Sunteți nemulțumit de programul actual de suport?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă de pe piață la Smartsupp.

  • ✓ Fără taxă de instalare
  • ✓ Suport permanent, 24/7
  • ✓ Nu se solicită card bancar
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Sunteți în căutarea unei alternative la Smartsupp?

Aveți nevoie de mai mult de un instrument de chat? Încercați LiveAgent!

LiveAgent este o soluție optimă omni-channel pentru centrul dvs. de suport. Cu peste 180 de funcționalități avansate și peste 40 de integrări, LiveAgent este instrumentul de asistență ideal pentru orice echipă de suport, de orice dimensiune. Alegeți astăzi să migrați la LiveAgent ca să aflați care sunt avantajele de care puteți beneficia.

 

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 motive pentru care companiile aleg să migreze la LiveAgent

O multitudine de funcționalități utile

Peste 180 de funcționalități pentru a ușura fluxul de lucru și pentru a face munca mai plăcută.

Prețuri accesibile

LiveAgent vine cu trei pachete la un preț rezonabil. Alegeți unul din cele trei planuri tarifare sau optați pentru funcționalități separate pentru a vă personaliza centrul de asistență.

Productivitate îmbunătățită

Diminuați timpul de lucru al agenților dvs. și rezolvați mai multe solicitări datorită inbox-ului nostru universal.

SmartsUpp vs LiveAgent pe scurt

Funcționalități Liveagent SmartsUpp
Ticketing
Include un instrument de gestiune care procesează și clasifică solicitările clienților.
LiveAgent LiveAgent oferă servicii de ticketing, cu planul Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
SmartsUpp oferă servicii de ticketing cu planul tarifar de $18/agent/lună.
Live Chat
Un widget pentru chat în timp real pe care îl puteți instala pe orice website.
LiveAgent oferă soluția Live Chat în cadrul planului Ticket+Chat al cărui tarif este $29/agent/lună.
SmartsUpp oferă Live Chat în planul tarifar de $18/agent/lună.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri utilizând funcția de distribuire automată a acestora.
LiveAgent oferă soluția Call Center.
SmartsUpp nu oferă soluția Call Center.
Auto-asistență
O funcție care vă dă posibilitatea de a construi un portal pentru clienți pe care clienții se pot înregistra pentru a accesa propriile tichete și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portalul de auto-asistență.
SmartsUpp nu oferă portalul de auto-asistență.
Facebook
O integrare a rețelei Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook.
SmartsUpp nu oferă integrare pentru Facebook.
Twitter
O integrare a rețelei Twitter care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De semenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă Tweet-urilor direct din program.
LiveAgent oferă integrarea pentru Twitter.
SmartsUpp nu oferă integrarea pentru Twitter.
Instagram
O integrare a rețelei Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
SmartsUpp nu oferă integrare pentru Instagram.
Viber
O integrare a rețelei Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă și să transmită mesaje pe Viber direct din programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
SmartsUpp nu oferă integrare pentru Viber.
Baza de informații
O bază care conține informații esențiale, inclusiv un ghid pentru remedierea erorilor, rubrica de întrebări frecvente și articole de tipul "cum să".
LiveAgent oferă posibilitatea creării bazei de informații.
SmartsUpp nu oferă posibilitatea creării bazei de informații.
Forum pentru clienți
Un panou pentru discuții online pentru clienți care se regăsește în cadrul bazei de informații.
LiveAgent oferă forum pentru clienți.
SmartsUpp nu oferă forum pentru clienți.
Automatizare și Reguli
Puteți automatiza fluxuri de lucru pentru a elimina task-urile repetitive.
LiveAgent oferă soluția automatizării și stabilirii regulilor.
SmartsUpp nu oferă soluția automatizării și stabilirii regulilor.
API
Un set de funcții care permite diferitelor aplicații să funcționeze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
SmartsUpp oferă funcții API cu planul tarifar de $18/lagent/ună.
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a intra în legătură cu un operator/agent.
LiveAgent oferă soluția IVR.
SmartsUpp nu oferă soluția IVR.
Apeluri video
Un apel care include și video, asemănător cu apelurile de pe Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
SmartsUpp nu oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu sunt șterse - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat.
SmartsUpp nu oferă istoric nelimitat.
Număr nelimitat de website-uri
Puteți utiliza programul pe un număr nelimitat de website-uri.
LiveAgent oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
SmartsUpp oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri cu planul tarifar de $18/agent/lună.
Număr nelimitat de butoane de chat
Puteți instala un număr nelimitat de butoane de chat pe website-urile dvs.
oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat în cadrul planului Ticket+Chat al cărui tarif este $29/agent/lună.
SmartsUpp oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat cu planul tarifar de $18/agent/lună.
Tichete/Email-uri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de email-uri și tichete.
LiveAgent oferă email-uri/tichete nelimitate în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
SmartsUpp oferă email-uri/tichete nelimitate cu planul tarifar de $18/agent/lună.
Număr nelimitat de apeluri înregistrate
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrare oricând doriți.
LiveAgent oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
SmartsUpp nu oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
Suport permanent 24/7
Oferiți clienților suport permanent, 24/7 fără a fi limitat la un număr maxim de solicitări care pot fi adresate.
LiveAgent oferă opțiunea de suport permanent, 24/7 în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
SmartsUpp opțiunea de suport permanent, 24/7 cu planul tarifar de $18/agent/lună.
feeling proud - illustration

