Marketingul prin e-mail și serviciul de chat sunt esențiale pentru comunicarea eficientă cu clienții. LiveAgent oferă șabloane de e-mail și soluții adaptate pentru îmbunătățirea experienței clienților în industria de găzduire web. Integrarea Sendy cu LiveAgent vă permite să creați și să monitorizați campanii de email, oferind un flux eficient de lucru și informații accesibile despre abonați.
Asistența tehnică online implică rezolvarea problemelor utilizatorilor de produse tehnologice. LiveAgent oferă diverse canale de comunicare pentru a oferi o asistență excelentă, inclusiv e-mail, chat live, apeluri telefonice și rețele de socializare. Este important ca agenții de asistență să fie multilingvi, să aibă abilități excelente de comunicare și să folosească un software avansat pentru a gestiona eficient solicitările clienților.
LiveAgent is a software that helps companies manage high volumes of customer requests and improve customer satisfaction. It incorporates multiple features, such as direct conversations, community forums, and social media integration, which can reduce cart abandonment rates and attract potential customers. LiveAgent offers a hybrid ticket system with an intuitive interface that combines all communication channels to provide agents with optimal workload and comprehensive customer information. It is a cost-effective solution that has received excellent reviews from small, medium, and large businesses, including renowned companies like BMW, Huawei, Yamaha, and the University of Oxford. Anyone can try LiveAgent for free for seven days and even migrate data from SupportBee effortlessly.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.