Articolul descrie cum să închizi și să întrerupi șabloanele de contact pentru un centru de apel și oferă agenților exemple de șabloane pentru gestionarea apelurilor, transferarea apelurilor și tratarea clienților nemulțumiți.
Mulți clienți doresc să se conecteze cu brandurile lor preferate prin telefon. Cu toate acestea, majoritatea publicațiilor axate pe serviciul pentru clienți anunță că „apelul telefonic este mort”, ceea ce este de fapt o propoziție din 14 noiembrie 2010 (!) articol TechCrunch. Și chiar dacă autorul a adăugat că prin „mort” industria tehnologiei înseamnă „în declin”, ani mai târziu și diverse studii ca acesta, realizat de Forrester demonstrează contrariul.
Cu toate acestea, nu putem argumenta că alte canale de comunicare utilizate în serviciile pentru clienți, cum ar fi chatul live, chat-urile sau mesageria instantanee, nu cresc în popularitate. Dar nu înseamnă că clienții nu mai sunt interesați de asistența telefonică.
Mai jos veți găsi câteva exemple de închidere / întrerupere a șabloanelor de contact. Folosiți-le pentru a termina sau întrerupe comunicarea cu clienții dumneavoastră într-un mod pozitiv, asigurându-le satisfacția și loialitatea.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design<br> your own customer email templates.<br> Curious about all the opportunities?
Ready to put our closing/pausing contact templates to use?
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Centrum.cz este un portal de internet ceh care oferă e-mail, știri actuale, vremea și alte servicii interesante. Echipa de servicii pentru clienți a Centrum oferă asistență prin intermediul rețelelor de socializare și asistență de tip autoservire. Puteți contacta Centrum lăsând un mesaj pe una dintre platformele de socializare sau utilizând baza lor de cunoștințe.
LiveAgent oferă o varietate de servicii pentru clienți, inclusiv asistență prin e-mail, call center, rețele de socializare, forum și autoservire. Nu dispune de chat live. Contactați-i la 781-642-5900 sau prin e-mail. Compania Care.com oferă asistență prin e-mail și telefon, dar nu dispune de chat live. Este o companie de tehnologie de consum cu suflet, care se concentrează pe găsirea unei îngrijiri excelente pentru cei dragi.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.