O alternativă puternică la Smartsupp

Dacă sunteți în căutarea unui program înzestrat cu instrumente și funcționalități, sunteți în locul potrivit. LiveAgent vă conectează cu clienții prin intermediul multiplelor canale de comunicație și aici ne referim la email, live chat, rețele de socializare, call center și baza de informații, totul într-o singură soluție pentru afacerea dvs.

Toate solicitările sunt gestionate de un sistem al tichetelor pentru a vă menține activitatea organizată și eficientă.

Cel mai rapid live chat

Pentru majoritatea afacerilor, live chat este principalul instrument prin care comunică cu clienții. Instrumentul de live chat trebuie să fie rapid, eficient și disponibil în permanență pe website-ul dvs. astfel încât să puteți converti vizitatorii în clienți.

LiveAgent deține cel mai rapid widget de live chat de pe piață, cu o viteză de afișare de 2,5 secunde.

LiveAgent - live chat agent feedback - gif
connected world map

Suntem multilingvi

Programul nostru este multilingv. LiveAgent este disponibil în 43 de limbi diferite (unele parțial traduse) și sprijină adaptarea lingvistică a widget-urilor. Nu permiteți ca limbile străine să reprezinte o barieră între dvs. si clienți. Ne-am ocupat și de acest aspect.

Comparație LiveAgent vs Smartsupp

Verificați cum ne diferențiem de Smartsupp pe baza review-urilor clienților de pe Capterra.

Smartsupp vs LiveAgent Capterra comparison
Savings illustration

Obțineți mai multe la un preț avantajos

Obținerea mai multor instrumente de suport pentru afacerea dvs. nu trebuie să fie costisitoare. De fapt, trebuie să fie ceva convenabil.

Cu LiveAgent nu trebuie să aloci un buget imens. Avem trei planuri tarifare care au încorporate numeroase instrumente avansate, funcționalități și integrări pentru a vă ajuta să furnizați cel mai bun suport posibil clienților dvs. Descoperiți planurile noastre tarifare pentru a afla mai multe!

Aflați de ce migrează companiile la LiveAgent

man and woman winners-illustration

Sunteți în căutarea unui program de suport diferit?

LiveAgent a primit cele mai multe review-uri și este declarat programul de suport clienți numărul 1 pentru afaceri mici și mijlocii în anul 2020. Fiți mai aproape de clienții dvs. și oferiți-le suport mai rapid cu LiveAgent.

Comparați-ne cu alte soluții

Sunteți curios să aflați unde ne situăm în comparație cu alte soluții populare? Verificați pagina noastră de comparații și descoperiți tot ce avem de oferit.

    Articole legate deAlternative la Smartsupp
    Chat-ul online gratuit este un tip de comunicare între două sau mai multe persoane prin intermediul internetului. Este un chat în timp real care utilizează o aplicație bazată pe web.

    Chat online gratuit

    LiveAgent oferă chat online gratuit în limba română, facilitând comunicarea rapidă și eficientă cu clienții. Acest chat în timp real este esențial pentru întreprinderi, oferind un avantaj competitiv și creșterea productivității serviciului clienți.

    Integrarea Sendy vă permite să gestionați campaniile de email direct din LiveAgent. Pur și simplu integrați Sendy cu ajutorul Zapier și începeți să-l folosiți.

    Sendy

    Marketingul prin e-mail și serviciul de chat sunt esențiale pentru comunicarea eficientă cu clienții. LiveAgent oferă șabloane de e-mail și soluții adaptate pentru îmbunătățirea experienței clienților în industria de găzduire web. Integrarea Sendy cu LiveAgent vă permite să creați și să monitorizați campanii de email, oferind un flux eficient de lucru și informații accesibile despre abonați.

    Textul alternativ utilizat în schițele de e-mail care vor fi editate, pe baza contextului e-mailului, se numește „înlocuitori”. Înlocuitorii au diverse utilizări.

    Înlocuitor

    Șabloanele de e-mail și înlocuitorii sunt folosite pentru a economisi timp și a personaliza comunicarea cu clienții. LiveAgent oferă soluții integrate și opțiuni de migrare.

    Asistența tehnică online este asistența oferită clienților online (pe internet). Aceasta poate fi oferită prin diferite canale: chat, e-mail etc.

    Asistență tehnică online

    Asistența tehnică online implică rezolvarea problemelor utilizatorilor de produse tehnologice. LiveAgent oferă diverse canale de comunicare pentru a oferi o asistență excelentă, inclusiv e-mail, chat live, apeluri telefonice și rețele de socializare. Este important ca agenții de asistență să fie multilingvi, să aibă abilități excelente de comunicare și să folosească un software avansat pentru a gestiona eficient solicitările clienților.

    Monitorizați disponibilitatea agenților dumneavoastră. Încercați funcția LiveAgent de disponibilitate a agenților. Obțineți o imagine de ansamblu atunci când agenții sunt conectați. Citiți mai multe despre această opțiune.

    Disponibilitatea agenților

    LiveAgent is a software that helps companies manage high volumes of customer requests and improve customer satisfaction. It incorporates multiple features, such as direct conversations, community forums, and social media integration, which can reduce cart abandonment rates and attract potential customers. LiveAgent offers a hybrid ticket system with an intuitive interface that combines all communication channels to provide agents with optimal workload and comprehensive customer information. It is a cost-effective solution that has received excellent reviews from small, medium, and large businesses, including renowned companies like BMW, Huawei, Yamaha, and the University of Oxford. Anyone can try LiveAgent for free for seven days and even migrate data from SupportBee effortlessly.

    Șabloanele de notificări vă permit să pregătiți șabloane, pe care le puteți utiliza ulterior. În acest fel, dvs. și membrii echipei dvs. economisiți mult timp.

    Șabloane de notificări

    Șabloanele de notificări sunt esențiale pentru eficientizarea muncii echipei de servicii pentru clienți. LiveAgent oferă șabloane de notificări personalizabile, care economisesc timp și facilitează comunicarea.

    You will be
    in Good Hands!

    Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

    Programați o demonstrație

    Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

    Close
    Schedule a demo
    Schedule a one-on-one call
    • How to achieve your business goals with LiveAgent
    • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
    • Answers to any questions you may have about LiveAgent
    Programați o demonstrație
    Start Free Trial x