Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Șabloane
  • Întrebări privind prețurile produselor/serviciilor

Întrebări privind prețurile produselor/serviciilor

Întreprinderile care sunt active pe social media primesc diverse întrebări prin mesaje directe. Deși ar trebui să vă propuneți să răspundeți la toate mesajele, unele mesaje sunt mai importante decât altele, deoarece influențează direct vânzările. Dacă aceste mesaje sunt ignorate, ele pot duce la dezabonare.

Unul dintre aceste tipuri de mesaje este reprezentat de întrebările referitoare la prețuri. De ce? Pentru că, pentru majoritatea clienților, prețurile reprezintă un factor decisiv atunci când cumpără produse.

Atunci când caută produse sau servicii, cumpărătorii analizează o serie de caracteristici, cum ar fi calitatea, marca, originea și prețul produsului. Unii dintre acești factori pot avea o influență mai mare decât alții atunci când iau o decizie de cumpărare.

De exemplu, unii consumatori vor fi mai preocupați de calitatea unui produs decât alții, în timp ce alții vor prefera să facă economii financiare semnificative. Dacă un client vă trimite un mesaj în care vă întreabă despre prețul unui anumit articol, puteți fi sigur că această informație va influența decizia sa de cumpărare.

Întrebări privind prețurile produselor/serviciilor
Răspundeți la comentariile de pe Facebook, la mesajele directe, la mențiunile și comentariile de pe Instagram sau la Tweet-uri direct din LiveAgent.

Ce nivel de influență are prețul în procesul de cumpărare?

În funcție de obiceiurile fiecărui potențial client, valoarea unui produs va reprezenta un factor de interes care ar putea înclina balanța în favoarea sau în defavoarea achiziției. 

Pentru a vă ajuta să înțelegeți mai bine acest factor, vom evidenția principalele elemente de influență:

  1. Unii clienți cred că prețul și calitatea unui produs sunt legate între ele.
  2. Pentru alții, prețul este cel mai important. Întotdeauna vor exista clienți care caută oportunități de economisire pentru a-și întinde bugetul.
  3. Există, de asemenea, magazine care oferă produse la prețuri ridicate, ceea ce definește segmentul de clienți pe care îl deservesc, reprezentând pe cei care își pot permite pur și simplu produse sau servicii mai scumpe.
  4. Prestigiul mărcilor are mult de-a face cu calitatea articolelor lor. Cu toate acestea, prețul exercită o mare putere de influență asupra procesului de achiziție, deoarece mulți oameni cred că doar produsele cele mai scumpe sunt sinonime cu excelența. Pe de altă parte, mărcile care sunt necunoscute sau care oferă bunuri de larg consum cu evoluție rapidă sunt considerate ca având articole de calitate mai slabă.

Probabil că știți cât de sensibili la preț sunt clienții dvs. Cu toate acestea, așa cum am menționat deja, dacă un client se interesează de prețul unui anumit produs sau serviciu, ar trebui să faceți tot posibilul pentru a-i răspunde la întrebare cât mai repede. Am pregătit câteva șabloane care vă vor ajuta să faceți exact acest lucru.

Șabloane de răspuns la întrebări despre prețuri din social media

Șablon de răspuns la întrebări despre prețuri din social media 1

Șablon de răspuns la întrebări despre prețuri din social media 2

Șablon de răspuns la întrebări despre prețuri din social media 3

Șablon de răspuns la întrebări despre prețuri din social media 4

Întrebări din social media despre prețuri – Întrebări frecvente

Vă recomandăm să răspundeți direct la întrebarea unui utilizator. Este mai convenabil pentru ei, iar acest lucru este ceea ce se așteaptă înainte de a vă trimite un mesaj. De asemenea, ar trebui să adăugați un link către un produs sau un serviciu de interes pentru a scurta parcursul de cumpărare al potențialului client.

Ar trebui să informez un utilizator despre o reducere viitoare?

Dacă prețul unui produs sau serviciu despre care un utilizator întreabă va scădea în curând, îi puteți recomanda să mai aștepte puțin și să îl cumpere la un preț redus. Cu toate acestea, trebuie să verificați întotdeauna cu superiorul dvs. dacă aveți voie să împărtășiți acest tip de informații cu potențialii cumpărători.

Dacă un potențial client folosește o monedă diferită, ar trebui să convertesc prețul în moneda lor locală?

Conversia prețurilor în funcție de moneda unui utilizator în timpul comunicării prin mesaje directe este o practică foarte rară. Puteți ajuta utilizatorul să găsească informații despre cum să calculeze prețul echivalent în moneda sa sau unde să găsească un curs de schimb valutar, dar nu este recomandabil să împărtășiți un preț fix convertit în moneda sa, deoarece cursul de schimb valutar se va schimba în mod constant.

Ready to try our social media reply templates?

Start using them today along with our social media customer service software. Our free trial is valid for 14-days and requires no credit card input. Try it today!

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ar trebui să răspund la întrebări despre prețuri sau să trimit un link către o pagină de prețuri?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Vă recomandăm să răspundeți direct la întrebarea unui utilizator. Este mai convenabil pentru ei, iar acest lucru este ceea ce așteaptă înainte de a vă trimite un mesaj.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar trebui să informez un utilizator cu privire la o reducere viitoare?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Dacă prețul unui produs sau serviciu despre care un utilizator întreabă va scădea în curând, îi puteți recomanda să mai aștepte puțin și să îl cumpere la un preț redus. Cu toate acestea, trebuie să verificați întotdeauna cu superiorul dvs. dacă aveți voie să împărtășiți acest tip de informații cu potențialii cumpărători.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “acă un potențial client folosește o monedă diferită, ar trebui să convertesc prețul în moneda lor locală?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Conversia prețurilor în funcție de moneda unui utilizator în timpul comunicării prin mesaje directe este o practică foarte rară. Puteți ajuta utilizatorul să găsească informații despre cum să calculeze prețul echivalent în moneda sa sau unde să găsească un curs de schimb valutar, dar nu este recomandabil să împărtășiți un preț fix convertit în moneda sa, deoarece cursul de schimb valutar se va schimba în mod constant.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație