Căutați o alternativă pentru Teamwork Desk?

Teamwork Desk este un software excelent, capabil să îndeplinească tot ce are nevoie echipa dvs. de servicii pentru clienți. Cu toate acestea, nu fiecare soluție este potrivită pentru fiecare afacere și uneori este posibil să doriți să încercați ceva diferit.

Încercați LiveAgent și familiarizați-vă cu sistemul de tichete cu mai multe canale , caracteristici avansate și fiecare instrument de asistență de care aveți nevoie pentru a rezolva acea interogare dificilă a clientului.

Continuați să citiți pentru a afla mai multe despre LiveAgent sau începeți astăzi versiunea de testare gratuită de 14 zile și oferiți asistență pe mai multe canale cu software-ul de comunicare adecvat pentru clienți.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Add an attachment in tickets - LiveAgent help desk feature

Gestionați tichetele primite de pe fiecare canal de comunicare

Gestionarea tichetelor în LiveAgent este ușoară datorită comunicării noastre pe mai multe canale care sortează toate tichetele provenite din diverse canale de comunicare .

Toate comunicările de pe mai multe canale într-un singur loc

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Oferiți o experiență excelentă clienților cu cel mai rapid chat în timp real

Echipați echipa de asistență pentru clienți cu unul dintre cele mai populare și mai rapide canale de comunicare. Gestionați mai rapid solicitările clienților datorită celui mai rapid widget de chat live , cu viteze de afișare la doar 2,5 secunde .

Vreau să încerc
Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Satisfacția utilizatorului vine cu o comunicare mai rapidă

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Profitați la maximum de soluția dvs. de servicii pentru clienți

Fiecare software de servicii pentru clienți are nevoie de funcțiile de asistență pentru a vă ajuta să construiți relații mai bune cu clienții. Pe lângă setul de instrumente pe mai multe canale, LiveAgent acceptă fiecare instrument și canal cu o gamă largă de funcții avansate pentru a vă ajuta să gestionați în mod eficient fiecare problemă a clienților.

Instrumente avansate, funcții excelente și integrări puternice

Deveniți un client fericit

Înțelegem nu putem crea fericirea clienților fără  furnizarea unui serviciu excelent pentru clienți . Solicitările clienților trebuie gestionate eficient și rapid.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent combină chat live excelent, ticketing și automatizare care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Sunteți pregătit să încercați?

Încercați capabilitățile de gestionare a tichetelor LiveAgent și experimentați setul nostru de instrumente cu funcții și integrări avansate gratuit.

Aruncați o privire la planurile de prețuri accesibile sau începeți de astăzi versiunea gratuită de 14 zile. Nu sunt atașate alte responsabolități și nu sunt necesare informații despre cardul de credit.  Dați click pe butonul de mai jos și începeți procesul imediat .

Sunt gata să încerc LiveAgent

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit… LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Comparați-ne cu alții

    Articole legate deAlternativă pentru Teamwork Desk
    Serviciu clienți intern sau externalizat? Citiți și aflați AVANTAJE și DEZAVANTAJE ale ambelor tipuri de servicii pentru clienți din articolul Academiei LiveAgent.

    Serviciu clienți intern vs externalizat

    Clientul LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel pentru servicii clienți de calitate. Segmentarea clienților și abilitățile relevante ale agenților sunt importante pentru o relație eficientă cu clienții. Agenții trebuie să fie ascultători empatici și să rezolve problemele rapid și eficient.

    Software-ul de asistență la sediu vă oferă infrastructura necesară. Trebuie doar să îl instalați și să îl găzduiți pe serverele dvs. Astfel, economisiți timp și bani.

    Software de asistență la sediu

    Software-ul de asistență la sediu oferă infrastructură, flexibilitate și securitate pentru îmbunătățirea proceselor în organizații. Economisește timp și bani. Perfect pentru afaceri. Try LiveAgent!

    Care sunt mai exact obligațiile zilnice în serviciul pentru clienți? Aflați cele 10 îndatoriri și responsabilități majore ale unui agent client.

    Sarcini în serviciul pentru clienți

    Echipa internă pentru asistență clienți oferă feedback rapid și control mai bun, dar este mai costisitoare. Externalizarea permite o alegere mai mare și înlocuire mai ușoară, dar poate apărea dificultăți în comunicare și riscuri de securitate. Alegerea depinde de nevoi, buget și tipul de produs. Software-ul LiveAgent este recunoscut și utilizat de peste 21.000 de companii din întreaga lume, oferind flexibilitate, personalizare și prețuri corecte.

    Helpdesk-ul it este un tip de help desk oferit de serviciul de asistență tehnică. Biroul de asistență tehnică stochează datele de contact ale clienților și gestionează cererile.

    Helpdesk IT

    Sistemul LiveAgent oferă soluții de marketing și telecomunicații pentru serviciul clienților, cu caracteristici mobile și multilingvism. Acesta include și suport tehnic, portal de asistență și integrare cu alte sisteme.

    Panoul de agent este bara de activități din LiveAgent. Veți găsi acolo panoul de bord, de acolo puteți gestiona tichete, edita și multe altele. Se află pe partea stângă a site-ului.

    Panoul de agent

    LiveAgent is a software platform for managing customer service tasks, including email and VoIP. Agents can customize response templates to save time and increase customer satisfaction and loyalty. Demos and one-on-one calls are available to learn how LiveAgent can help businesses grow. The system also offers features such as data migration, a customer portal, and email management. The company has won awards and has partnerships with VoIP providers and affiliates.

    Integrarea Trello vă permite să vă gestionați cu ușurință sarcinile de lucru din LiveAgent. Pur și simplu integrați-l prin Zapier și începeți să obțineți avantaje.

    Trello

    Trello este un instrument de gestionare a proiectelor care se integrează cu diverse alte aplicații. Poate fi integrat cu LiveAgent prin Zapier pentru o gestionare eficientă a sarcinilor și comunicare mai bună cu clienții. LiveAgent oferă, de asemenea, o soluție rentabilă pentru gestionarea clienților și a cererilor acestora.

    Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

    Start Free Trial x