Aveți nevoie de mai mult de un instrument de chat? Încercați LiveAgent!
LiveAgent este o soluție optimă omni-channel pentru centrul dvs. de suport. Cu peste 180 de funcționalități avansate și peste 40 de integrări, LiveAgent este instrumentul de asistență ideal pentru orice echipă de suport, de orice dimensiune. Alegeți astăzi să migrați la LiveAgent ca să aflați care sunt avantajele de care puteți beneficia.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Peste 180 de funcționalități pentru a ușura fluxul de lucru și pentru a face munca mai plăcută.
LiveAgent vine cu trei pachete la un preț rezonabil. Alegeți unul din cele trei planuri tarifare sau optați pentru funcționalități separate pentru a vă personaliza centrul de asistență.
Diminuați timpul de lucru al agenților dvs. și rezolvați mai multe solicitări datorită inbox-ului nostru universal.
Funcționalități | Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă pentru serviciul de suport clienți! Nu se solicită card bancar. | SmartsUpp |
---|---|---|
Ticketing
Include un instrument de gestiune care procesează și clasifică solicitările clienților. | LiveAgent LiveAgent oferă servicii de ticketing, cu planul Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună. | SmartsUpp oferă servicii de ticketing cu planul tarifar de $18/agent/lună. |
Live Chat
Un widget pentru chat în timp real pe care îl puteți instala pe orice website. | LiveAgent oferă soluția Live Chat în cadrul planului Ticket+Chat al cărui tarif este $29/agent/lună. | SmartsUpp oferă Live Chat în planul tarifar de $18/agent/lună. |
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri utilizând funcția de distribuire automată a acestora. | LiveAgent oferă soluția Call Center. | SmartsUpp nu oferă soluția Call Center. |
Auto-asistență
O funcție care vă dă posibilitatea de a construi un portal pentru clienți pe care clienții se pot înregistra pentru a accesa propriile tichete și conținutul bazei de cunoștințe. | LiveAgent oferă portalul de auto-asistență. | SmartsUpp nu oferă portalul de auto-asistență. |
Facebook
O integrare a rețelei Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media. | LiveAgent oferă integrare pentru Facebook. | SmartsUpp nu oferă integrare pentru Facebook. |
Twitter
O integrare a rețelei Twitter care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De semenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă Tweet-urilor direct din program. | LiveAgent oferă integrarea pentru Twitter. | SmartsUpp nu oferă integrarea pentru Twitter. |
Instagram
O integrare a rețelei Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media. | LiveAgent oferă integrare pentru Instagram. | SmartsUpp nu oferă integrare pentru Instagram. |
Viber
O integrare a rețelei Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă și să transmită mesaje pe Viber direct din programului help desk pentru social media. | LiveAgent oferă integrare pentru Viber. | SmartsUpp nu oferă integrare pentru Viber. |
Baza de informații
O bază care conține informații esențiale, inclusiv un ghid pentru remedierea erorilor, rubrica de întrebări frecvente și articole de tipul "cum să". | LiveAgent oferă posibilitatea creării bazei de informații. | SmartsUpp nu oferă posibilitatea creării bazei de informații. |
Forum pentru clienți
Un panou pentru discuții online pentru clienți care se regăsește în cadrul bazei de informații. | LiveAgent oferă forum pentru clienți. | SmartsUpp nu oferă forum pentru clienți. |
Automatizare și Reguli
Puteți automatiza fluxuri de lucru pentru a elimina task-urile repetitive. | LiveAgent oferă soluția automatizării și stabilirii regulilor. | SmartsUpp nu oferă soluția automatizării și stabilirii regulilor. |
API
Un set de funcții care permite diferitelor aplicații să funcționeze împreună. | LiveAgent oferă funcții API în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună. | SmartsUpp oferă funcții API cu planul tarifar de $18/lagent/ună. |
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a intra în legătură cu un operator/agent. | LiveAgent oferă soluția IVR. | SmartsUpp nu oferă soluția IVR. |
Apeluri video
Un apel care include și video, asemănător cu apelurile de pe Skype, Zoom sau Facetime. | LiveAgent oferă posibilitatea efectuării apelurilor video. | SmartsUpp nu oferă posibilitatea efectuării apelurilor video. |
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu sunt șterse - le puteți vizualiza oricând. | LiveAgent oferă istoric nelimitat. | SmartsUpp nu oferă istoric nelimitat. |
Număr nelimitat de website-uri
Puteți utiliza programul pe un număr nelimitat de website-uri. | LiveAgent oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună. | SmartsUpp oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri cu planul tarifar de $18/agent/lună. |
Număr nelimitat de butoane de chat
Puteți instala un număr nelimitat de butoane de chat pe website-urile dvs. | oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat în cadrul planului Ticket+Chat al cărui tarif este $29/agent/lună. | SmartsUpp oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat cu planul tarifar de $18/agent/lună. |
Tichete/Email-uri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de email-uri și tichete. | LiveAgent oferă email-uri/tichete nelimitate în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună. | SmartsUpp oferă email-uri/tichete nelimitate cu planul tarifar de $18/agent/lună. |
Număr nelimitat de apeluri înregistrate
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrare oricând doriți. | LiveAgent oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri. | SmartsUpp nu oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri. |
Suport permanent 24/7
Oferiți clienților suport permanent, 24/7 fără a fi limitat la un număr maxim de solicitări care pot fi adresate. | LiveAgent oferă opțiunea de suport permanent, 24/7 în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună. | SmartsUpp opțiunea de suport permanent, 24/7 cu planul tarifar de $18/agent/lună. |
Dacă sunteți în căutarea unui program înzestrat cu instrumente și funcționalități, sunteți în locul potrivit. LiveAgent vă conectează cu clienții prin intermediul multiplelor canale de comunicație și aici ne referim la email, live chat, rețele de socializare, call center și baza de informații, totul într-o singură soluție pentru afacerea dvs.
Toate solicitările sunt gestionate de un sistem al tichetelor pentru a vă menține activitatea organizată și eficientă.
Pentru majoritatea afacerilor, live chat este principalul instrument prin care comunică cu clienții. Instrumentul de live chat trebuie să fie rapid, eficient și disponibil în permanență pe website-ul dvs. astfel încât să puteți converti vizitatorii în clienți.
LiveAgent deține cel mai rapid widget de live chat de pe piață, cu o viteză de afișare de 2,5 secunde.
Programul nostru este multilingv. LiveAgent este disponibil în 43 de limbi diferite (unele parțial traduse) și sprijină adaptarea lingvistică a widget-urilor. Nu permiteți ca limbile străine să reprezinte o barieră între dvs. si clienți. Ne-am ocupat și de acest aspect.
Verificați cum ne diferențiem de Smartsupp pe baza review-urilor clienților de pe Capterra.
Obținerea mai multor instrumente de suport pentru afacerea dvs. nu trebuie să fie costisitoare. De fapt, trebuie să fie ceva convenabil.
Cu LiveAgent nu trebuie să aloci un buget imens. Avem trei planuri tarifare care au încorporate numeroase instrumente avansate, funcționalități și integrări pentru a vă ajuta să furnizați cel mai bun suport posibil clienților dvs. Descoperiți planurile noastre tarifare pentru a afla mai multe!
“Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert
Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik
„Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron
„Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam
„Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad
„Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga
“Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal
„Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison
LiveAgent a primit cele mai multe review-uri și este declarat programul de suport clienți numărul 1 pentru afaceri mici și mijlocii în anul 2020. Fiți mai aproape de clienții dvs. și oferiți-le suport mai rapid cu LiveAgent.
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Sunteți curios să aflați unde ne situăm în comparație cu alte soluții populare? Verificați pagina noastră de comparații și descoperiți tot ce avem de oferit.
Sunteți în căutarea unei alternative la Verloop?
LiveAgent este un software pentru serviciul clienți care oferă soluții eficiente, cum ar fi telefonie VoIP și gestionarea e-mailurilor. oferă soluții eficiente, cum ar fi telefonie VoIP și gestionarea e-mailurilor.
Căutați o alternativă la Zopim?
LiveAgent este un software pentru servicii clienți ce oferă soluții variate de comunicare și gestionare a clienților. Platforma include un centru de apel, integrare cu media socială și opțiuni de demo și migrare a datelor.
Software de asistență pentru industria de găzduire web
LiveAgent este o soluție populară pentru suportul clienților, oferind soluții adaptate și demo-uri gratuite, precum și asistență pe rețelele sociale.
Sunteți în căutarea unei alternative la SupportBee?
Stimulentele pentru clienți cresc vânzările și fidelitatea la brand. LiveAgent oferă o bună gestionare a clienților, asistență excelentă și ușurință de utilizare, precum și caracteristici mobile și integrări utile.
Treceți de la Zopim la LiveAgent?
LiveAgent oferă soluții de asistență cu peste 179 de caracteristici și 40 de integrări, inclusiv suport 24/7. Migrați de la Zopim și beneficiați de avantajele oferite de LiveAgent.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date