Încercare gratuită
  • Șabloane
  • Call center: închiderea / întreruperea șabloanelor de contact

Call center: închiderea / întreruperea șabloanelor de contact

Mulți clienți doresc să se conecteze cu brandurile lor preferate prin telefon. Cu toate acestea, majoritatea publicațiilor axate pe serviciul pentru clienți anunță că „apelul telefonic este mort”, ceea ce este de fapt o propoziție din 14 noiembrie 2010 (!) articol TechCrunch. Și chiar dacă autorul a adăugat că prin „mort” industria tehnologiei înseamnă „în declin”, ani mai târziu și diverse studii ca acesta, realizat de Forrester demonstrează contrariul.

transfer pentru participare la apel
Comunicați cu clienții prin soluția virtuală de centru de apel LiveAgent

Cu toate acestea, nu putem argumenta că alte canale de comunicare utilizate în serviciile pentru clienți, cum ar fi chatul live, chat-urile sau mesageria instantanee, nu cresc în popularitate. Dar nu înseamnă că clienții nu mai sunt interesați de asistența telefonică.

Mai jos veți găsi câteva exemple de închidere / întrerupere a șabloanelor de contact. Folosiți-le pentru a termina sau întrerupe comunicarea cu clienții dumneavoastră într-un mod pozitiv, asigurându-le satisfacția și loialitatea.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design<br /> your own customer email templates.<br /> Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Call center: închiderea / întreruperea șabloanelor de contact

Închiderea / întreruperea șablonului de contact 1

Închiderea / întreruperea șablonului de contact 2

Închiderea / întreruperea șablonului de contact 3

Întrebări frecvente

De ce ar trebui să închideți / să întrerupeți contactul telefonic?

Unul dintre motivele pentru contactul apropiat poate fi simplul fapt de soluționare a problemei clientului. Apoi, singurul lucru de făcut este să mulțumești clientului pentru o conversație și să-i asiguri că poate contacta din nou, oricând are nevoie de asistență.

Alte motive pentru închiderea contactului pot include imposibilitatea de a rezolva solicitarea clientului sau mutarea conversației pe un alt canal. Întreruperea contactului se întâmplă de obicei atunci când găsirea unei soluții la problema clientului durează mai mult decât de obicei sau este nevoie de timp suplimentar pentru a implica diferite părți interesate. În situații rare, contactul poate fi închis din cauza comportamentului clientului: fiind nepoliticos, agresiv sau nedorit să coopereze cu agentul, de exemplu.

Ar trebui să explic de ce contactul este închis/întrerupt?

Da, agenții dumneavoastră ar trebui să explice întotdeauna de ce se întâmplă ceva și acest lucru nu se aplică doar explicării motivelor pentru închiderea sau întreruperea unui contact. Prin urmare, acest lucru ar trebui să fie tratat ca o regulă, pentru a clarifica de ce un bilet sau un contact este închis sau întrerupt. Nu trebuie să fie un discurs lung. Două propoziții scurte care acoperă ceea ce s-a întâmplat, de ce s-a întâmplat și următorii pași sunt suficienți pentru a vă menține clienții bine informați.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “Întrebări frecvente”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Întrebare”, “name”: “De ce ar trebui să închideți contactul telefonic?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Unul dintre motivele acestuia poate include imposibilitatea de a rezolva solicitarea clientului sau mutarea conversației pe un alt canal. În situații rare, contactul poate fi închis din cauza comportamentului clientului: fiind nepoliticos, agresiv sau nedorit să coopereze cu agentul, de exemplu.” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “Ar trebui să explic de ce contactul este închis / întrerupt?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Da, agenții dumneavoastră ar trebui să explice întotdeauna de ce se întâmplă ceva și acest lucru nu se aplică doar explicării motivelor pentru închiderea sau întreruperea unui contact.” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “De ce ar trebui să întrerupeți contactul telefonic?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Întreruperea contactului se întâmplă, de obicei, atunci când găsirea unei soluții la problema clientului durează mai mult decât de obicei sau este nevoie de timp suplimentar pentru a implica diferiți agenți.” } }] }

Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație