Prezentare generală a performanței agenților

Evitați acordarea unui suport de slabă calitate prin oferirea clienților a posibilitații de a evalua răspunsurile primite de la agenții serviciului clienți. Identificați tendințele negative ale serviciului de suport și acționați în consecință. Profitați de atuul deținerii funcției de “Apreciere” de la LiveAgent.

LiveAgent ScreenshotEvaluarea agentului în live chat

Clienții dvs. pot oferi un feedback despre experiența de suport avută prin evaluarea discuției avute cu reprezentantul serviciului clienți. Permiteți clienților dvs. să evalueze discuția pe Chat a Agentului și răspunsul primit pe Email.

Prezentare generală a performanței agenților

LiveAgent oferă un raport al agenților recompensați și atenționați cu comentariile clienților. Puteți exporta raportul într-un fișier CSV.

Prin cunoașterea mai bună a Agenților dvs., puteți recompnesa cei mai buni Agenți și sprijini pe cei mai puțin performanți. Identificați tendințele negative ale serviciului de suport și acționați în consecință. Profitați de atuul deținerii funcției de “Apreciere” de la LiveAgent.

Generate tag reports for free

Create tag reports to get an overview of the most common support queries you address. Try it today. No credit card required.

Resurse pentru baza de informații

Aflați mai multe

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație