Evitați acordarea unui suport de slabă calitate prin oferirea clienților a posibilitații de a evalua răspunsurile primite de la agenții serviciului clienți. Identificați tendințele negative ale serviciului de suport și acționați în consecință. Profitați de atuul deținerii funcției de “Apreciere” de la LiveAgent.
Evaluarea agentului în live chat
Clienții dvs. pot oferi un feedback despre experiența de suport avută prin evaluarea discuției avute cu reprezentantul serviciului clienți. Permiteți clienților dvs. să evalueze discuția pe Chat a Agentului și răspunsul primit pe Email.
Prezentare generală a performanței agenților
LiveAgent oferă un raport al agenților recompensați și atenționați cu comentariile clienților. Puteți exporta raportul într-un fișier CSV.
Prin cunoașterea mai bună a Agenților dvs., puteți recompnesa cei mai buni Agenți și sprijini pe cei mai puțin performanți. Identificați tendințele negative ale serviciului de suport și acționați în consecință. Profitați de atuul deținerii funcției de “Apreciere” de la LiveAgent.
Generate tag reports for free
Create tag reports to get an overview of the most common support queries you address. Try it today. No credit card required.
Resurse pentru baza de informații
Prezentare generală a performanței agenților
Reprezentanții serviciului pentru clienți joacă un rol crucial în dezvoltarea conținutului util și în urmărirea performanțelor în relația cu clienții. Indicatorii de măsurare a performanței incluie NPS, CSAT, CES și IQS. LiveAgent este recomandat pentru servicii clienți.
Analize ale centrului de asistență
LiveAgent furnizează soluții CRM și de centru de apel pentru gestionarea proiectelor și oferă servicii clienți de calitate pentru îmbunătățirea relațiilor, vânzărilor și fidelității la brand. Managerii centrelor de apeluri trebuie să gestioneze activitățile zilnice și să ajute operatorii să atingă obiectivele, folosind software-ul adecvat precum LiveAgent. Analizele centrului de asistență oferă date utile pentru monitorizarea activității clienților și a agenților, furnizând informații despre performanța și calitatea serviciului clienți.
Sarcini în serviciul pentru clienți
Echipa internă pentru asistență clienți oferă feedback rapid și control mai bun, dar este mai costisitoare. Externalizarea permite o alegere mai mare și înlocuire mai ușoară, dar poate apărea dificultăți în comunicare și riscuri de securitate. Alegerea depinde de nevoi, buget și tipul de produs. Software-ul LiveAgent este recunoscut și utilizat de peste 21.000 de companii din întreaga lume, oferind flexibilitate, personalizare și prețuri corecte.
Top 20 Indicatori de măsurat privind serviciului clienți
Descoperiți șabloane pentru lansarea produselor, instrumente de colaborare și servicii pentru clienți pe rețelele sociale. Utilizați lista de verificare pentru SEO WordPress pentru a obține rezultate mai bune pe Google și să creșteți traficul organic. LiveAgent vă poate ajuta să gestionați cererile clienților.