Serviciu clienți intern vs externalizat
Clientul LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel pentru servicii clienți de calitate. Segmentarea clienților și abilitățile relevante ale agenților sunt importante pentru o relație eficientă cu clienții. Agenții trebuie să fie ascultători empatici și să rezolve problemele rapid și eficient.
Software de asistență la sediu
Software-ul de asistență la sediu oferă infrastructură, flexibilitate și securitate pentru îmbunătățirea proceselor în organizații. Economisește timp și bani. Perfect pentru afaceri. Try LiveAgent!
Sarcini în serviciul pentru clienți
Echipa internă pentru asistență clienți oferă feedback rapid și control mai bun, dar este mai costisitoare. Externalizarea permite o alegere mai mare și înlocuire mai ușoară, dar poate apărea dificultăți în comunicare și riscuri de securitate. Alegerea depinde de nevoi, buget și tipul de produs. Software-ul LiveAgent este recunoscut și utilizat de peste 21.000 de companii din întreaga lume, oferind flexibilitate, personalizare și prețuri corecte.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.