Articolul descrie cum să închizi și să întrerupi șabloanele de contact pentru un centru de apel și oferă agenților exemple de șabloane pentru gestionarea apelurilor, transferarea apelurilor și tratarea clienților nemulțumiți.
Mulți clienți doresc să se conecteze cu brandurile lor preferate prin telefon. Cu toate acestea, majoritatea publicațiilor axate pe serviciul pentru clienți anunță că „apelul telefonic este mort”, ceea ce este de fapt o propoziție din 14 noiembrie 2010 (!) articol TechCrunch. Și chiar dacă autorul a adăugat că prin „mort” industria tehnologiei înseamnă „în declin”, ani mai târziu și diverse studii ca acesta, realizat de Forrester demonstrează contrariul.
Cu toate acestea, nu putem argumenta că alte canale de comunicare utilizate în serviciile pentru clienți, cum ar fi chatul live, chat-urile sau mesageria instantanee, nu cresc în popularitate. Dar nu înseamnă că clienții nu mai sunt interesați de asistența telefonică.
Mai jos veți găsi câteva exemple de închidere / întrerupere a șabloanelor de contact. Folosiți-le pentru a termina sau întrerupe comunicarea cu clienții dumneavoastră într-un mod pozitiv, asigurându-le satisfacția și loialitatea.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design<br> your own customer email templates.<br> Curious about all the opportunities?
Ready to put our closing/pausing contact templates to use?
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Există mai multe liste de verificare disponibile pentru diferite aspecte ale afacerii, cum ar fi designul grafic, începerea unui job nou, standardele de serviciu clienți și configurarea rețelelor de socializare. Aceste liste pot fi instrumente utile pentru a vă asigura că nu scăpați din vedere niciun aspect important.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team