Căutați o alternativă pentru Teamwork Desk?

Teamwork Desk este un software excelent, capabil să îndeplinească tot ce are nevoie echipa dvs. de servicii pentru clienți. Cu toate acestea, nu fiecare soluție este potrivită pentru fiecare afacere și uneori este posibil să doriți să încercați ceva diferit.

Încercați LiveAgent și familiarizați-vă cu sistemul de tichete cu mai multe canale , caracteristici avansate și fiecare instrument de asistență de care aveți nevoie pentru a rezolva acea interogare dificilă a clientului.

Continuați să citiți pentru a afla mai multe despre LiveAgent sau începeți astăzi versiunea de testare gratuită de 14 zile și oferiți asistență pe mai multe canale cu software-ul de comunicare adecvat pentru clienți.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Add an attachment in tickets - LiveAgent help desk feature

Gestionați tichetele primite de pe fiecare canal de comunicare

Gestionarea tichetelor în LiveAgent este ușoară datorită comunicării noastre pe mai multe canale care sortează toate tichetele provenite din diverse canale de comunicare .

Toate comunicările de pe mai multe canale într-un singur loc

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Oferiți o experiență excelentă clienților cu cel mai rapid chat în timp real

Echipați echipa de asistență pentru clienți cu unul dintre cele mai populare și mai rapide canale de comunicare. Gestionați mai rapid solicitările clienților datorită celui mai rapid widget de chat live , cu viteze de afișare la doar 2,5 secunde .

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Satisfacția utilizatorului vine cu o comunicare mai rapidă

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Profitați la maximum de soluția dvs. de servicii pentru clienți

Fiecare software de servicii pentru clienți are nevoie de funcțiile de asistență pentru a vă ajuta să construiți relații mai bune cu clienții. Pe lângă setul de instrumente pe mai multe canale, LiveAgent acceptă fiecare instrument și canal cu o gamă largă de funcții avansate pentru a vă ajuta să gestionați în mod eficient fiecare problemă a clienților.

Instrumente avansate, funcții excelente și integrări puternice

Deveniți un client fericit

Înțelegem nu putem crea fericirea clienților fără  furnizarea unui serviciu excelent pentru clienți . Solicitările clienților trebuie gestionate eficient și rapid.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent combină chat live excelent, ticketing și automatizare care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.

black Slido logo
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • WebMaster Deals

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Sunteți pregătit să încercați?

Încercați capabilitățile de gestionare a tichetelor LiveAgent și experimentați setul nostru de instrumente cu funcții și integrări avansate gratuit.

Aruncați o privire la planurile de prețuri accesibile sau începeți de astăzi versiunea gratuită de 14 zile. Nu sunt atașate alte responsabolități și nu sunt necesare informații despre cardul de credit.  Dați click pe butonul de mai jos și începeți procesul imediat .

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit… LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Articole legate deAlternativă pentru Teamwork Desk
Serviciu clienți intern sau externalizat? Citiți și aflați AVANTAJE și DEZAVANTAJE ale ambelor tipuri de servicii pentru clienți din articolul Academiei LiveAgent.

Serviciu clienți intern vs externalizat

Analiza pieței și utilizarea unui program de cunoștințe sunt importante pentru asigurarea potrivirii produsului cu nevoile clienților. Echipa internă sau externalizată depinde de nevoile proiectului și tipul de produs. Externalizarea poate fi rentabilă și permite angajarea specialiștilor din întreaga lume.

Software-ul de asistență la sediu vă oferă infrastructura necesară. Trebuie doar să îl instalați și să îl găzduiți pe serverele dvs. Astfel, economisiți timp și bani.

Software de asistență la sediu

LiveAgent este un software de asistență pentru clienți, care oferă o serie de caracteristici importante, cum ar fi automatizarea distribuirii tichetelor, integrarea canalelor de socializare, gestionarea apelurilor telefonice și a autoservirii pentru clienții independenți. Este esențial pentru implicarea angajaților în creșterea profitabilității. LiveAgent vă poate construi un cont și vă poate trimite datele de autentificare prin email.

Programul de suport de la distanță devine o nouă normalitate pentru majoritatea oamenilor din orice colț al lumii. Chiar înainte de criza covid-19, munca de la distanță câștiga teren.

Sunteți în căutarea unui program de suport de la distanță?

A remote support program should offer features such as monitoring, reporting, task and team management, and communication through voice and video calls and internal chat. The program should also provide automated functionalities that assign responsibilities, optimize work volume, distribute tasks, and detect conflicts. Additionally, the program should allow for real-time live chat support and communication with customers and team members. Overall, the program's core functions should focus on monitoring, reporting, task and team management, and communication.

Cum să contactați serviciul clienți Workable prin e-mail, asistență prin chat live, număr de telefon, asistență pe rețelele de socializare și asistență de tip autoservire.

Contacte de Asistență Workable

Workable este un software de achiziție a talentelor care ajută echipele să găsească candidați și să facă angajarea potrivită. Echipa lor de asistență oferă multiple canale: e-mail, chat live, call center sau pe rețelele de socializare. Adresa lor de e-mail este support@workable.com. Workable dispune de asistență prin chat live și telefon. AMERICAS: +1 857 990 9675, EUROPE & REST OF WORLD: +44 203 826 8149.

Am elaborat un ghid pe care îl puteți descărca gratuit pentru a vă ajuta să începeți să lucrați de la distanță. Obțineți sugestii, sfaturi și resursele noastre de top pentru gestionarea echipei dvs. de la distanță.

Listă de verificare pentru munca la distanță

Optimizarea comunicarii si acordarea atentiei culturii companiei sunt esentiale pentru succesul unei echipe la distanta. Pentru a eficientiza comunicarea, comunicarea cu clientii poate fi gestionata prin intermediul unui software de help desk multifunctional, iar comunicarea in echipa poate folosi instrumente precum Asana sau Basecamp. Pentru a avea grija de cultura companiei, ar trebui create liniile directoare ale companiei si asigurat faptul ca toata lumea le intelege. Folosirea unui document Google Docs sau unui scurt videoclip/prezentare poate ajuta.

Biroul de asistență web este o tehnologie care oferă soluții de asistență și un sistem de gestionare a tichetelor. Acesta permite utilizatorilor să simplifice gestionarea serviciului pentru clienți.

Birou de asistență web

Textul discută despre importanta serviciului de asistență pentru a crește satisfacția și loialitatea clienților. LiveAgent este prezentat ca un software de servicii pentru clienți cu diverse caracteristici și beneficii. Agenții de birou de asistență oferă asistență prin diverse canale și au acces la baza de cunoștințe și rapoartele lor de muncă. Serviciul de asistență pentru clienți are patru niveluri de asistență, de la nivelul de bază la experți.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație