Vă străduiți să oferiți servicii bune în timpul pandemiei de COVID?

Configurați programul informatic de muncă la distanță și începeți să vedeți imediat rezultatele.

  • ✓ Fără tarif de configurare    
  • ✓ Asistență pentru clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul bancar    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Serviciile pentru clienți în timpul pandemiei de coronavirus

A oferi servicii excelente pentru clienți și a vă proteja totodată angajații pe durata pandemiei de coronavirus poate fi o provocare. Cel mai important lucru de făcut este să vă păstrați calmul, să vă organizați și să gândiți dintr-o altă perspectivă. Dacă aveți nevoie de câteva sfaturi despre cum să vă conduceți în continuare afacerea în această perioadă dificilă, citiți mai departe.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
man swiping on tablet standing

Ce este coronavirusul?

COVID-19 este un coronavirus nou apărut în China în decembrie 2019. COVID-19 se răspândește de la persoană la persoană prin aer. Printre simptome se numără tusea, febra și dificultățile de respirație. În unele cazuri, virusul s-a dovedit a fi mortal. Totuși, indivizii cei mai expuși riscului sunt vârstnicii sau oamenii cu probleme respiratorii sau cardiovasculare preexistente.

Cel mai bun mod de a vă proteja împotriva contractării virusului este să evitați contactul cu alte persoane, să vă spălați des pe mâini, să vă acoperiți gura cu un șervețel când tușiți sau strănutați și să evitați să vă atingeți ochii, nasul și gura.

Cum afectează afacerile?

Coronavirusul a avut deja un impact asupra economiei globale. Piața bursieră s-a prăbușit, au fost instituite interdicții de călătorie și carantine, iar magazinele alimentare sunt complet epuizate în anumite zone din cauza panicii.

Din motive de prevenție, multe guverne europene au ordonat ca toate întreprinderile și organizațiile neesențiale (altele decât farmaciile, magazinele alimentare, oficiile poștale, cabinetele medicale) să își sisteze activitățile temporar.

affect on business

Cum să vă pregătiți afacerea pentru coronavirus

go remote

Înțelegem că nu toate muncile pot fi desfășurate de la distanță. Cu toate acestea, dacă sunteți o societate de comerț electronic sau SaaS, putem presupune că o mare parte dintre activități poate fi desfășurată de acasă. Agenții dumneavoastră de servicii pentru clienți, dezvoltatorii, reprezentanții vânzări și echipa de marketing își pot duce calculatoarele acasă și continua să lucreze de la distanță. În esență, nimic nu trebuie să se schimbe cât timp angajații dumneavoastră au o bună etică a muncii și rămân motivați.

offer compensations

Oferiți compensații și compromisuri

Dacă nu puteți expedia produse sau furniza servicii (de exemplu, dacă sunteți o companie aeriană afectată de interdicțiile de călătorie), oferiți clienților un compromis drept compensație. De exemplu, dacă nu puteți acorda restituiri de bani, oferiți clienților bonuri valorice. Acestea ar trebui să aibă valoarea echivalentă a prețului inițial al achiziției și să poată fi răscumpărate în viitor.

Dacă gestionați situațiile în acest fel, clienții dumneavoastră vor fi cu precădere mai înțelegători, mai puțin frustrați și mai înclinați să cumpere din nou de la dumneavoastră în viitor.

mitigate losses

Diminuați pierderile

În vremuri ca acestea, este important să diminuați pierderile. Concentrați-vă pe ceea ce funcționează în acest moment. Oferiți concedii sabatice, lăsați oamenii să se gândească la noi proiecte profitabile, reduceți profiturile companiei pentru ca angajații dumneavoastră să se simtă stabili și în siguranță din punct de vedere financiar sau oferiți pachete și abonamente care aduc mai puține venituri pe termen lung, dar care previn problemele de flux de numerar în prezent. Este timpul să gândiți inteligent și să vă păstrați calmul.

man with beard holding pencil

Ocupați-vă de activitățile de care nu aveți niciodată timp

Concentrați-vă să faceți lucrurile de care nu ați avut niciodată timp. Poate că este timpul să vă ocupați de acea refacere totală a paginii de internet pe care tot ați amânat-o. Sau poate este timpul să vă reapucați de blog. Lăsați-vă creativitatea să zburde. Există întotdeauna loc de mai bine.

Impactul asupra industriilor serviciilor pentru clienți

Restituiri pretutindeni

Când aveți de-a face cu anulări și restituiri, este important să luați în considerare aspectul uman al afacerii și să dați dovadă de flexibilitate și înțelegere față de clienți.

Conversații/apeluri suprasolicitante

Navigați printre cozile lungi de apeluri și conversații cu ajutorul direcționării inteligente a apelurilor, răspunsurilor vocale interactive sau formularelor de preconversație. Oferiți agenților timpul și spațiul necesar pentru a se organiza și a răspunde eficient la toate solicitările clienților.

Smiley face icon

Satisfacție scăzută a clienților

Rămâneți motivat și înțelegi că scăderile actuale cu privire la satisfacția clienților sunt doar temporare. Încercați să vă gândiți la noi moduri de a interacționa cu clienții prin care experiențele negative pot fi transformate în unele pozitive.

get inspired

Lăsați-vă inspirat

Lăsați-vă inspirat de Martinus, o librărie slovacă care continuă să ofere servicii clienților prin intermediul internetului. Agenții de servicii pentru clienți sunt pregătiți să ofere consultanță cumpărătorilor cu privire la alegerea cărților, în sesiunile de videoconversații. Este o modalitate plăcută, efectivă și memorabilă.

Adaptați-vă resursele

Întrucât volumele de tichete sunt mari și doar continuă să crească, este important să mutați angajații pe posturi de asistență pentru clienți, după cum este nevoie. Chiar dacă angajații mutați nu dispun de suficiente cunoștințe cu privire la produs și la tichetele tehnice aferente acestuia, le puteți atribui tichete de „începător” care abordează întrebări simple precum „Cum îmi resetez parola?” sau „Cum îmi pot îmbunătăți abonamentul?”

Pe această cale, reprezentanții de asistență bine informați se pot concentra pe tichetele cu un grad mai mare de complexitate și cu mai multă importanță. Aceasta este o situație avantajoasă pentru toată lumea, întrucât nu îi veți face pe clienți să aștepte și veți putea folosi toată forța de muncă disponibilă fără să faceți concedieri sau angajări noi.

adjust resources
adjust shifts

Adaptați turele de lucru ale agenților

Când volumele tichetelor sunt extrem de mari, este important să adaptați turele de lucru ale agenților în așa fel încât serviciul de asistență pentru clienți să fie disponibil 24/7. Dacă nu puteți modifica turele agenților, gândiți-vă la metode noi de a oferi asistență clienților chiar și în perioadele de inactivitate. Gândiți-vă la baze de cunoștințe, forumuri, articole de îndrumare, conversații în modul deconectat, conținut pe YouTube – practic aproape orice poate fi utilizat de către clienți în regim de autoservire.

Peter Komornik

LiveAgent combină interfața excelentă de conversații directe, sistemul de gestionare a tichetelor și automatizarea, toate acestea permițându-ne să oferim asistență excepțională clienților noștri.

black Slido logo

Măriți numărul de agenți disponibili

Dacă aveți opțiunea de a angaja temporar agenți de asistență pentru clienți care să lucreze de la distanță, atunci cu siguranță că trebuie să faceți acest lucru. Având în vedere că destul de mulți oameni este posibil să fi rămas fără loc de muncă și se află într-o situație financiară dificilă, aceasta poate fi o poziție lucrativă pentru mulți.

increase availability
canned messages

Pregătiți mesaje predeterminate

A pregăti mesaje predeterminate și a automatiza anumite răspunsuri prin poștă electronică sunt modalități excelente de a soluționa rapid tichetele. De exemplu, mesajele predeterminate pot fi trimise automat oricui solicită o restituire. Mesajul ar trebui să conțină un text pregătit în prealabil cu ajutorul căruia clientul este îndrumat prin proces și care oferă răspunsuri pentru orice fel de întrebări frecvente cu privire la restituire.

Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Profitați de vizualizarea tastării în timp real

Orice vă poate aduce economie de timp pe durata unei perioade cu volume mari de tichete reprezintă un plus. Utilizați instrumente avansate de birou de asistență, cum ar fi vizualizarea tastării în timp real, care vă permite să vedeți ce tastează clienții în conversațiile directe chiar înainte să trimită mesajul. Acest lucru vă oferă timp suplimentar să le căutați comenzile și tichetele anterioare și orice alte informații importante care v-ar putea fi de folos când le oferiți asistență.

Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent
liveagent tools

Păstrați-vă calmul

Principala concluzie care se desprinde din toate acestea este aceea de a rămâne pozitiv și motivat. Gândiți-vă la soluții inedite care vă pot ajuta atât clienții, cât și agenții. Nu uitați că toate aceste situații sunt doar temporare și că totul va reveni în curând la normal.

Dacă aveți nevoie de o soluție de birou de asistență care să îndeplinească toate cerințele dumneavoastră cu privire la telemuncă, încercați LiveAgent. Oferim un centru de apeluri încorporat, un sistem de gestionare a tichetelor și o platformă nativă de conversații directe.

Motive pentru care companiile au trecut la LiveAgent

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit corect… LiveAgent!

Încercați acum gratuit Nu este necesar cardul bancar
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Articole legate deServiciile pentru clienți în timpul pandemiei de coronavirus
Programele educaționale și ONG-urile sunt dornice să construiască relații personale, întrucât pentru asta sunt create. Cu toate acestea, o sugestie bună pentru ei ar fi să își desfășoare activitățile de ordin personal cu LiveAgent pentru a economisi timp cu sarcinile operaționale.

Porgramul de suport pentru instituții educaționale și ONG-uri

LiveAgent is a customer support software company offering various subscription plans ranging from $9 to $49 per month. The company's system offers advanced automation, email sending, file attachment, chat management, and mobile platform stability. LiveAgent is the best-ranked software for SMEs with clients such as Huawei, BMW, and the University of Oxford. The service also offers a seven-day free trial and a hybrid ticketing system for all channels of communication. Without hidden fees, contracts, or credit card requirements, LiveAgent offers top value for your money.

LiveAgent oferă o migrare gratuită a datelor Desk.com către LiveAgent. Bucurați-vă de peste 179 de funcții de asistență și peste 40 de integrări în LiveAgent.

Migrați de la Desk.com?

LiveAgent este o platforma de asistenta pentru clienti, potrivita pentru IMM-uri si companii mari, cu 43 de limbi de traducere si solutii de integrare. Companii precum Huawei, BMW si Yamaha au ales deja LiveAgent iar planurile incep de la 9$/luna, cu o perioada gratuita de incercare de 7 zile. Programul permite migrarea gratuita a datelor de la alte programe de call center, inclusiv Bitrix24, Intercom, Jira sau Zendesk.

Doriți să vă migrați datele de la Customerly la o soluție diferită? Aruncați o privire peste LiveAgent și vedeți toate beneficiile. Începeți-vă astăzi perioada de încercare gratuită.

Vă mutați de la Customerly la LiveAgent?

LiveAgent este o platformă de asistență care oferă servicii la nivel internațional. Acesta oferă asistență clienților prin intermediul agenților 24/7 și instrumentelor utile, precum și peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări. De asemenea, oferă compatibilitate pentru elemente grafice de control adaptabile în funcție de limbă și vine cu 43 de traduceri diferite. Creșterea rentabilității investițiilor este posibilă prin opțiunea de a obține LiveAgent permanent gratuit sau prin alegerea unuia dintre planurile plătite disponibile.

Doriți să vă migrați datele de la Samanage la o soluție diferită? Aruncați o privire peste LiveAgent și vedeți toate beneficiile. Începeți-vă astăzi perioada de încercare gratuită.

Vă mutați de la Samanage la LiveAgent?

LiveAgent este o platformă excelentă de asistență pentru clienți, oferind servicii internaționale și mai multe planuri de abonament pentru a satisface nevoile tuturor afacerilor. Aceasta oferă o gamă largă de caracteristici, inclusiv chat live, integrare cu rețelele sociale și suport pentru e-mailuri alias. Există planuri gratuite disponibile timp de 7 zile. LiveAgent ajută la îmbunătățirea comunicării prin utilizarea tichetelor de asistență și contactul direct cu clienții prin software-ul de chat live. Webinariile oferite de platformă sunt utile pentru această îmbunătățire, concentrându-se pe elementele de bază ale tabloului de bord și pe crearea de baze de cunoștințe separate potrivit limbii sau produsului. LiveAgent este o alternativă populară la alte soluții de asistență pentru clienți precum Lucep, Vocalcom, Vision și LiveHelpNow.

Doriți să vă migrați datele de la Helprace la o altă soluție? Aruncați o privire la LiveAgent și vedeți avantajele. Începeți trialul gratuit astăzi.

Migrați de la Helprace?

LiveAgent is an excellent customer communication tool that empowers agents to offer better, faster, and more accurate support. It helps businesses improve customer satisfaction, increase sales, and save valuable time in sorting customer tickets. It offers unlimited agents, email, social media, and phone integration at an affordable price compared to other providers. LiveAgent has received positive feedback and praise from various businesses and industries, including ecommerce, online casinos, and study portals.

Doriți să vă migrați datele de la Lucep la o soluție diferită? Aruncați o privire peste LiveAgent și vedeți toate beneficiile. Începeți-vă astăzi perioada de încercare gratuită.

Doriți să migrați de la Lucep la LiveAgent?

LiveAgent is a highly-rated customer support software for small, medium, and large businesses, with plans ranging from free to $49/month. It has been used by companies such as Huawei, BMW, Yamaha, and Oxford University. LiveAgent offers unlimited ticket history, multiple email addresses, contact forms, API keys, live chat buttons, WhatsApp integration, and more. Users can migrate their data from Lucep and try the software for free.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație