Contacte de Asistență Workable
Pentru a intra în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Workable, există mai multe metode de contact, cum ar fi prin poștă electronică, conversații directe sau apelând centrul de apeluri. Există și o bază de cunoștințe disponibilă pe site-ul companiei, iar conturile de rețele sociale sunt de asemenea disponibile pentru clienți, dar nu există un forum. Politicile, termenii și condițiile companiei sunt prezentate pe site-ul lor.
Sunteți în căutarea unui program de suport de la distanță?
Programul de suport de la distanță trebuie să ofere monitorizare și raportare, gestionarea echipelor și sarcinilor, apeluri vocale și video, precum și chat-ul live și intern. Acesta ar trebui să aibă funcționalități automate pentru a optimiza volumul de muncă și pentru a detecta conflictele dintre agenți.
Program Gratuit de Call Center
LiveAgent oferă servicii de suport pentru clienți cu caracteristici personalizate, integrări cu alte platforme și asistență tehnică pentru migrarea datelor. Compania oferă software pentru serviciul clienților, sisteme de telefonie VoIP și alte soluții, prin intermediul cărora utilizatorii pot primi noutăți și actualizări prin intermediul unui buletin informativ. Deținerea unui call center virtual este o metodă eficientă de a începe oferirea unui suport de excepție clienților dvs. Programul de call center poate fi cu sau fără plată și reprezintă o soluție care permite agenților să primească și să efectueze apeluri precum și să acceseze informațiile necesare, cum ar fi istoricul apelurilor, ceea ce duce la îmbunătățirea experienței clienților. Furnizorii de programe software pot seta sistemul call center cu ușurință, în schimbul unei taxe lunare, însă este important să revizuiți cu atenție care sunt funcționalitățile și serviciile incluse în sistemul call center pe care doriți să îl achiziționați, mai ales dacă optați pentru unul gratuit.
LiveAgent oferă un software de asistență și chat live pentru industria valutară care permite comunicarea între comercianți și brokeri. Platforma are un serviciu clienți 24/7, reduce timpul de răspuns și îmbunătățește promovarea afacerii valutare. În plus, textul oferă cele mai bune practici de îmbunătățire a performanței asistenței pentru clienți, inclusiv integrări eficiente, grupuri de asistență dedicate și utilizarea răspunsurilor predefinite. Oferta include o perioadă de încercare gratuită de 7 sau 30 de zile.
LiveAgent oferă soluții inovatoare de asistență pentru clienți, inclusiv un sistem de tichete capabil să gestioneze volume mari de solicitări și acțiuni în masă pentru economisirea de timp și prevenirea epuizării psihologice a agenților. Este important să aveți un personal instruit și empatic pentru un serviciu clienți eficient. LiveAgent oferă, de asemenea, servicii de migrare și este disponibil pentru demonstrații. Compania are popularitate în rândul firmelor care utilizează software pentru centre de apeluri primite și care doresc să își îmbunătățească serviciile pentru clienți.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date