Serviciu clienți intern vs externalizat
Analiza pieței și utilizarea unui program de cunoștințe sunt importante pentru asigurarea potrivirii produsului cu nevoile clienților. Echipa internă sau externalizată depinde de nevoile proiectului și tipul de produs. Externalizarea poate fi rentabilă și permite angajarea specialiștilor din întreaga lume.
Software de asistență la sediu
LiveAgent este un software de asistență pentru clienți, care oferă o serie de caracteristici importante, cum ar fi automatizarea distribuirii tichetelor, integrarea canalelor de socializare, gestionarea apelurilor telefonice și a autoservirii pentru clienții independenți. Este esențial pentru implicarea angajaților în creșterea profitabilității. LiveAgent vă poate construi un cont și vă poate trimite datele de autentificare prin email.
Sunteți în căutarea unui program de suport de la distanță?
A remote support program should offer features such as monitoring, reporting, task and team management, and communication through voice and video calls and internal chat. The program should also provide automated functionalities that assign responsibilities, optimize work volume, distribute tasks, and detect conflicts. Additionally, the program should allow for real-time live chat support and communication with customers and team members. Overall, the program's core functions should focus on monitoring, reporting, task and team management, and communication.
Contacte de Asistență Workable
Workable este un software de achiziție a talentelor care ajută echipele să găsească candidați și să facă angajarea potrivită. Echipa lor de asistență oferă multiple canale: e-mail, chat live, call center sau pe rețelele de socializare. Adresa lor de e-mail este support@workable.com. Workable dispune de asistență prin chat live și telefon. AMERICAS: +1 857 990 9675, EUROPE & REST OF WORLD: +44 203 826 8149.
Listă de verificare pentru munca la distanță
Optimizarea comunicarii si acordarea atentiei culturii companiei sunt esentiale pentru succesul unei echipe la distanta. Pentru a eficientiza comunicarea, comunicarea cu clientii poate fi gestionata prin intermediul unui software de help desk multifunctional, iar comunicarea in echipa poate folosi instrumente precum Asana sau Basecamp. Pentru a avea grija de cultura companiei, ar trebui create liniile directoare ale companiei si asigurat faptul ca toata lumea le intelege. Folosirea unui document Google Docs sau unui scurt videoclip/prezentare poate ajuta.
Textul discută despre importanta serviciului de asistență pentru a crește satisfacția și loialitatea clienților. LiveAgent este prezentat ca un software de servicii pentru clienți cu diverse caracteristici și beneficii. Agenții de birou de asistență oferă asistență prin diverse canale și au acces la baza de cunoștințe și rapoartele lor de muncă. Serviciul de asistență pentru clienți are patru niveluri de asistență, de la nivelul de bază la experți.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date