Evitați acordarea unui suport de slabă calitate prin oferirea clienților a posibilitații de a evalua răspunsurile primite de la agenții serviciului clienți. Identificați tendințele negative ale serviciului de suport și acționați în consecință. Profitați de atuul deținerii funcției de “Apreciere” de la LiveAgent.
Clienții dvs. pot oferi un feedback despre experiența de suport avută prin evaluarea discuției avute cu reprezentantul serviciului clienți. Permiteți clienților dvs. să evalueze discuția pe Chat a Agentului și răspunsul primit pe Email.
Prezentare generală a performanței agenților
LiveAgent oferă un raport al agenților recompensați și atenționați cu comentariile clienților. Puteți exporta raportul într-un fișier CSV.
Prin cunoașterea mai bună a Agenților dvs., puteți recompnesa cei mai buni Agenți și sprijini pe cei mai puțin performanți. Identificați tendințele negative ale serviciului de suport și acționați în consecință. Profitați de atuul deținerii funcției de “Apreciere” de la LiveAgent.
Generate tag reports for free
Create tag reports to get an overview of the most common support queries you address. Try it today. No credit card required.
Resurse pentru baza de informații
Analize ale centrului de asistență
Experiența clienților poate fi îmbunătățită prin servicii de calitate, răspunsuri rapide și asistență în mai multe limbi. LiveAgent oferă soluții personalizate și externalizarea echipei de asistență este o opțiune populară.
LiveAgent oferă soluții personalizate pentru serviciul clienți, contribuind la îmbunătățirea experienței și loialității clienților prin asistență în mai multe limbi și utilizarea bazei de cunoștințe. Externalizarea echipei de asistență este o opțiune populară și economisitoare. Obțineți un trial gratuit pentru programul de gestiune a comunicării cu clienții.
Sarcini în serviciul pentru clienți
Angajații serviciului pentru clienți interacționează cu clienții prin diferite canale și oferă informații, asistență și rezolvă probleme.
Serviciul de relații cu clienții
LiveAgent oferă soluții CRM, centru de apel și gestionare a proiectelor. Oferă un serviciu clienți de calitate și stimulatele pot crește vânzările și fidelitatea la brand.