru dvs.

Căutați o alternativă Helpshift?

LiveAgent este o soluție excelentă pentru a oferi suport clienților online, potrivită pentru afaceri de toate dimensiunile și industrie. Mulți clienți au observat o creștere semnificativă a ratei lor de conversie și satisfacției clienților după implementarea acestui instrument. LiveAgent este ușor de utilizat și are funcții excelente, cum ar fi caracteristici utile de raportare și integrare de rețele sociale. Echipa de asistență a clientului a fost promptă și capabilă să ofere soluții rapide de implementat. Prețurile sunt competitive și mulți clienți consideră că este o alternativă mult mai bună decât alte soluții similare pe piață.

Căutați ceva care să vă extindă capacitățile de asistență? Vedeți acum caracteristicile și beneficiile cheie ale LiveAgent sau înscrieți-vă pentru o încercare gratuită.

Căutați o alternativă la Extend?

LiveAgent le oferă companiilor o asistență mai bună pentru clienți și îmbunătățește productivitatea agenților prin gestionarea eficientă a comunicărilor și reducerea timpului de lucru. Acest sistem de tichete oferă peste 175 de caracteristici și prețuri accesibile, satisfacând astfel nevoile tuturor companiilor care caută să își îmbunătățească serviciul pentru clienți.

LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru clienți, cu acoperire a tuturor canalelor relevante, sistem fiabil de tichete și un preț echitabil. În afară de un chat live puternic, LiveAgent vă oferă alte instrumente grozave, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă pentru clienți. LiveAgent are trei mari planuri plătite care nu vă vor depăși bugetul.

Căutați o alternativă la Zopim?

LiveAgent este o software de asistență care oferă mai multe funcționalități, cum ar fi opțiunea de autoserviciu pentru clienți, call center, chat live, tichete și multe altele. Prin urmare, economisește timp, costuri și crește fidelizarea clienților, satisfacția și rentabilitatea investiției. Pluginul de migrare facilitează transferarea rapidă a datelor esențiale către LiveAgent. Există mai multe alternative pentru Zopim, cum ar fi Qonvo, Novocall, Dashly, Gist, HelpSpot, Lucep, CallPage și LiveHelpNow.

Sunteți în căutarea unei alternative la Olark? Descoperiți avantajele, instrumentele și funcționalitățile suportului multichannel de la LiveAgent la un preț foarte accesibil.

Sunteți în căutarea unei alternative la Olark?

LiveAgent oferă cel mai rapid widget de live chat de pe piață, fiind esențial în oferirea asistenței clienților. Obțineți toate instrumentele de care aveți nevoie, la un preț accesibil, prin cele trei planuri tarifare oferite de LiveAgent.

Examinați cea mai bună comparație a centrelor de apeluri pentru 2022, în funcție de preț, caracteristici, funcționalitate și recenziile clienților de pe Capterra, G2 și multe altele!

Alternativă de centru de apeluri pentru vânzări și asistență

Din evaluările utilizatorilor de pe Capterra, am identificat cele mai bune alternative de gestionare a tichetelor, de asemenea, am comparat soluții pentru conversații directe și autoservire, inclusiv alternativele pentru birourile de asistență pentru rețele sociale. Descoperiți cele mai bune soluții de gestionare a tichetelor de pe piață.

Liveagent este cel mai revizuit și cel mai apreciat software de birou de asistență, deci credem că este o alternativă perfectă la zendesk. Liveagent este disponibil în 43 de traduceri în diferite limbi (unele parțiale) și acceptă widgeturi adaptabile la limbă.

Aveți nevoie de o alternativă Zendesk?

LiveAgent a primit recenzii pozitive de la mulți utilizatori care au trecut de la alte platforme, cum ar fi ZenDesk, datorită prețurilor accesibile, funcționalităților avansate de automatizare, integrărilor bune și suportului excelent oferit de echipa de asistență. Caracteristicile includ chat live, formulare de contact, baze de date și integrare cu rețelele sociale, toate disponibile într-un singur serviciu, stabil și funcțional și pe platformele mobile. Utilizatorii apreciază, de asemenea, posibilitatea de a trimite e-mail-uri și de a atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație